Wat een bullshit. Ze krijgen op dit moment al kinderbijslag, deze situatie bespraken we over een eventuele extra steun in de rugquote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je gunt ze het steuntje van de overheid niet in hun rug van overheidswege. In de praktijk zou dat betekenen dat dergelijke gezinnen geen kinderen meer kunnen nemen. En dus letterlijk het daglicht niet gunt.
Nee. Je onlogische gevolgtrekkingen slaan nergens op. Zie hierboven.quote:Wat zou dat dan betekenen? Dat dergelijke gezinnen op achterstand geen bestaansrecht meer hebben.
Ja, graag. Want je probeert je nu er wel heel erg slap uit te lullen.quote:Moet ik nog duidelijker zijn?
Heb jij dan werkelijk geen enkel greintje fatsoen in je donder? Het nazisme 1 op 1 doortrekken met een stelling op een forum over eventuele extra toeslag voor kansarme kinderen getuigt niet alleen van een sslechte smaak, maar ook nog eens van smaad.quote:Heb jij werkelijk niets geleerd op de middelbare school, wat nazi Duitsland beoogde? Daar werden zwakkeren het daglicht ook niet gegund.
quote:Maar ja, je algemene ontwikkeling is zo erbarmelijk slecht, dat ik het hierbij verder bij laat en on topic ga.
Ik ben benieuwd welke uitspraken EG nog meer gaat doen om zijn sorry ass te proberen te redden.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:36 schreef FJD het volgende:
[..]!
Het niet willen betalen voor andermans kind (en dus keuze) gelijkstellen aan het stelselmatig uitroeien van ongewenste elementen in een samenleving. Gefeliciteerd, je bent de eerste die zelfs door "rock bottom" heen is gekomen
Een jij bak van FJDquote:Op donderdag 24 april 2008 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal je eigen argument maar eens tegen je gebruiken: Je zegt het niet met zoveel woorden. Eerlijk, je bent wel wat sluw dat betreft en weet het heel subtiel neer te zetten. Je weet toch ook wel dat formuleringen een zekere momentum hebben en daar maak je dankbaar gebruik van, slimmerik
Dat je iets niet direct zegt is overgens ook wel een kenmerk van afschilderen, anders heet het namelijk benoemen maar goed dat ter zijde.
[..]
Tis maar goed dat je niet aan het afschilderen bent. Ik zou toch bijna denken dat je het hiermee probeert![]()
[..]
Geloof me, voor dit advies had ik je aangeklaagd voor wanprestatie.
Nee, maar het resultaat is hetzelfde als je andere gene kroost gunt. Dat vind ik eigenlijk nog erger.quote:Ik zie hier anders niemand iets over een kind-verbod roepen
Je trekt je keutel in. Gelukkig maar, je schrok wrs zelf van je eigen uitspraak.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ze krijgen op dit moment al kinderbijslag, deze situatie bespraken we over een eventuele extra steun in de rug
[..]
Nee. Je onlogische gevolgtrekkingen slaan nergens op. Zie hierboven.
[..]
Ja, graag. Want je probeert je nu er wel heel erg slap uit te lullen.
[..]
Heb jij dan werkelijk geen enkel greintje fatsoen in je donder? Het nazisme 1 op 1 doortrekken met een stelling op een forum over eventuele extra toeslag voor kansarme kinderen getuigt niet alleen van een sslechte smaak, maar ook nog eens van smaad.
[..]Hoe durf jij het woord algemene ontwikkeling in je mond te nemen met je totale gebrek aan fatsoensregels, normen en waarden en uberhaupt enige zelfreservering binnen een discussie?
Ga je mond spoelen vlegel.
Biedt jij je verontschuldigingen maar een aan over je vieze abjecte uitspraak.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke uitspraken EG nog meer gaat doen om zijn sorry ass te proberen te redden.
Zal hij nog brutaler worden en nog meer Hitler vergelijkingen maken? Of zal hij dat bord voor zijn harses weghalen en inzien dat hij fout bezig is geweest met zijn demagogie?
Ik gok op nummer 1.
De enige die hier "vieze abjecte uitspraken" heeft gedaan is toch echt Echtgaaf.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Biedt jij je verontschuldigingen maar een aan over je vieze abjecte uitspraak.
En verder laat ik het hierbij.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En verder laat ik het hierbij.
Moeten we het in drievoud opsturen of watquote:Op donderdag 24 april 2008 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, maar het resultaat is hetzelfde als je andere gene kroost gunt. Dat vind ik eigenlijk nog erger.
Wij zijn gelijk aan nazi's en toch is Scorpie degene die excuses moet maken voor een abjecte uitspraakquote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Huilen van het lachen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nou niet of ik moet huilen of moet lachen om je doorzichtige manier je eigen blunders te camoufleren
Daar gaat ie weer. Tjakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
. Als je op dit moment geen kind kunt onderhouden dan zul je moeten sparen, beter werk gaan zoeken of jezelf omhoogwerken.
Ik draai helemaal niks terug. En ik trek al helemaal niks in. Ik help jou er even aan herinneren waar het daadwerkelijk om ging, en druk je neusje eigenhandig keihard op de feiten: Je hebt geblunderd EG, en niet zo`n klein beetje ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je trekt je keutel in. Gelukkig maar, je schrok wrs zelf van je eigen uitspraak.
Maar ja, je draait en je bent niet eerlijk.
En verder is het niet zo zinnig om met je in discussie te gaan. Het heeft nog nooit wat opgeleverd.
Sorryquote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Daar gaat ie weer. Tjakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Ik mis de nazi-opmerkingquote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar gaat ie weer. Tjakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Ben bang dat Echgaaf ze meer als een plicht zietquote:Op donderdag 24 april 2008 11:50 schreef FJD het volgende:
Kinderen zijn eigenlijk geen recht, kinderen zijn een keuze.
O nee, voor jou wil k best dingen duidelijk maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
De enige die hier "vieze abjecte uitspraken" heeft gedaan is toch echt Echtgaaf.
Maar gelukkig laat je het hier bij
Geen plicht, maar een basisrecht voor iedereen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben bang dat Echgaaf ze meer als een plicht ziet
(materiele) voorspoed is tenslotte een keuze voor iedereen. Als dat niet lukt, dan is het je eigen schuld dikke bult.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
SorryTis gewoon dat het concept van eigen verantwoordelijkheid niet echt tot je schijnt door te dringen.
Met dat "eigenlijk" komt er nu toch een licht voorbehoud?quote:Kinderen zijn eigenlijk geen recht, kinderen zijn een keuze.
Aha, kinderen zijn werkvee om collectieve voorzieningen te betalen?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Geen plicht, maar een basisrecht voor iedereen.
En mensen als FJD vind ik maar heel kortzichtig met zijn kosten verhaalen vergeet dat elk gezond kind voor de maatschappij zo hard nodig is om........oa de AOW en veel meer betaalbaar te houden.
Alsof die kinderen die eerst geld kosten nooit geld voor de maatschappij kunnne opbrengen.
Wat een oogkleppen toch.
Ik hoop dat jou naaste jou ook nooit zal hebben als jij eens in ene positie komt dat je het niet op eigen kracht meer redt.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis de nazi-opmerking
Verder ben ik het totaal met hem eens overigens; waarom betalen voor andermans kinderen? Ik betaal liever voor mijn eigen kids en niet voor andermans kids.
Briljante gevolgtrekking of liever gezegd invullingquote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, kinderen zijn werkvee om collectieve voorzieningen te betalen?
Inhoudelijk? Prima.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
O nee, voor jou wil k best dingen duidelijk maken.
Nee, je zit er naast. Wat betekent het als je bevolkingsgroepen die zwakker er voor staan het bestaan niet te gunnen?? Nee, hij zij het niet direct, maar het impliceert niets anders dan dat. In de praktijk zou het betekenen dat zwakkeren in onze samenleving geen nakomelingen gunt en daarmee......ja uitroeit![]()
En nou eens een keer inhoudelijk aub.
Dus jij vind je Hitler vergelijking meer dan terecht?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
O nee, voor jou wil k best dingen duidelijk maken.
Nee, je zit er naast. Wat betekent het als je bevolkingsgroepen die zwakker er voor staan het bestaan niet te gunnen?? Nee, hij zij het niet direct, maar het impliceert niets anders dan dat. In de praktijk zou het betekenen dat zwakkeren in onze samenleving geen nakomelingen gunt en daarmee......ja uitroeit![]()
Dat is al meerdere malen gepoogd maar je bent het toch echt zelf geweest die het topic liet ontsporen.quote:En nou eens een keer inhoudelijk aub.
Ik heb al lang maatregelen getroffen om niet afhankelijk te zijn van de overheid indien mij iets overkomt. Maar hey, dat is mijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou naaste jou ook nooit zal hebben als jij eens in ene positie komt dat je het niet op eigen kracht meer redt.
Egoïst.
Ook totaal onzinnig trouwens, de AOW door andere generaties te laten betalen. Gewoon afschaffen, en een ieder voor zichzelf laten sparen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen plicht, maar een basisrecht voor iedereen.
En mensen als FJD vind ik maar heel kortzichtig met zijn kosten verhaalen vergeet dat elk gezond kind voor de maatschappij zo hard nodig is om........oa de AOW en veel meer betaalbaar te houden.
Alsof die kinderen die eerst geld kosten nooit geld voor de maatschappij kunnne opbrengen.
Wat een oogkleppen toch.
Ook dat heb ik al eens eerder uitgelegd. Als je systeem zo in elkaar zit dat je met 1 werkend leven niet 1 pensioen kunt dekken dan is de oplossing om meer werkende te "creeren" ontzettend naief omdat je dan met een pirmadespel bezig bent. Die werkenden worden namelijk ook ooit oud en dan heb je nog meer werkenden nodig om de kosten te dekken etc. etc.. Dit is dus een non-argument.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef EchtGaaf het volgende:
en vergeet dat elk gezond kind voor de maatschappij zo hard nodig is om........oa de AOW en veel meer betaalbaar te houden.
Behoudens overmacht (ziekte, arbeidsongeschiktheid e.d.) zit er wel degelijk een heel eind keuze bij. Natuurlijk niet alles, ik zie ook dat je IQ invloed heeft maar dan nog, met een MBO niveau en fatsoenlijke werkethos ben je al een uitzondering en dus gewild op de arbeidsmarkt. Als je dan de inkomens wil nivelleren dan doe je dat met de loonbelasting en niet met dit soort gedoe.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
(materiele) voorspoed is tenslotte een keuze voor iedereen. Als dat niet lukt, dan is het je eigen schuld dikke bult.![]()
Neuh, ik twijfelde of ik in eerder relaas het krijgen van een kind niet als recht had aangeduid in de zin van "iedereen heeft de mogelijkheid om een kind te nemen" maar ik had weinig zin om tussen je vele Hitler opmerkingen dat nog eens uit te zoeken.quote:Met dat "eigenlijk" komt er nu toch een licht voorbehoud?
Als je een bevolkingsgroep het daglicht niet gunt....want de doe je dan als je je zwakkeren geen kinderen gunt omdat ze zichzelf (tijdelijk) niet kunnen bedruipen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus jij vind je Hitler vergelijking meer dan terecht?![]()
Wat doe je als je alle ondersteuning van overheidswege voor dergelijke gezinnen wegneemt? Ik maar naar het EINDRESULTAAT, Chewie. Doe nou niet zo huichelachtig in deze.quote:Vreemde gevolgtrekking van je trouwens, in staat zijn voor jezelf en je naasten te zorgen staat volgens jou dus gelijk aan het uitroeien van de zwakkeren in de samenleving.
Zij ik dat dan? Jij kwam er mee dat ik die liet ontsporenquote:En dan durf je ook nog met droge ogen te beweren dat wij het topic laten ontsporen![]()
Ik feliciteer je ermeequote:Dat is al meerdere malen gepoogd maar je bent het toch echt zelf geweest die het topic liet ontsporen.
Dus EG, als ik het goed begrijp, WIL jij helemaal niet dat er geen zwakkeren meer zijn? Kan je dat uitleggen?quote:Maar het eindresultaat is EXACT hetzelfde, dat het bestaan van zwakkeren op die manier OMZEEP wordt geholpen.
Kan het nog vuiler
Je wilt echt zo'n maatschappij? Dat anderen de hele dag moeten werken zodat anderen op hun luie reet in de zon kunnen zitten?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Jij wilt echt zo'n maatschappij? Dat je alleen mag levenals je economisch je kan bedruipen. ? Brrrrrr. riling. etc.
Ik wil dat zwakkeren geholpen worden naar een beter plan. En ja, daar hebben ze zelf de eerste rol in. Maar met ondersteuning van overheidswege.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus EG, als ik het goed begrijp, WIL jij helemaal niet dat er geen zwakkeren meer zijn? Kan je dat uitleggen?
Gunnen wel, geven niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wil niet, wat jij wilt. Hen gen geld gunnen voor het o.m het nakomelingschap. Daar zit een groot verschil .
Hoppa. Gaat ie weer. En het mij kwalijk nemen dat er rond jou een beeldvorming hangt rond uitkeringsgerechtigden.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wilt echt zo'n maatschappij? Dat anderen de hele dag moeten werken zodat anderen op hun luie reet in de zon kunnen zitten?
De bril waarmee je mij wenst te bekijken is zo beslagen dat je het overduidelijke sarcasme van mijn post niet meer ziet.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoppa. Gaat ie weer. En het mij kwalijk nemen dat er rond jou een beeldvorming hangt rond uitkeringsgerechtigden.
Wanneer is het ook alweer Sint Juttemis?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt er trouwens nog een verontschuldiging over het gelijk stellen van bv Scorpie en mij aan Nazi's en Hitler of kan ik dan nog lang wachten
oja. Maar intussen. Ja, sluw was geloof ik het woord. Ik je echt wel door hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef FJD het volgende:
[..]
De bril waarmee je mij wenst te bekijken is zo beslagen dat je het overduidelijke sarcasme van mijn post niet meer ziet.
Ik heb geen trekt in je vieze spelletjes, FJD.quote:Aan de andere kant haal je de zin waarin ik aangeef te chargeren wel even weg uit de quote dus blijkbaar had je het wel gezien maar kies je ervoor om het bewust te verdraaien. Of is het simpelweg de blinde woede die je niet verder deed lezen?
Pot die de ketel selectiviteit durft te betichten? Je wordt aardig voorspelbaar. Het is wachten wanner je ontzetten op je muil gaat.quote:Ach ja, het is de selectiviteit die jou kenmerkt. Dingen uit de context halen en vervolgens denken een punt te maken. Je zou denken dat je, na er een paar keer er op gewezen te zijn, wat van zou leren maar je bent volhardend. Of dat een goede eigenschap is laat ik aan je eigen beoordeling over
Jij voelt je ook al aangesproken?quote:Komt er trouwens nog een verontschuldiging over het gelijk stellen van bv Scorpie en mij aan Nazi's en Hitler of kan ik dan nog lang wachten
Sarcasme is geen vies spelletje EG. Lees het stuk nog eens een keer, dat jij het verkeerd begrijpt is leuk en aardig maar dan moet je niet mij als schuldige aanwezen. Je scheld mensen uit voor Nazi's, je verdraait stukken tekst om daar dan al scheldend tegen ten strijde trekken maar als je ergens op gewezen wordt dan kan er geen excuses van af.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik geen trekt in je vieze spelletjes FJD.
Geloof mij maar, als dat gebeurt dan kom ik daar op eigen kracht weer helemaal uitquote:Het is wachten wanner je ontzetten op je muil gaat.
Volgens jou gun ik de zwakkere geen kinderen en wat deed Hitler? Het is dat ik je als debater allang niet meer serieus neem anders had ik me beledigd gevoeld maar nu voel ik me slechts aangesproken.quote:Jij voelt je ook al aangesproken?
Je speelt een spelletje, FJD.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Sarcasme is geen vies spelletje EG. Lees het stuk nog eens een keer, dat jij het verkeerd begrijpt is leuk en aardig maar dan moet je niet mij als schuldige aanwezen. Je scheld mensen uit voor Nazi's, je verdraait stukken tekst om daar dan al scheldend tegen ten strijde trekken maar als je ergens op gewezen wordt dan kan er geen excuses van af.
Lichtgeraakt heet dat dan. En voor nuance lijk je in deze ok blind te zijn.quote:Volgens jou gun ik de zwakkere geen kinderen en wat deed Hitler? Het is dat ik je als debater allang niet meer serieus neem anders had ik me beledigd gevoeld maar nu voel ik me slechts aangesproken.
Wie laat hier de inhoud zo liggen. De blijft het conflict maar oprakelen door maar door te blijbven reageren en posten. Ik ben er al lang klaar mee.quote:Jammer dat je de inhoud weer links laat liggen, zoals bv. hoe je er bij komt dat het principe van betalen voor je eigen keuzes gelijk staat aan het stelsematig uitroeien van ongewenste elementen.
Jij beschuldigt mij in dit topic dat ik je in ene bepaalde hoek hebt geplaatst. Je kan mij niet de linkjes passen waarin ik gezegd of gesuggereerd zou hebben dat jij ene ruikluisvriendje zou zijn.quote:Over de PM ga ik pas nadenken als je hier publiekelijk toegeeft dat de Hitler vergelijk totaal ongepast wasDaarvoor kan ik je niet serieus genoeg nemen om uberhaupt de mogelijkheid van een mea culpa te overwegen.
Ja hoor EG. Ik ben een Nazi die het liefst alle minimumloners en uitkeringstrekkers de gaskamer in jaagt.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Dezeflde opmerking aan Chewie: het EINDRESULTAAT is EXACT hetzelfde. Marginalisering/afknijpen van de betreffende bevolkingslaag leidt tot geen nakomelingen in dergelijke laag. En tart derhalve het bestaansrecht. Is in de basis precies hetzelfde wat je beoogt. Het klinkt alleen niet zo luguber.
Oja?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:56 schreef FJD het volgende:
Maar goed, we gaan terug naar de inhoud.
De belangrijkste manier om de verzorgingsstaat betaalbaar te houden is om de AOW leeftijd te verhogen.
Ja, maar wat dacht je van differentiatie naar beroepsgroep?quote:We moeten bepalen hoeveel iemand in z'n leven aan pensioen opbouwt en hoeveel jaar hij hiermee z'n pensioen van kan bekostigen. Dan heb je grofweg een ratio waar je wat mee kunt. Het belangrijkste voordeel van de ratio is dat de pensioengerechtigde leeftijd meeschuift met de gemiddelde levensverwachting.
quote:Dan kun je idd nog debateren dat de levensverwachting van een twintiger niet gelijk is aan de statistische levensverwachting
quote:maar goed dan praat je over een tiende van een jaar oid.
Dat had bij de overheid niet gekund?quote:De tweede peiler is natuurlijk de gezondheidszorg. Ik denk dat we op dit moment op de goede weg zijn. De aanvullende behandelingen komen steeds meer op de markt en dat heeft gunstige effecten. Zeg nou eerlijk; had je 10 jaar terug ooit gehoord van een garantie op je nieroperatie? Nee, maar nu wel. Wordt de operatie niet goed gedaan dan is de hersteloperatie gratis.
als dat dan niet toe leidt dat er een tweedeling in de zorg ontstaat. Dat gevaar ligt op de loer nl.quote:De kosten zullen in de toekomst wel hoger worden, helaas maar dat is niet anders. Alles wordt duurder en ook de zorg.
Nee? Het zal zeker wel gebeuren. en dat heeft implicaties voor de kwaliteit. Ik hoop maar dat overheid er goed op gaat toezien.quote:Het idee dat zorgverzekeraars zullen concurreren op prijs v/d basisverzekering is naief en dat zal niet gebeuren.
Voor de onderkant staat het onder druk. Maar ja, jij hoort niet tot die doelgroep.quote:Qua gezondheidszorg zijn we dus op weg om het geheel betaalbaar te houden
Is weer iemand die er iets aan wilt doen, en ja dan is het weer niet goed.quote:maar qua AOW hebben we nog een lange weg te gaan. Bos heeft het geprobeerd met een AOW belasting maar dat kwam hem op een heleboel hoon te staan net zoals het idee voor het verhogen van de AOW leeftijd, de SP een schot voor open doel zal geven.
De PvdA wilde maar al te graag. Blijf wel realistisch.quote:Van dit kabinet zullen we dit soort dingen niet horen, ik vrees zelfs dat we het nooit zullen horen,
Kristallen bol? Fatalistisch denken.quote:Pechtold zal dit idee er nooit doorheen krijgen als hij een kabinet in gaat.
Klopt. Jij heeft geen oog voor de zwakken . Als het jou maar niet treft.quote:Qua subsidies e.d. is het credo heel simpel; overheidsinterventie minimaliseren.
Ja. Je zorgt voor ander werk of je komt in de WAO of je haalt de 67.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat doen we dan met die bouwvakkers? Door latne werken tot na hun 67e?
Klinkt heel leuk maar je ziet toch hopelijk ook wel dat de bureaucratie die daarmee gemoeid gaat enorm zal zijn? Bepalen wat zwaar is, hoe lang je er moet werken, wat er gebeurt als je halverwege je leven van zwaarte wisselt en ga zo maar door.quote:Ja, maar wat dacht je van differentiatie naar beroepsgroep?
Ja.quote:Je begrijpt het zelf wat je hier zegt
![]()
![]()
Zoals gezegd; heb je dit in het verleden gezien? Nee.quote:Dat had bij de overheid niet gekund?![]()
quote:Nee? Het zal zeker wel gebeuren. en dat heeft implicaties voor de kwaliteit. Ik hoop maar dat overheid er goed op gaat toezien.
Dat de kosten stijgen ligt niet aan het systeem an sich. Dat gebeurt al jaren zo.quote:Voor de onderkant staat het onder druk. Maar ja, jij hoort niet tot die doelgroep.
Jaja, laten we wederom de mensen pakken die geld hebben want die hebben hun leven nog niet genoeg belasting betaalt. Echt, soms lijkt het wel alsof je pas tevreden bent als iedereen precies modaal verdient.quote:Is weer iemand die er iets aan wilt doen, en ja dan is het weer niet goed.![]()
Wat is dan het onrealistische aan de constatering dat we van dit kabinet niets hoeven te verwachtenquote:De PvdA wilde maar al te graag. Blijf wel realistisch.
Dat heet inschattingsvermogen.quote:Kristallen bol? Fatalistisch denken.
Is goed hoor lieverdquote:Klopt. Jij heeft geen oog voor de zwakken . Als het jou maar niet treft.
Hiermee zet je jij jezelf te kakken. Om deze woorden mij zo in de mond te leggen. Schande! Ik heb dit dus helemaal niet gesteld in jouw richting. Hoe durf je dit in vredesnaam?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja hoor EG. Ik ben een Nazi die het liefst alle minimumloners en uitkeringstrekkers de gaskamer in jaagt.
Stel die vraag eerst kritisch aan jezelf met je eerste quote.quote:Het is echt schandalig dat je mensen op deze manier durft te bejegenen, dat je het uberhaupt durft om op deze manier een discussie in te gaan is te schokkend voor woorden.
Ik sta achter datgene wat ik stel en constateer. Voor laffe mensen is wmb geen plek .quote:De Hitler kaart wordt wel vaker uitgespeeld maar na de nodige hoon verdwijnt de betreffende poster dan maar jij blijft het keer op keer verdedigen. Zoals ik al zei is dit nog ver beneden "rock bottom", wees er trots op
Tja, ik gaf al aan dat ik er allang mee klaar ben. Maar FJD blijft maar reageren en erin hangen. Erger nog, hij maakt het steeds groter door nu mij te beschuldigen dat ik hem van nazisme beticht en zich verslikt in zijn eigen voorbarige conclusies op misplaatste veronderstellingen . Dat is te lachwekkend en triest voorwoorden. ....En dat kan ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en ontopic graag voor beide
Moeten we nu echt weer de posts gaan plaatsen waarin jij mensen beschuldigt van Hitler praktijken?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, ik gaf al aan dat ik er allang mee klaar ben. Maar FJD blijft maar reageren en erin hangen. Erger nog, hij maakt het steeds groter door nu mij te beschuldigen dat ik hem van nazisme beticht en zich verlikt in zijn eigne voorbarige en ingevlude conclusies. Dat is te lachwekkend en triest voorwoorden. ....En dat kan ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan.
Ik vroeg hem daarnaast om op de inhoudelijk punten te reageren, maar jammer, hij blijft maar op betrekkingsniveau hangen.Hij lijkt wel door een compulsie gedreven
![]()
Wie de schoen past trekke hen aan. En dat is wat anders dat ik FJD beticht een nazist oid te zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten we nu echt weer de posts gaan plaatsen waarin jij mensen beschuldigt van Hitler praktijken?
Kom op zeg Calimero, groei eens wat ballen tussen je benen en gedraag je als een vent. Geef gewoon toe dat je die beschuldigingen geuit hebt en dat je fout zat daarmee.
Dingen rechtzetten is in de slachtofferrol vervallen?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:36 schreef FJD het volgende:
Gedraai, ontkenning en slachtofferrol. Geen wonder dat je zo blij bent met de PvdA.
Nou , pas maar een linkje waarin je vaste % HRA verklaart en verdedigd. En vele andere dingen die je gewoon laat liggen. Wellicht omdat je ze zelf niet eens begrijpt maar goed het zal verder wel.quote:Zowel 5 en 7 posts hierboven staan (uitgebreid) onderbouwde en inhoudelijke standpunten.
Vast percentages is in essentie het meest eerlijke stelsel. Van het geld dat dan binnenkomt kunnen de zwakkeren weliswaar ondersteund worden en vanuit die gedachte kun je dan in een stelsel komen met schalen (anders ben je geld aan het rondpompen en dat schiet niet op). Als je eigen woning bezit wil stimuleren dan moet je dat over de hele linie doen en niet alleen voor de zwakkere, dan ben je namelijk eigen woning bezit voor de zwakkeren aan het stimuleren. Hetzelfde geld voor kinderbijslag en dit soort oppassubsidies.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou , pas maar een linkje waarin je vaste % HRA verklaart en verdedigd. En vele andere dingen die je gewoon laat liggen. Wellicht omdat je ze zelf niet eens begrijpt maar goed het zal verder wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |