Als jij je verstand in je lul hebt zitten kan ik wel begrijpen waarom je links bent jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:29 schreef wijsneus het volgende:
De meeste Rechtse Rakkers zijn linksdragend.
Ik verbaas mij er dan ook over dat deze mensen niet naar het orgaan, dat overduidelijk het meeste verstand toont, luisteren
Maar de meeste allochtonen zijn geen echte linksen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:32 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Hoe zo dan? Moslims en andere Oosterse types hebben veel meer haar als wij.
En denk niet dat omdat deze figuren links stemmen ze ook links zijn. Ze zijn nl. rechts maar vooral conservatief.
De Moslimmen houden halsstarrig vast aan principes uit de middeleeuwen en de Negers leven nog in houten (boom)hutten hadden geen ijzer of wielen tot voor kort en zijn wellicht even traditioneel maar welzeker conservatief.
Je bent zelf toch ook een allochtoon?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar de meeste allochtonen zijn geen echte linksen.
Die stemmen alleen links omdat ze dan een hogere uitkering krijgen, niet uit principe.
Kindhoertjes mogen helemaal geen schaamhaar hebben! Tienerhoertjes een paar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maareh, die Taiwanese kindhoertjes van jou... Scheren die zich?
vroegrijpe kindhoertjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kindhoertjes mogen helemaal geen schaamhaar hebben! Tienerhoertjes een paar.
Humor . . .quote:
En wat denk je van de rechtse christenen: denk je dat de SGP-vrouwen van Bas van der Vlies en consorten de doos scheren? Juist in die kringen veranderen ze niks aan het lichaam wat door god gegeven is hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef SeLang het volgende:
De linksen waren altijd voorstander van "terug naar de natuur", dus laat dat schaamhaar maar lekker hangen want dat is puur natuur.
En jij denkt zeker dat het in Taiwan niet gebeurt ??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef SeLang het volgende:
Juliie zijn in de war met Thailand, zoals meer Fok-ers met weinig geografische kennis
Geeft niet, nu weer ontopic
Het verschil tussen die twee is mij bekend, ik vroeg me even af of JIJ niet op de verkeerde plek naar kinderkutjes liep te zoeken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef SeLang het volgende:
Juliie zijn in de war met Thailand, zoals meer Fok-ers met weinig geografische kennis
Geeft niet, nu weer ontopic
Kindhoertjes met schaamhaar zijn te oud voor mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maareh, die Taiwanese kindhoertjes van jou... Scheren die zich?
Bos?quote:
hey schat! leuk je weer te zien hier. heel leuk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kindhoertjes mogen helemaal geen schaamhaar hebben! Tienerhoertjes een paar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |