Ik heb al tientallen malen aangegeven hoe anderen hier stelselmatig en langer dan ik hier ben de zaak verzieken. Maar dat negeer je doodleuk, net zoals je zoveel negeert.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je niet op een normale wijze kunt discussiėren (en dat kan je best) heb ik liever dat je niet post.
Hierbij het vriendelijke verzoek je toon te matigen.
Ah nu zijn het slechts steken onder water?quote:
Huh? (to-le-re-renquote:Op woensdag 16 april 2008 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Natuurlijk is het een complot. Zie Martijn_77 en de reacties daarop. Als je er wat van zegt dat hij wel erg vaak Elsevier als bron gebruikt en vaak nog een column als waarheid beschouwt krijg je meteen kritiek. Nee, het wordt daarentegen wel gewoon getollereerd als andere bronnen zoals de Volkskrant worden aangevallen met 'linkse kerk' zelfs als je erop wijst dat er meerdere bronnen zijn die hetzelfde zeggen (wat bij Martijn_77 zijn dumps lang niet het geval is).
Vaak is KK degene die daarmee op de proppen komt...quote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef sigme het volgende:
en er wordt ook wel eens gereuteld over ' linkse kerk'.
Het aantal subfora is behoorlijk toegenomen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over dit subforum qua populariteit die imo steeds verder afneemt.
Toch is er geen gebrek aan politieke onderwerpen.
Hoe komt het?
Misschien moet er ook maar discussie op z'n Tweede Kamer's gevoerd worden. Meerdere termijnen, ieder mag zijn zegje doen, interruptie is toegestaan en een voorzitter (de mod?).quote:Op woensdag 16 april 2008 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over dit subforum qua populariteit die imo steeds verder afneemt.
Toch is er geen gebrek aan politieke onderwerpen.
Hoe komt het?
Plus alle onderwerpen zijn inmiddels wel behandeld. Er is niets verandert en er zal ook niets veranderen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het aantal subfora is behoorlijk toegenomen.
Dat klopt. En ja, alle molens vangen wind.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het aantal subfora is behoorlijk toegenomen.
Nou ......alle..quote:Op woensdag 16 april 2008 22:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Plus alle onderwerpen zijn inmiddels wel behandeld. Er is niets verandert en er zal ook niets veranderen.
Ik ben voorstander dat een soort aan te stellen jury de topics beoordeeld en de discussie stuurt. Ik zou soms best graag een soort Cees Grimbergen willen zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien moet er ook maar discussie op z'n Tweede Kamer's gevoerd worden. Meerdere termijnen, ieder mag zijn zegje doen, interruptie is toegestaan en een voorzitter (de mod?).
Ik verwacht nu een topic ala:quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ......alle..![]()
Mischien moeten we wat meer creativiteit laten zien.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een topic ala:
STUDENT GODDELIJKEN KRIJGEN WEER MEER STUDIEFINANCIERING Deel 13
? Url?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:24 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77 is weer bezig....
Dit slaat nergens op. Het topic is toch niet ontspoord? Ga je nu elk topic waar iets van Elsevier in voorkomt sluiten?quote:
Het is dubbel meneertje. In dit topic wordt precies hetzelfde besproken: SP-fractie rommelt op grote schaal met onkostenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Het topic is toch niet ontspoord? Ga je nu elk topic waar iets van Elsevier in voorkomt sluiten?
Dat gaat over de SP, niet links als geheel...quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is dubbel meneertje. In dit topic wordt precies hetzelfde besproken: SP-fractie rommelt op grote schaal met onkosten
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gaat over de SP, niet links als geheel...
Nee het is net een cowboyfilm: good vs evil.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
Die hele links/rechts discussie is wel erg 2003 vind je niet?
Dan heb je hem niet gelezen, want er staat een waslijst aan aanklachten tegen de PvdA in.quote:Daarnaast is die hele Elseviercolumn wel erg mager. Het gaat voornamelijk over de SP met 1 zinnetje over Herfkens. Daarom kan het best in het SP topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |