Een nieuw kabinet lijkt me juist een vernieuwing.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef more het volgende:
Stel we krijgen volgend jaar een PvdA/SP/GL kabinet wat zal er dan, op vooral langere termijn, allemaal mis gaan?
* geen vernieuwing.
Of net zo zinnig als beweren dat de partij van jouw voorkeur per definitie een broeinest van zogenaamde intellectuelen is zonder dit te kunnen onderbouwen. Zo zinloos inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:54 schreef Invictus_ het volgende:
Kan je die dingen ook inhoudelijk onderbouwen inplaats van de zoveelste, op onduidelijke aannames gebaseerde, 'op-links-zeur' thread te openen?
Dit is namelijk net zo zinnig als een thread openen met:
Een rechts kabinet, wat kan er mis gaan? Oorlog met Belgie natuurlijk!
Of om dit te weerspreken zonder enige onderbouwing. Misschien moet je maar weer in dat topic gaan posten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:58 schreef Sickie het volgende:
[..]
Of net zo zinnig als beweren dat de partij van jouw voorkeur per definitie een broeinest van zogenaamde intellectuelen is zonder dit te kunnen onderbouwen. Zo zinloos inderdaad.![]()
Een mooie omschrijving van het kabinet-Van Agt I.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef more het volgende:
* oplopende staatsschuld!
* verslechterend ondernemersklimaat.
* knuffelbeleid t.o.v. mensen in bijstand en tegen allochtonen.
* hoge milieuheffingen maar geen echte oplossingen.
* geen vernieuwing.
Post je dit soort nuaceringen ook in de Oh-mijn-god-dit-land-gaat-aan-gort-onder-dit-kabinet topics?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:00 schreef Solopeople het volgende:
"Oh-mijn-god-Nederland-gaat-failliet-de-communisten-komen!" doemdenk topic nummero 3.000..
Misschien moet degene die de bewering in de eerste instantie doet deze maar onderbouwen in plaats van de bewijslast bij de opponent neer te leggen. Dat zou het discussieklimaat een stuk verbeteren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:00 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Of om dit te weerspreken zonder enige onderbouwing. Misschien moet je maar weer in dat topic gaan posten.
Hoe bevalt Merkel trouwens?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Post je dit soort nuaceringen ook in de Oh-mijn-god-dit-land-gaat-aan-gort-onder-dit-kabinet topics?
Nee, je opent zelf huil topics als scheepbouwer een bonus krijgt en gaat daar in lopen huilen dat dit land naar de knoppen gaat.
Natuurlijk gaa het niet meteen mis, in Zweden heeft links de afgelopen 90 jaar vrijwel altijd geregeerd en je kunt moeilijk zeggen dat het daar nu zo veel slechter gaat dan in Nederland.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:00 schreef zatoichi het volgende:
Volgens mij gaat het inderdaad helemaal niet mis. Plannen worden echt niet a la minute doorgevoerd, en worden uitgebreid getoetst ophaalbaarheid en kosten. Verder bemoeit de hele kamer zich er vaak mee, en als iemand goede tegenargumenten heeft, wordt het toch niet (altijd) doorgedrukt?
Stelletje paniekzaaiers!
Je bedoeld de erfenis van Den Uyl!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een mooie omschrijving van het kabinet-Van Agt I.![]()
En vise versa, wat was het topic dan kom ik wel even sorry zeggen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Misschien moet degene die de bewering in de eerste instantie doet deze maar onderbouwen in plaats van de bewijslast bij de opponent neer te leggen. Dat zou het discussieklimaat een stuk verbeteren.![]()
"Of je nou door links of door rechts genaaid wordt, genaaid wordt je!". En zo is het nauurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef Mikado het volgende:
Net alsof een rechtse regering zoveel beter is. Die lopen dan weer als een trouw schoothondje de VS achterna in de richting van een nieuw regime icl concentratiekampen en beperkte vrijheden.
Links zal dan niet goed zijn voor de portemonnee, maar rechts blijkt ook niet goed te zijn voor de zekere vrijheden.
Jaja begin maar ergens anders over, huilebalk.quote:
Sorry hoef ik niet. Grafiekjes zou ik krijgen. Oh edele intellectueel die gij zijt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
En vise versa, wat was het topic dan kom ik wel even sorry zeggen?
Ja, het CPB zit er natuurlijk helemaal naast met hun berekeningen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef more het volgende:
* oplopende staatsschuld!
een gigantische belastingdruk en toch een staatschuld, jajaquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaa het niet meteen mis, in Zweden heeft links de afgelopen 90 jaar vrijwel altijd geregeerd en je kunt moeilijk zeggen dat het daar nu zo veel slechter gaat dan in Nederland.
Maar je kan in een dikke vette auto rondrijden en in een kast van een huis wonen en snoeihard genaaid worden, of je woont in een sociale huurwoning waar de gemeenschappelijke verwarming om middernacht uitgaat en snoeihard naaien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:06 schreef Solopeople het volgende:
[..]
"Of je nou door links of door rechts genaaid wordt, genaaid wordt je!". En zo is het nauurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |