ik? nee juist niet, ik ben juist erg benieuwd wat ze er van gaan bakken. of schijt jezelf omdat er geen programma is en het populisme straks geen beleid wordt, maar een chaos?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:57 schreef Frank-NL het volgende:
Lekker slapen, morgen gezond weer op.
Schijterd
Nog 14 maanden idd naar de kloten. Daarna wordt alles beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:06 schreef Vampier het volgende:
er veranderd geen zak... nederland gaat nog verder naar de kloten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:10 schreef Perrin het volgende:
Wat een kneuzenparade die rechtse partijtjes.. tijd voor een fris links kabinet over een paar maanden
Waarschijnlijk goed. Ze profiteren nu van rechts... Daarna gaat het weer bergafwaarts, stemt iedereen weer op de VVD die vervolgens weer afgezeken gaan worden omdat ze puin moeten gaan ruimen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
laat ons maar eens zien hoe ze het gaan doen....![]()
![]()
Nee, alleen de werkendenquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:21 schreef Neuralnet het volgende:
We gaan natuurlijk meer belasting betalen. Maar daar merken die krakers en uitkeringstrekkers toch niks van.
En al merkten ze er wat van, dan maakte het ze niet uit, want dan kregen die schooiers toch een hogere uitkering.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:21 schreef Neuralnet het volgende:
We gaan natuurlijk meer belasting betalen. Maar daar merken die krakers en uitkeringstrekkers toch niks van.
Ook Marokkanen zijn een onderdeel van de Nederlandse samenleving. Ik ben blij dat de Marokkaanse burgers van dit land het democratische gedachhtegoed serieus hebben genomen en zich hebben ingezet voor de democratie van Nederland door te gaan stemmen. Dit is een zeer goed en hooopvol teken voor de toekomst.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:25 schreef Tref het volgende:
Marokkanen gaan nog meer de dienst uitmaken in de linkse steden, de verislamisering slaat steeds meer toe en de belastingen schieten omhoog. Nederland: chapeau!
Als HAMAS op de kieslijst had gestaan hadden ze met z'n alle daar op gestemd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:28 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ook Marokkanen zijn een onderdeel van de Nederlandse samenleving. Ik ben blij dat de Marokkaanse burgers van dit land het democratische gedachhtegoed serieus hebben genomen en zich hebben ingezet voor de democratie van Nederland door te gaan stemmen. Dit is een zeer goed en hooopvol teken voor de toekomst.
Appels met peren vergelijken en bovendien ook nog eens feitelijk onjuist, alsof hier een verzetsstrijd wordt geleverd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:35 schreef typtypo het volgende:
[..]
Als HAMAS op de kieslijst had gestaan hadden ze met z'n alle daar op gestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik helemaal voor golfer, dan verliest de PvdA bijna al haar zetelsquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
En nu gaan al die randdebielen die niets snappen van politiek weer stemmen op Geert Wilders de volgende keer, of op een nieuwe messias als Pim.
Met andere woorden: ontneem het stemrecht aan iedereen onder een IQ van 100.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |