Selang kijkt al naar de toekomst en waarschijnlijk krijgen die rode honden aardig wat zeteltjes erbij. De NOS speelt hier ook al dagen op in, maar die hebben er iets andere redenen voor. Het is dus prachtig dat een babyvet adorerende fokker helemaal vanuit Taiwan met ons meeleeft en ons al wil waarschuwen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:11 schreef daaaaan het volgende:Wat hebben gemeentes over het toelatingsbeleid van Nederland te zeggen?
Zie je het al voor je? Gemeente Rotterdam : "Fuck you Verdonk, wij geven Kalou een huis en een paspoort"
Als de SP en de PvdA nu landelijk aan de macht waren, was het een ander verhaal geweest.
Het duurt nog ff tot de verkiezingen, Links kan het nog makkelijk goed verneuken!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:18 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Selang kijkt al naar de toekomst en waarschijnlijk krijgen die rode honden aardig wat zeteltjes erbij. De NOS speelt hier ook al dagen op in, maar die hebben er iets andere redenen voor. Het is dus prachtig dat een babyvet adorerende fokker helemaal vanuit Taiwan met ons meeleeft en ons al wil waarschuwen. [afbeelding]
dat doen ze al jaren, maar de burger trekt zich daar weinig van aan blijkt. grotere kans op een pvda/gl/sp kabinet dan op een vvd cda.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Het duurt nog ff tot de verkiezingen, Links kan het nog makkelijk goed verneuken!
Daarnaast heb je de OP niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:11 schreef daaaaan het volgende:Wat hebben gemeentes over het toelatingsbeleid van Nederland te zeggen?
Zie je het al voor je?
Gemeente Rotterdam : "Fuck you Verdonk, wij geven Kalou een huis en een paspoort"
Als de SP en de PvdA nu landelijk aan de macht waren, was het een ander verhaal geweest.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef Nuoro het volgende:
Misschien dat er nog veel meer seksueel zwakzinnigen zoals jij opkankeren uit Europa!
Alles wat links is, moet maar verkassen naar afrika. Hoeven ze ook niet meer te zeiken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef Nuoro het volgende:
Misschien dat er nog veel meer seksueel zwakzinnigen zoals jij opkankeren uit Europa!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"..zal het nog goed verneuken" bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:21 schreef existenz het volgende:
Het duurt nog ff tot de verkiezingen, Links kan het nog makkelijk goed verneuken!
amsterdam is al een aantal jaar bijna failliet. hoezo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:11 schreef Invictus_ het volgende:
Is er al een gemeente vervallen in armoede sinds dinsdag?
Ik ga me daar bij aansluiten denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Floripas het volgende:
Ja, de vluchtelingenkampen van Sierra Leone zit vol met Nederlandse zakenmannen in pak met een laptop op schoot.
Maar das niet sinds dinsdag dus? Gezien de wildgroei aan dit soort topics verwacht ik minstens een file van ondernemers die massaal een gemeente uit trekken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
amsterdam is al een aantal jaar bijna failliet. hoezo?
en ik maar denken dat de VVD daar in het college zat johquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
amsterdam is al een aantal jaar bijna failliet. hoezo?
kan je ook percentages lezen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en ik maar denken dat de VVD daar in het college zat joh![]()
Ja, hoezoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |