Oh? Is de formatie al rond?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:56 schreef Genverbrander het volgende:
Links heeft de touwtjes in handen gekregen. Ik ben niet blij met de winst voor de SP, maar alles beter dan PvdA/CDA of een nieuw rechts beleid.
En dat terwijl de verkiezingsuitslag het bijna onmogelijk maakt om geen kabinet met CDA en PvdA (met een derde partij) te krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:56 schreef Genverbrander het volgende:
Links heeft de touwtjes in handen gekregen. Ik ben niet blij met de winst voor de SP, maar alles beter dan PvdA/CDA of een nieuw rechts beleid.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:02 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil ze best feliciteren.
Jan, van harte.
Wouter, prachtig resultaat.
Femke, proficiat, nu je bek houden.
deze bewaar ik even voor als er onverhoopt toch een kabinet uitkomt waar Jan niet in zitquote:Op donderdag 23 november 2006 12:56 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef JelleS het volgende:
Gefeliciteerd? Ik ben helemaal niet blij met deze uitkomst.
Amenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:02 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil ze best feliciteren.
Jan, van harte.
Wouter, prachtig resultaat.
Femke, proficiat, nu je bek houden.
dank jequote:Op donderdag 23 november 2006 13:04 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik heb je al een paar keer te vroeg zien juicehn Genverbrander, ik zou nu ook maar eerst even de formatie afwachten.
Oh ja, SP gefeliciteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |