abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:06:48 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58151145
quote:
Rel om seksuitspraak PvdA-wethouder Den Haag

De Haagse PvdA-wethouder Rabin Baldewsingh (Burgerschap) moet zich komende week in de gemeenteraad verantwoorden voor seksueel getinte opmerkingen die hij onlangs maakte.

Afgelopen dinsdag was Baldewsingh met Hindoestaanse jongeren in het filmhuis in Den Haag.

Na afloop van een 'Bollywood-film' beantwoordde Baldewsingh vragen van aanwezigen over de Indiase films die steeds explicieter zouden worden.

Voorbeeldfunctie
Volgens het AD beaamde de PvdA-wethouder dit, maar verklaarde hij ook dat hij 'zelf nog nooit een stijve van een Indiase film heeft gekregen.'

De LPF in Den Haag vindt het niet kunnen dat iemand met een voorbeeldfunctie dit zegt en wil dat Baldewsingh opstapt. De partij zegt dat het hierin wordt gesteund door verschillende kleinere partijen.

Baldewsingh zegt dat hij de uitspraak 'in het licht van de discussie over seks en erotiek in de Indiase cinema heeft gedaan', en heeft inmiddels zijn spijt betuigd
Bron

Wat is dat toch met PvdA-ers? Ze graaien of gaan over de schreef. Iemand enig idee hoe dat dat komt?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_58151190
Ach, zolang die Pvdaers de staatskas niet tillen vind ik het allang best
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:17:58 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_58151401
Lijkt me afhankelijk of hij daar in functie was of niet.
In functie zou het misplaatst zijn, anders is niets mis met zo'n uitspraak. Ik krijg ook geen stijve van Indiase films.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_58151410
Voorgaande posts.
pi_58151411
De moraalridder, maar dan alleen wanneer het hem uitkomt en wanneer het 'iemand van de andere partij is'. Zonder concreet doel, zonder zelf enig moraal te hebben, maar wel lekker makkelijk scorend op een doel die hij zelf niet eens kan vinden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58151540
Maar, wat probeer je nou eigenlijk te zeggen, Nosh?

Bovendien zou ik een politicus die over zijn "stijve" begint ook nooit meer serieus nemen
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:26:48 #7
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_58151605
Tuurlijk wel, dat is een man van het volk!
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_58151666
Sorry hoor, het is misschien ongepast, maar om zo iets futiels iemands functie op te eisen.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_58151757
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:23 schreef Locusta het volgende:
Maar, wat probeer je nou eigenlijk te zeggen, Nosh?
Dat die vent het bewijs voor mijn part ter plekke had mogen laten zien, omdat hij dan nóg mijn tenen minder deed krommen dan die hele Martijnzevenenzeventig met zijn kleinzielige, stereotype kuttopics.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_58151895
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:33 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dat die vent het bewijs voor mijn part ter plekke had mogen laten zien, omdat hij dan nóg mijn tenen minder deed krommen dan die hele Martijnzevenenzeventig met zijn kleinzielige, stereotype kuttopics.
Bron?
pi_58152385
Hij zei stijve, schande
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58152446
En dan nog, de LPF afdeling Den Haag
pi_58152782
Nou, nou... het is me wat zeg. De LPF, is dat niet de partij van die Pim Fortuyn, die er een publiek geheim van maakte wat hij allemaal graag deed met jonge jongens?
  † In Memoriam † zaterdag 19 april 2008 @ 01:59:11 #14
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58153108
Och, menselijke uitspraak.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:10:24 #15
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_58162193
nul-waarde.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: