Ze zullen eerlijk winnen. Wouter Bos met zijn PVDA vooral met zijn voedselbanken geblaat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo zie je maar weer dat Nederland vol met meelopers zit. Stemden ze 4 jaar geleden nog richting rechts, nu ineens is de mening 180 graden gedraaid en kiezen ze voor Wouter Bos en zijn vrienden.
Nu heeft dit nog niet zo'n grote consequenties, maar ik zie de 2e kamer verkiezingen al met angst en beven tegemoet. Straks krijgen we een linkse coalitie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, je moet er toch verdomme niet aan denken. Beginnen we weer van voor af aan (lees we gaan terug in de tijd), met hun idealen die verreweg van realiseerbaar zijn.
Krijg de vinkentering meeloperts![]()
![]()
![]()
Die zin mag je me uitleggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef vethard het volgende:
En wie interesseert zich nou voor politiek op jonge leeftijd, moet je wel behoorlijk a-sociaal zijn...
Ik vond ze eerder 4 jaar geleden meelopers, namelijk meelopers van Fortuyn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Ongenuanceerd nonsens verhaal]
Krijg de vinkentering meeloperts![]()
![]()
![]()
Stem dan maar lekker PVDA. En maar janken, huiliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij woont in Roermond? Ik woon in een wijk met 80% allochtonen, mên.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wat er tegen doen??
Altijd blijven lachen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien generaliseer ik wel maar laat het duidelijk zijn, je bent jong en geïnteresseerd in lijstrekkers geblaat van mensen rond de 50 over hoe het in Nederland allemaal beter moet. Alsof je daar in je dagelijks leven ook maar iets mee te maken krijgt. Bijv iets als kinderzitjes voor achterin de auto verplichten meende ik laatst gelezen te hebben in de sp!ts, alsof jonge mensen daar ook maar iets mee van doen krijgen.quote:
Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef ioko het volgende:
PvdA is helemaal niet zo erg links hoor, en qua gemeenteraad stemmen mensen anders dan voor de regering.
Nou ik ben wel geinteresseerd in wie het land bestuurt waar ik in woon ja. Algemene interesse heet zoietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef vethard het volgende:
[..]
Misschien generaliseer ik wel maar laat het duidelijk zijn, je bent jong en geïnteresseerd in lijstrekkers geblaat van mensen rond de 50 over hoe het in Nederland allemaal beter moet. Alsof je daar in je dagelijks leven ook maar iets mee te maken krijgt. Bijv iets als kinderzitjes voor achterin de auto verplichten meende ik laatst gelezen te hebben in de sp!ts, alsof jonge mensen daar ook maar iets mee van doen krijgen.
Doei hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ga in Belgie wonen, daar weten ze wat stemmen is.
Wanneer loopt jouw fok-verblijfsvergunning af kwal ?quote:
Als jij in belgie gaat wonen met je grote bekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wanneer loopt jouw fok-verblijfsvergunning af kwal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |