http://www.rorate.com/nws.php?id=44344quote:AMSTERDAM (RKnieuws.net) - De gemeente Amsterdam subsidieert een festival dat kerken met Pinksteren in de hoofdstad organiseren. Get the Spirit! krijgt van de gemeente veertigduizend euro. De organisatoren spreken van ,,een belangrijk positief signaal’’.
De Protestantse Kerk in Amsterdam draagt twintigduizend euro bij. De subsidie illustreert dat bij de gemeente Amsterdam ,,een enorme omslag’’ heeft plaatsgevonden, vindt organisator Willemien Boot. ,,Dit was tien jaar geleden ondenkbaar. Burgemeester Cohen heeft ontdekt dat kerken de sociale samenhang in de samenleving bevorderen. Kerkleden helpen en steunen elkaar. Zeker bij migrantenkerken zie je dat mensen elkaar opvangen.’’
[...]
Wat de kerken geholpen heeft, is dat een ramadanfestival al drie jaar subsidie krijgt van de gemeente, vertelt Boot. ,,Als moslims subsidie krijgen, geldt dat ook voor christenen.’’
DAt weet ik ook niet, hij heeft me nota bene een paar keer uitgenodigd om bier te komen drinkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
Yvonne schreef in Med:
[..]
en
[..]
jazzy was een relkloon... dat zag je al bij zijn eerste posting..
maar wat heeft Zwaardvisch allemaal uitgespookt dan ?
Ook Cohen doet aan polariseren hoor. Er moeten weer een soort verkeerde zuilen opgetrokken worden ofzo. Dat is goed voor de "sociale" controle.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.rorate.com/nws.php?id=44344
Als het Lemmeb was, dan was het wel de beste van 'm. Maar dan had je dat ongetwijfeld aan Sigme gemerkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
shit... Yvonne heeft je een biertje door de neus geboord..
Ben je regent? Dat noemt men tegenwoordig ''Kamuhvroage''.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik eis een parlementaire enquête het blijft immers POL.
Da's waar. Ik had geen hekel aan 'm in elk geval. Het is een beetje vreemd dat Yvonne zonder opgaaf van reden users wegplukt van het forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:51 schreef Apropos het volgende:
De klonen van Lemmeb waren doorgaans wel herkenbaar, wat te prijzen valt. In het geval van Zwaardvisch zou 'ie zich wel erg veel moeite getroost hebben.
Maar er staat: ''Zwaardvisch en zijn klonen'', niet ''Zwaardvisch, kloon van gebande.''
Dan maar een regent.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ben je regent? Dat noemt men tegenwoordig ''Kamuhvroage''.
Zwaardvisch was een kloon?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
DAt weet ik ook niet, hij heeft me nota bene een paar keer uitgenodigd om bier te komen drinken
Hij handelde met voorkennisquote:
En dan te bedenken dat jazzy56 in 1 adem genoemd werd met blauwdoed.quote:
Zoals ik gisteren al opmerkte: het is me al te toevallig dat er zoveel users verdwenen zijn en er opeens een nieuwe kliek voor teruggekomen is. Dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:08 schreef Picchia het volgende:
Ik vermoedde trouwens dat jazzy56 en Bluesdude twee relklonen van dezelfde persoon waren.
D'r is nu wrs weer een hele groep weg idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al opmerkte: het is me al te toevallig dat er zoveel users verdwenen zijn en er opeens een nieuwe kliek voor teruggekomen is. Dat klopt gewoon niet.
Je weet toch wel dat je het zelf opzoekt he?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D'r is nu wrs weer een hele groep weg idd..
Kan niet zeggen dat het als een complete verrassing kwam.
Sneu dat het gewoon doorgaat na 3 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |