Bronquote:Rel om seksuitspraak PvdA-wethouder Den Haag
De Haagse PvdA-wethouder Rabin Baldewsingh (Burgerschap) moet zich komende week in de gemeenteraad verantwoorden voor seksueel getinte opmerkingen die hij onlangs maakte.
Afgelopen dinsdag was Baldewsingh met Hindoestaanse jongeren in het filmhuis in Den Haag.
Na afloop van een 'Bollywood-film' beantwoordde Baldewsingh vragen van aanwezigen over de Indiase films die steeds explicieter zouden worden.
Voorbeeldfunctie
Volgens het AD beaamde de PvdA-wethouder dit, maar verklaarde hij ook dat hij 'zelf nog nooit een stijve van een Indiase film heeft gekregen.'
De LPF in Den Haag vindt het niet kunnen dat iemand met een voorbeeldfunctie dit zegt en wil dat Baldewsingh opstapt. De partij zegt dat het hierin wordt gesteund door verschillende kleinere partijen.
Baldewsingh zegt dat hij de uitspraak 'in het licht van de discussie over seks en erotiek in de Indiase cinema heeft gedaan', en heeft inmiddels zijn spijt betuigd
Dat die vent het bewijs voor mijn part ter plekke had mogen laten zien, omdat hij dan nóg mijn tenen minder deed krommen dan die hele Martijnzevenenzeventig met zijn kleinzielige, stereotype kuttopics.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:23 schreef Locusta het volgende:
Maar, wat probeer je nou eigenlijk te zeggen, Nosh?![]()
Bron?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat die vent het bewijs voor mijn part ter plekke had mogen laten zien, omdat hij dan nóg mijn tenen minder deed krommen dan die hele Martijnzevenenzeventig met zijn kleinzielige, stereotype kuttopics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |