Ze zullen eerlijk winnen. Wouter Bos met zijn PVDA vooral met zijn voedselbanken geblaat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo zie je maar weer dat Nederland vol met meelopers zit. Stemden ze 4 jaar geleden nog richting rechts, nu ineens is de mening 180 graden gedraaid en kiezen ze voor Wouter Bos en zijn vrienden.
Nu heeft dit nog niet zo'n grote consequenties, maar ik zie de 2e kamer verkiezingen al met angst en beven tegemoet. Straks krijgen we een linkse coalitie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, je moet er toch verdomme niet aan denken. Beginnen we weer van voor af aan (lees we gaan terug in de tijd), met hun idealen die verreweg van realiseerbaar zijn.
Krijg de vinkentering meeloperts![]()
![]()
![]()
Die zin mag je me uitleggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef vethard het volgende:
En wie interesseert zich nou voor politiek op jonge leeftijd, moet je wel behoorlijk a-sociaal zijn...
Ik vond ze eerder 4 jaar geleden meelopers, namelijk meelopers van Fortuyn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Ongenuanceerd nonsens verhaal]
![]()
![]()
Stem dan maar lekker PVDA. En maar janken, huiliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij woont in Roermond? Ik woon in een wijk met 80% allochtonen, mên.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wat er tegen doen??
Altijd blijven lachen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien generaliseer ik wel maar laat het duidelijk zijn, je bent jong en geïnteresseerd in lijstrekkers geblaat van mensen rond de 50 over hoe het in Nederland allemaal beter moet. Alsof je daar in je dagelijks leven ook maar iets mee te maken krijgt. Bijv iets als kinderzitjes voor achterin de auto verplichten meende ik laatst gelezen te hebben in de sp!ts, alsof jonge mensen daar ook maar iets mee van doen krijgen.quote:
Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef ioko het volgende:
PvdA is helemaal niet zo erg links hoor, en qua gemeenteraad stemmen mensen anders dan voor de regering.
Nou ik ben wel geinteresseerd in wie het land bestuurt waar ik in woon ja. Algemene interesse heet zoietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef vethard het volgende:
[..]
Misschien generaliseer ik wel maar laat het duidelijk zijn, je bent jong en geïnteresseerd in lijstrekkers geblaat van mensen rond de 50 over hoe het in Nederland allemaal beter moet. Alsof je daar in je dagelijks leven ook maar iets mee te maken krijgt. Bijv iets als kinderzitjes voor achterin de auto verplichten meende ik laatst gelezen te hebben in de sp!ts, alsof jonge mensen daar ook maar iets mee van doen krijgen.
Doei hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ga in Belgie wonen, daar weten ze wat stemmen is.
Wanneer loopt jouw fok-verblijfsvergunning af kwal ?quote:
Als jij in belgie gaat wonen met je grote bekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wanneer loopt jouw fok-verblijfsvergunning af kwal ?
En wat Mafia is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu in 1 goedlopende zinquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Als jij in belgie gaat wonen met je grote bek. en ondertussen wel je uitkeringsgeld opvreten van de overheid. als je dan zo anti nederland bent dan ga je toch
!!!
Ik plaats de link met politiek niet zo, maar ok.quote:
De dag wanneer er uit jou tengels een keer een goed onderbouwde zin op dit forum geplaats wordt, hang ik de vlag uit !quote:
Toch niet de Nederlandse vlag hoop ik?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De dag wanneer er uit jou tengels een keer een goed onderbouwde zin op dit forum geplaats wordt, hang ik de vlag uit !
De vlag van Djiboutiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Toch niet de Nederlandse vlag hoop ik?!
daagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.
nee hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
En nu gaat 'ie me kutnewbie noemen
Ja, lekker Vlaams Belang stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zijn we elkaars klonen tegenwoordig?
Gefeliciteerd, dan heb je een x-box gewonnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
De reden is me alleen niet duidelijk?
Damn. mijn icoon is dood![]()
doe ik het welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
En nu gaat 'ie me kutnewbie noemen
Waar op te halen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Gefiliciteerd, dan heb je een x-box gewonnen.
jah precies en hebben meisjes van twaalf jaar oud weer ouders met wat inkomen zodat er meer overblijft voor deze meisjes zodat ze geen sex hoeven te doen met vieze knulletjes voor een mobieltje enzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef Jesse- het volgende:
nu gaan we de problemen knuffelen in plaats van aanpakken![]()
ik hoop maar niet dat ik nu een kwal op mijn dak krijg van tsquote:
wees niet bevreesd over onze landelijke verkiezingen, want dan zal ik, redder onzer democratie, mee kunnen stemmen en zal de VVD glorierijk zegevieren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo zie je maar weer dat Nederland vol met meelopers zit. Stemden ze 4 jaar geleden nog richting rechts, nu ineens is de mening 180 graden gedraaid en kiezen ze voor Wouter Bos en zijn vrienden.
Nu heeft dit nog niet zo'n grote consequenties, maar ik zie de 2e kamer verkiezingen al met angst en beven tegemoet. Straks krijgen we een linkse coalitie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, je moet er toch verdomme niet aan denken. Beginnen we weer van voor af aan (lees we gaan terug in de tijd), met hun idealen die verreweg van realiseerbaar zijn.
![]()
![]()
EN BALKENENDE MOET DIE STROPDAS EENS AFDOEN!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Impreza_STI het volgende:
Hebben die mensen soms POEP in hun OGEN.
Rotterdam is veiliger volgens de mensen en wat doen die KLAPMONGOLEN, ze stemmen PVDA.
Als straks Dhr Bos premier is zijn de rapen gaar, die lul moet eens een stropdas omdoen.
Nederland gaat weer verder naar de klote. Ik ben bang dat ik over een paar jaar maar weg ga uit dit toch al verkankerde land.
Zo, die frustratie is eruit.
Houdoe![]()
Nederland is al naar de kloten haal jij die shit maar eens uit je ogenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Impreza_STI het volgende:
Hebben die mensen soms POEP in hun OGEN.
Rotterdam is veiliger volgens de mensen en wat doen die KLAPMONGOLEN, ze stemmen PVDA.
Als straks Dhr Bos premier is zijn de rapen gaar, die lul moet eens een stropdas omdoen.
Nederland gaat weer verder naar de klote. Ik ben bang dat ik over een paar jaar maar weg ga uit dit toch al verkankerde land.
Zo, die frustratie is eruit.
Houdoe![]()
Ik zeg ook VERDER naar de klote, dus haal jij die poep maar ff weg en ik zei toch al dat het verkankerd was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nederland is al naar de kloten haal jij die shit maar eens uit je ogen
Jozias!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef immortalsean het volgende:
[..]
wees niet bevreesd over onze landelijke verkiezingen, want dan zal ik, redder onzer democratie, mee kunnen stemmen en zal de VVD glorierijk zegevieren.
Door paupertjes zoals jij is dit land verneukt. Door in elke zin minimaal 5x kanker te zeggen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Ik zeg ook VERDER naar de klote, dus haal jij die poep maar ff weg en ik zei toch al dat het verkankerd was.
Ik denk dat jij hier de pauper bent aangezien jij niet eens kan tellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Door paupertjes zoals jij is dit land verneukt. Door in elke zin minimaal 5x kanker te zeggen.
Agreequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef -Jean- het volgende:
Pastors voor de landelijke verkiezingen anders wordt het landelijk 1 groot fiasco.
egoisten die vvd stemmen zijn de paupers in ons landquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier de pauper bent aangezien jij niet eens kan tellen.
tjah en dan 3 miljard over hebben ten koste van 1 op de 10 gezinnen die naar een voedselbank moeten!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef base3ball het volgende:
@ drexciya, ja idd en dan ook met het wegstemmen van partijen ipv voor stemmen.
Ik ben het eens met de klacht. De PvDA is een partij die alleen maar populaire maatregelen neemt.
En om een land er weer bovenop te krijgen zijn er maatregelen nodig die in eerts instantie pijn doen in de portemonnee. De PvDA zegt van alles, maar zegt niet waar ze het geld vandaan moeten halen. Ze weten niet wat bezuinigen is. En bezuinigen is nodig in deze tijd dat er nog niet genoeg geld is. De economie is weer aan het aantrekken, maar t duurt nog even voordat deze weer helemaal hersteld is.
Waar ik voor vrees is dat de PvDA een hele hoop geld gaat uitgeven wat we niet hebben, waardoor ze dus gaan lenen en het begrotingstekot wat onder Zalm flink afgenomen is weer de pan uittijzen. Want de geschiedenis wijst dit uit. Dit is eigenlijk steeds gebeurd met de PvDA aan de macht.
En wat stem jij ozo rijke persoonlijkheidquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
egoisten die vvd stemmen zijn de paupers in ons land
Beter VVD als PVDA. En hoezo is VVD stemmen dan fout. Ik weet niet of je het weet, maar iedereen stemt vanuit z'n eigen situatie en om er zelf beter van te worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
egoisten die vvd stemmen zijn de paupers in ons land
pvda natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef -Jean- het volgende:
[..]
En wat stem jij ozo rijke persoonlijkheid
Als je al genoeg geld hebt waarom misgun je dit anderen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Beter VVD als PVDA. En hoezo is VVD stemmen dan fout. Ik weet niet of je het weet, maar iedereen stemt vanuit z'n eigen situatie en om er zelf beter van te worden.
En waar wil de PVDA dan al de geld vandaan halen. Juist ja, bij de mensen zelf. Sigaar uit eigen doos.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pvda natuurlijk!
Ik hou van een sociaal beleid voor iedereen!
De geld? serieus?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
En waar wil de PVDA dan al de geld vandaan halen. Juist ja, bij de mensen zelf. Sigaar uit eigen doos.
verwar jij de pvda niet met de vvd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
En waar wil de PVDA dan al de geld vandaan halen. Juist ja, bij de mensen zelf. Sigaar uit eigen doos.
Ik vind dat je mensen die extra risco durven te nemen in de zin van een onderneming te beginnen niet moet tegen werken. Nederland is al een land waar je als je boven het maaiveld komt de sigaar bent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als je al genoeg geld hebt waarom misgun je dit anderen?
Hoeveel beter moet je dan worden ten koste van anderen?
En blijkbaar moet iedereen naar:quote:• Het vanaf 2007 alleen nog toewijzen van sociale huurwoningen aan hen die daar op grond van inkomen recht op hebben (tot 130% minimumloon). Wanneer bij jaarlijkse toetsing blijkt dat de huurder geen recht meer op de goedkope woning heeft, dient hij binnen 2 jaar na vaststelling de woning te verlaten of over te nemen.
5500 nieuwe woningen in de duurste klasse zeker die niemand kan betalen zeker. 5500 nieuwe woningen voor heel Amsterdam. Weet je wel hoe weinig dat is. Trouwens de PVDA is ook geen held met hun wens voor minimaal 5000 woningen. Waarom geen 50000?quote:• Dat er 5500 nieuwe woningen per jaar worden gebouwd. Er komen geen sociale huurwoningen meer bij, behalve in het kader van herstructurering van stadswijken of ten behoeve van studenten, minder validen en ouderen;
vooral veel pauperwijken maken he! in rotterdam! lekkere sociale woningbouw! en dan denken de zwarte scholen op te kunnen lossen! Ohja! praten over antilianen, TUURLIJK! zolang ze niet in de zaal aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pvda natuurlijk!
Ik hou van een sociaal beleid voor iedereen!
Dat wij nu zoveel moeten betalen komt door het beleid van de PVDA in de afgelopen 20 jaar. Die zijn namelijk veel te lief geweest en hebben met cadeautjes lopen strooien. Iedereen was zielig. Nou, hier heb je het resultaat, het is niet meer te betalen en het word alleen maar erger.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
verwar jij de pvda niet met de vvd?![]()
ga dan in de politiekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef -Jean- het volgende:
[..]
vooral veel pauperwijken maken he! in rotterdam! lekkere sociale woningbouw! en dan denken de zwarte scholen op te kunnen lossen! Ohja! praten over antilianen, TUURLIJK! zolang ze niet in de zaal aanwezig zijn.
De PVDA in Rotterdam is IN en IN triest. Peter van Heemst, dat hij ooit in de kamer heeft gezeten valt niet te begirjpen. Het is diep triest.
Ik werk, paupers niet. Als je niet KUNT werken dan heb ik daar wel wat voor over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als je al genoeg geld hebt waarom misgun je dit anderen?
Hoeveel beter moet je dan worden ten koste van anderen?
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik werk, paupers niet. Als je niet KUNT werken dan heb ik daar wel wat voor over.
Maar als je niet WILT werken dan moet je niet gaan janken en blij zijn dat je nog iets krijgt.![]()
Zo simpel is dat.
En misgunnen is precies het omgekeerde van hoe het nu gaat; mensen die niets ervoor
willen doen krijgen toch geld wat wordt gejat van mensen die wel werken. En wat krijg je
ervoor terug? Niets, sterker nog, op de woningmarkt word je genaaid en allerlei toeslagen voor
paupers gelden niet voor mij. En ik moet me dan nog een schuldgevoel aan laten praten?![]()
Dus heel simpel gesteld; waarom zou ik gestraft moeten worden voor het feit dat ik wel mijn capaciteiten gebruik en anderen dat niet doen?
Nou als we een kleiner begrotingstekort hebben scheelt dat een heleboel rente die erover betaald moet worden. En minder rente betalen betekend meer geld over hebben. Wat weer kan gebruikt worden om armoede te bestrijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tjah en dan 3 miljard over hebben ten koste van 1 op de 10 gezinnen die naar een voedselbank moeten!
hoezee geweldig!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dat wij nu zoveel moeten betalen komt door het beleid van de PVDA in de afgelopen 20 jaar. Die zijn namelijk veel te lief geweest en hebben met cadeautjes lopen strooien. Iedereen was zielig. Nou, hier heb je het resultaat, het is niet meer te betalen en het word alleen maar erger.
Als jij vind dat PvdA meelopers zijn, dan is de rest niet veel beter als Wouter Bos hoor !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe... Wat ben jij een kneusje, zeg... Misschien dat je de mascotte van een rechtse partij mag worden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef -Sandstorm- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan al die reacties te zien is Fok! LINKS georienteerd.![]()
![]()
Allemaal van die provincialen met mamoetleren jassen, welke te pas en te onpas protestmarsen houden voor 2 bomen en een vervuilde sloot![]()
![]()
Je zit fout. Geloof me, als er rechts een goed leider opstaat gaat het hele zwikie van links naar rechts alsof het een draaimolen is. Pim is dood, en iedereen stemt weer links, vb: Rotterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Posdnous het volgende:
Je kunt wel zien waar rechts zn stemmen vandaan haalt, van die simpele zwart-wit hokjesdenkers als de TS.
Gelukkig zijn het er niet zoveel meer.
Ik ben de eerste die toegeeft dat het volk dom is. De hele Nederlandse politiek slaat nergens op met al die grote partijen en die suffe coalities en het volk kijkt alleen mar naar nutteloze debatten die er niet toe doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Je zit fout. Geloof me, als er rechts een goed leider opstaat gaat het hele zwikie van links naar rechts alsof het een draaimolen is. Pim is dood, en iedereen stemt weer links, vb: Rotterdam
Het ligt er straks aan met wie ze een coalitie gaan vormen.. Dat is wat telt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Sander170 het volgende:
PvdA is al een heel stuk verbeterd nu !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |