abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35783193
"Oeh hunnie vertegenwoordigen mij niet en sinds dat Pim vermoord is er geen partij voor het volk", aldus de gemiddelde raddebiel. "Ik ga dus blanco stemmen als protest!! Dat zal ze leren!!!!!!"

Ik bedoel.. stem dan op z'n minst op de partij voor de dieren ofzo. Als je de mensheid niet meer ziet zitten hier in Nederland. Who gives a fuck of je niets hebt ingevuld. Ik zal er iig geen traantje minder om pikken. Ik vind het gewoon zonde van het stemrecht.

Ach aan de andere kant is het ook weer goed dat sommige mensen niet stemmen.
pi_35783736
Er zijn niet echt veel mensen die je mening delen he?
pi_35784035
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:03 schreef xman het volgende:
"Oeh hunnie vertegenwoordigen mij niet en sinds dat Pim vermoord is er geen partij voor het volk", aldus de gemiddelde raddebiel. "Ik ga dus blanco stemmen als protest!! Dat zal ze leren!!!!!!"

Ik bedoel.. stem dan op z'n minst op de partij voor de dieren ofzo. Als je de mensheid niet meer ziet zitten hier in Nederland. Who gives a fuck of je niets hebt ingevuld. Ik zal er iig geen traantje minder om pikken. Ik vind het gewoon zonde van het stemrecht.

Ach aan de andere kant is het ook weer goed dat sommige mensen niet stemmen.
ach het is ook een dagje uit he
pi_35784060
Woord omhoog, mijn thuisjongen
pi_35784072
Blanco stemmen is altijd nog beter dan niet stemmen .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:25:07 #6
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35784141
Flikker toch op. Beetje misselijk om zo maar over anderen te oordelen. Ik ga misschien ook blanco stemmen, en waarom? Omdat ik echt niet zou weten op wie ik nu moet stemmen. De ene partij is te links, de ander te rechts. Echt iets er tussen in waar ik een goed gevoel bij krijg is er voor mij niet.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:26:21 #7
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35784204
Sommigen denken er een statement mee te maken door niet te stemmen of blanco te stemmen. Als ze dat zelf vinden: prima. 't Boeit mij verder niets. Ze gaan hun goddelijke gang maar.
(Un)masking for the greater good.
pi_35784363
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Natalie het volgende:
Sommigen denken er een statement mee te maken door niet te stemmen of blanco te stemmen. Als ze dat zelf vinden: prima. 't Boeit mij verder niets. Ze gaan hun goddelijke gang maar.
Ja maar dat zijn dan weer dezelfde mensen die het hardst lopen te klagen over alles en nog wat dat niet goed is in dit land.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:33:48 #9
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35784550
Gelukkig zijn het nu maar gemeentelijke verkiezingen.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:36:46 #10
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_35784669
Ik stem blanco omdat de partij waar ik normaal op stem niet op de kieslijst staat.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_35784746
Ik stem niet omdat ik stem niet
pi_35784758
Wie geeft er een neuk dat jij er geen neuk om geeft?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_35784759
Ik heb met het referendum ook blanco gestemd. NIks mis met blanco stemmen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_35784838
Mensen die blanco stemmen weten juist heel goed wat ze doen, bij niet stemmen wordt je stem verdeeld. Het is meteen een protest dat je het ergens niet mee eens bent en dat de heersende partijen het niet naar je zin oplossen.
Moet je eens kijken als dinsdag er een gemeente is waar iedereen blanco stemt, dat is wereldnieuws.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35784845
Aangezien je hier die eindeloze geldverslindende flauwekul van een deelgemeenteraad hebt zal 1 van mijn stemmen waarschijnlijk ook blanco zijn. Als je namelijk op komt dagen om te stemmen kun je niet alleen maar voor de gemeenteraad stemmen.

En aangezien er geen keuze is in de trand van "hoer op met je kut-deelraad' zit er weinig anders op dan blanco te stemmen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:41:26 #16
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_35784884
Ik heb de keuze:
-stemmen op een partij die te extreem is (links of rechts)
-stemmen op een partij die de laatste jaren steevast niet gedaan heeft wat ze belooft hebben (kies er een in het midden)
-stemmen op een partij waar ik in het geheel geen binding of raakvlakken mee heb.
-blanco stemmen
-of niet stemmen

Dus stem ik blanco en heeft de landelijke politiek nog een jaar de tijd om me te overtuigen om op hen te stemmen.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_35784910
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef Avani het volgende:
Ik heb met het referendum ook blanco gestemd. NIks mis met blanco stemmen.
Waarom heb je dat gedaan?
pi_35784988
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef longinus het volgende:
Mensen die blanco stemmen weten juist heel goed wat ze doen, bij niet stemmen wordt je stem verdeeld.
Dat verschil heb ik nou nog nooit begrepen.

Oke, A heeft 2 stemmen, B heeft er 3. Ik stem blanco. A heeft er nog steeds 2 en B nog steeds 3. B wint.

Nu stem ik niet. A komt dan op 2,5, en B op 3,5. B wint nog steeds.

Als ik nergens op wil stemmen blijf ik gewoon thuis. Beetje zo'n zinloze gang naar zo'n stemlokaal maken, neuh.
pi_35785048
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:43 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oke, A heeft 2 stemmen, B heeft er 3. Ik stem blanco. A heeft er nog steeds 2 en B nog steeds 3. B wint.

Als ik nergens op wil stemmen blijf ik gewoon thuis. Beetje zo'n zinloze gang naar zo'n stemlokaal maken, neuh.
Indien je niet stemt gaat je stem naar de grootste partij.
pi_35785071
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef longinus het volgende:
Mensen die blanco stemmen weten juist heel goed wat ze doen, bij niet stemmen wordt je stem verdeeld. Het is meteen een protest dat je het ergens niet mee eens bent en dat de heersende partijen het niet naar je zin oplossen.
Moet je eens kijken als dinsdag er een gemeente is waar iedereen blanco stemt, dat is wereldnieuws.
Nee hoor.. een blanco stem is gewoon geen stem. Je kan net zo goed niet gaan.
En aangezien je zo de gevestigde partijen in de kaarten speelt, vinden zij het juist fantastisch. Beter iemand die niet stemt dan iemand die op de tegenpartij stemt.
pi_35785080
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:43 schreef Toeps het volgende:

[..]

qua uitslag maakt het niet uit, qua opkomstpercentage wel. Je geeft dus aan wel de moeite te willen nemen om te stemmen, maar dat er niets van je gading tussen de partijen zit.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35785099
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Waarom heb je dat gedaan?
Omdat ik niet voor maar ook niet tegen was. Dan is blanco een betere optie dan niet stemmen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_35785114
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Indien je niet stemt gaat je stem naar de grootste partij.
Dat lijkt me niet.
pi_35785172
een blanco stem is niet hetzelfde als niet stemmen, het feit dat je stemt wordt geregistreerd. en als je blanco stemt telt deze niet mee in de verdeling van de stemmen van personen die niet zijn opkomen dagen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35785212
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Avani het volgende:

[..]

Omdat ik niet voor maar ook niet tegen was. Dan is blanco een betere optie dan niet stemmen.
Nouja bij een referendum is blanco stemmen dus wel een stem. Optie 3: geen mening. Ach dat vind ik nog wel begrijpelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')