Ik zal 'm vanavond eens opzetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje messed up.. Evengoed: smack the bejesus out of him
Er komt iets bij de BBC. Eigenlijk zouden ze het gekreun en steun van Arnold Schwarzenegger uit Commando onder die film moeten plakken, dat zou de film een stuk geloofwaardiger makenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zal 'm vanavond eens opzetten.
Tropico is best leuk. Binnenkort maar weer eens opzoekenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ link | afbeelding ]
President Zwaardvisch. Een klootzak om van te houden.
Ja ja, en dan mijnwerkers en boeren even veel betalen als artsen en ingenieurs, geen enkele industrie opzetten en een Sovjetbasis op je eiland zeker?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tropico is best leuk. Binnenkort maar weer eens opzoeken
Propagandastunts! Papal visit!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja ja, en dan mijnwerkers en boeren even veel betalen als artsen en ingenieurs, geen enkele industrie opzetten en een Sovjetbasis op je eiland zeker?
James Randiquote:Programma’s als ‘De nieuwe Uri Geller’, ‘Het Zesde Zintuig’, ‘Char, het medium’ en ‘Astro-tv’ trekken miljoenen kijkers. Is dit onschuldig amusement of volksverlakkerij? ZEMBLA duikt in de wereld van het Amerikaanse medium Char.
In haar RTL 4-programma nodigt Char mensen uit die een dierbare hebben verloren met wie ze in contact kan komen. ZEMBLA laat zien dat de readings van Char en andere mediums gebaseerd zijn op tactieken die nagenoeg iedereen kan aanleren.
De Amerikaan James Randi is een beroemde criticaster van helderzienden. In ZEMBLA laat hij aan de hand van een recente uitzending van Char zien dat het medium helemaal niet met de doden communiceert. De mensen vertellen zelf hoe het zit, legt Randi uit: "Char hanteert de ‘coldreading’ techniek. Ze vist naar letters, maskeert fouten en stelt tientallen vragen."
Zondag 23 maart om 21.45 uur bij de VARA/NPS op Nederland 2
James Randi ontrafelt de geheimen van Charquote:
O ja...Nu ben je zeker ineens voor multiculturalisme?quote:
Beetje doorzichtig heh?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nu zul jij daar tegen willen inbrengen dat bij de aanslagen in New York de dood van de slachtoffers niet ontkend kan worden en ze dus niet te vergelijken zijn met de Holocaust. Maar van de slachtoffers van de Holocaust staat de doodsoorzaak ook niet vast. Wel weten we dat er nauwelijks mensen zijn die de kampen levend verlaten hebben. Het zou beledigend en aanmatigend zijn wanneer het bestaan van concentratiekampen ontkend wordt, maar dat wordt nauwelijks gedaan.
Ach ja in dat soort gevallen zit er altijd opeens 'ruis op de lijn' e.d. natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
James Randi ontrafelt de geheimen van Char
De Amerikaan James Randi (79) bestrijdt al zijn leven lang pseudowetenschappers.
Zo loofde hij een prijs van een miljoen dollar uit aan degene die het bewijs voor paranormale verschijnselen kan leveren. Het medium Char zou snel door de mand vallen, legt Randi zondagavond uit in het tv-programma Zembla (21.45 uur op Nederland 2). Hij bezocht een aantal deelnemers van Char, het medium. Volgens Randi communiceert ze helemaal niet met de doden. In de voorgesprekken ontlokt ze de kandidaten informatie, die ze vervolgens in haar uitzendingen gebruikt.
Deelnemers aan het programma zijn achteraf teleurgesteld.
Zo zegt Marian van der Hul in Zembla: ‘Ik vond dat ze heel zwak was, ze zei niets concreets.’
Ook Yoeri van der Sman ontdekte het bedrog. ‘Char zei dingen over mijn vader die helemaal niet klopten.’
Houd toch op.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het halve repertoire van Bruce Springsteen gaat over getraumatiseerde oorlogsveteranen, dus zo exclusief is het nu ook weer niet.
Beweerde jij nou dat ik dom was, of begreep ik de grap niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:19 schreef Aoristus het volgende:
Hey little girl is your daddy home
Ik denk dat je het weer niet begreep neequote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Beweerde jij nou dat ik dom was, of begreep ik de grap niet?
Slim meneertje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat je het weer niet begreep nee
Je weet toch hoe hij isquote:
enquote:jazzy56, onruststoker,weg
jazzy was een relkloon... dat zag je al bij zijn eerste posting..quote:Zwaardvisch en zijn klonen zijn voorgoed weg
http://www.rorate.com/nws.php?id=44344quote:AMSTERDAM (RKnieuws.net) - De gemeente Amsterdam subsidieert een festival dat kerken met Pinksteren in de hoofdstad organiseren. Get the Spirit! krijgt van de gemeente veertigduizend euro. De organisatoren spreken van ,,een belangrijk positief signaal’’.
De Protestantse Kerk in Amsterdam draagt twintigduizend euro bij. De subsidie illustreert dat bij de gemeente Amsterdam ,,een enorme omslag’’ heeft plaatsgevonden, vindt organisator Willemien Boot. ,,Dit was tien jaar geleden ondenkbaar. Burgemeester Cohen heeft ontdekt dat kerken de sociale samenhang in de samenleving bevorderen. Kerkleden helpen en steunen elkaar. Zeker bij migrantenkerken zie je dat mensen elkaar opvangen.’’
[...]
Wat de kerken geholpen heeft, is dat een ramadanfestival al drie jaar subsidie krijgt van de gemeente, vertelt Boot. ,,Als moslims subsidie krijgen, geldt dat ook voor christenen.’’
DAt weet ik ook niet, hij heeft me nota bene een paar keer uitgenodigd om bier te komen drinkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
Yvonne schreef in Med:
[..]
en
[..]
jazzy was een relkloon... dat zag je al bij zijn eerste posting..
maar wat heeft Zwaardvisch allemaal uitgespookt dan ?
Ook Cohen doet aan polariseren hoor. Er moeten weer een soort verkeerde zuilen opgetrokken worden ofzo. Dat is goed voor de "sociale" controle.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.rorate.com/nws.php?id=44344
Als het Lemmeb was, dan was het wel de beste van 'm. Maar dan had je dat ongetwijfeld aan Sigme gemerkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
shit... Yvonne heeft je een biertje door de neus geboord..
Ben je regent? Dat noemt men tegenwoordig ''Kamuhvroage''.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik eis een parlementaire enquête het blijft immers POL.
Da's waar. Ik had geen hekel aan 'm in elk geval. Het is een beetje vreemd dat Yvonne zonder opgaaf van reden users wegplukt van het forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:51 schreef Apropos het volgende:
De klonen van Lemmeb waren doorgaans wel herkenbaar, wat te prijzen valt. In het geval van Zwaardvisch zou 'ie zich wel erg veel moeite getroost hebben.
Maar er staat: ''Zwaardvisch en zijn klonen'', niet ''Zwaardvisch, kloon van gebande.''
Dan maar een regent.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ben je regent? Dat noemt men tegenwoordig ''Kamuhvroage''.
Zwaardvisch was een kloon?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
DAt weet ik ook niet, hij heeft me nota bene een paar keer uitgenodigd om bier te komen drinken
Hij handelde met voorkennisquote:
En dan te bedenken dat jazzy56 in 1 adem genoemd werd met blauwdoed.quote:
Zoals ik gisteren al opmerkte: het is me al te toevallig dat er zoveel users verdwenen zijn en er opeens een nieuwe kliek voor teruggekomen is. Dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:08 schreef Picchia het volgende:
Ik vermoedde trouwens dat jazzy56 en Bluesdude twee relklonen van dezelfde persoon waren.
D'r is nu wrs weer een hele groep weg idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al opmerkte: het is me al te toevallig dat er zoveel users verdwenen zijn en er opeens een nieuwe kliek voor teruggekomen is. Dat klopt gewoon niet.
Je weet toch wel dat je het zelf opzoekt he?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D'r is nu wrs weer een hele groep weg idd..
Kan niet zeggen dat het als een complete verrassing kwam.
Sneu dat het gewoon doorgaat na 3 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |