abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:02:15 #101
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58452192
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:00 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Leer lezen

Ik schold je niet uit..
Nee, dat is waar, je toonde affectie en tolerantie naar mensen met een andere mening
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:03:39 #102
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58452211
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:02 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Nee, dat is waar, je toonde affectie en tolerantie naar mensen met een andere mening
Ja daar ben jij ook zo goed in
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:05:11 #103
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58452234
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:03 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ja daar ben jij ook zo goed in
He, wat kinderachtig. Mijn moeder zal ik er maar niet bij halen, goed?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:17:56 #104
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58452405
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:05 schreef Aoristus het volgende:

[..]

He, wat kinderachtig. Mijn moeder zal ik er maar niet bij halen, goed?
Ga je gang!

Triest figuur!
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:11:31 #105
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453195
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:17 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ga je gang!

Triest figuur!
Leeg he, zo'n onderwerp..
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:15:40 #106
213097 GBA
FINALE.
pi_58453244
Wat ben je maar druk met dit onderwerp bezig Aoristus. Kennelijk hebben homo's toch een speciaal plekje voor je, zie je maar weer hoe dicht liefde en haat bij elkaar ligt, *opent kastdeur voor je*.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:19:32 #107
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58453292
Alle rellende islamitische straatschoffies zijn homo's. Ze kunnen er niet van afblijven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:20:46 #108
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453311
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:15 schreef GBA het volgende:
Wat ben je maar druk met dit onderwerp bezig Aoristus. Kennelijk hebben homo's toch een speciaal plekje voor je, zie je maar weer hoe dicht liefde en haat bij elkaar ligt, *opent kastdeur voor je*.
zolang jij op de kast zit, blijf ik er uit. Dat beloof ik je.

Waar komt die homosympathie toch vandaan? In snap het niet hoor. Is het zo dat die lui nog het dichtst bij de westerse individuele cultuur leven en hebben ze daardoor een voortrekkersrol of is het gewoon zo dat jullie het echt geweldig vinden dat iedereen zo lekker trots met elkaar om kan gaan?

For the record, het interesseert me geen flikker hoe iemand zijn leven inricht, zolang ik er maar geen last van heb. Ik richt mijn pijlen op de snel verhufterende samenleving
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:21:09 #109
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453318
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alle rellende islamitische straatschoffies zijn homo's. Ze kunnen er niet van afblijven.
Uiteraard, daar kun je alleen maar liefde voor opbrengen
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:26:28 #110
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58453396
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:20 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Waar komt die homosympathie toch vandaan? In snap het niet hoor. Is het zo dat die lui nog het dichtst bij de westerse individuele cultuur leven en hebben ze daardoor een voortrekkersrol of is het gewoon zo dat jullie het echt geweldig vinden dat iedereen zo lekker trots met elkaar om kan gaan?

For the record, het interesseert me geen flikker hoe iemand zijn leven inricht, zolang ik er maar geen last van heb. Ik richt mijn pijlen op de snel verhufterende samenleving
het is geen homosympathie, het is de walging voor het gedrag van anderen jegens anderen, omdat ze ook maar enigszins anders kunnen zijn, of het nou homo's zijn of vrouwen of wat dan ook! het heeft niks meer te maken met uitlokken van een groep maar des te meer met agressie die nergens van is gediend.

en dat jij het goedkeurt omdat het volgens jou uitlokking is en dat de homo's maar niet homo moeten zijn is jouw pprobleem, het maakt jou in ieder geval behoorlijk hypocriet, gezien je eerdere postings over andere onderwerpen. en als je echt geen last wil hebben van andersdenkenden of mensen die verschillen van jou in opvatting of liefde etc, dan doe je je voordeur op slot, trek je je terug met een goed boek en een zak chips op je kamer en dan kan je je nergens meer aan storen.
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:27:52 #111
pi_58453416
quote:

[..]

Het is niet meer dan eerlijk om alle minderheden dezelfde rechten te geven. Als jij het normaal vind om geweldloze homo's in elkaar te trappen dan vind je het dus ook normaal om vredelievende moslims in elkaar te trappen. Ze hebben namelijk dezelfde rechten en plichten.
quote:
De hufters zijn in dit geval de gewelddadige jongeren, niet de homo's.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:28:38 #112
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453429
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:26 schreef Jerruh het volgende:

[..]

het is geen homosympathie, het is de walging voor het gedrag van anderen jegens anderen, omdat ze ook maar enigszins anders kunnen zijn, of het nou homo's zijn of vrouwen of wat dan ook! het heeft niks meer te maken met uitlokken van een groep maar des te meer met agressie die nergens van is gediend.

en dat jij het goedkeurt omdat het volgens jou uitlokking is en dat de homo's maar niet homo moeten zijn is jouw pprobleem, het maakt jou in ieder geval behoorlijk hypocriet, gezien je eerdere postings over andere onderwerpen. en als je echt geen last wil hebben van andersdenkenden of mensen die verschillen van jou in opvatting of liefde etc, dan doe je je voordeur op slot, trek je je terug met een goed boek en een zak chips op je kamer en dan kan je je nergens meer aan storen.
Hou je vervelende opdringerige adviezen maar voor je.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:30:07 #113
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58453442
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:28 schreef Aoristus het volgende:

[..]

owja, ik was de bijbel vergeten erbij te zetten... sorry .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:30:27 #114
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453450
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is niet meer dan eerlijk om alle minderheden dezelfde rechten te geven. Als jij het normaal vind om geweldloze homo's in elkaar te trappen dan vind je het dus ook normaal om vredelievende moslims in elkaar te trappen. Ze hebben namelijk dezelfde rechten en plichten.
Ben ik voor, laten we de mensen in asielzoekerscentra uitnodigen om zich in het dagelijks leven te integreren. Ik heb er nergens voor gepleit dat iemand in elkaar getrapt moet worden voor wat ie is. Je mag iemand alleen veroordelen op zijn gedrag is mij altijd geleerd
quote:
De hufters zijn in dit geval de gewelddadige jongeren, niet de homo's.
Waarom?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:30:48 #115
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58453457
quote:

[..]

owja, uitgeluld nu? of moet ik nog even verder gaan?
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:31:16 #116
213097 GBA
FINALE.
pi_58453464
quote:

[..]

'Last hebben van' is nogal persoonlijk. Zo heb ik last van jouw homofobe trollposts, en anderen hebben weer 'last' van hoofddoekjes, Ajax-shirts, mensen met overgewicht, VVD-logo's, dikke vrouwen in naveltruitjes, etc.

Dus wat is je punt? Je hebt er 'last' van, ja nou okee, en nu?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:32:20 #117
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453479
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:31 schreef GBA het volgende:

[..]

'Last hebben van' is nogal persoonlijk. Zo heb ik last van jouw homofobe trollposts, en anderen hebben weer 'last' van hoofddoekjes, Ajax-shirts, mensen met overgewicht, VVD-logo's, dikke vrouwen in naveltruitjes, etc.

Maar wat is je punt? Je hebt er 'last' van, ja nou okee, en nu?
Ik maak gebruik van een democratisch recht. Mijn vrijheid van meningsuiting is minstens zo belangrijk als die van jou, al durf ik dat tenminste te betwijfelen
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:32:20 #118
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453480
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:31 schreef GBA het volgende:

[..]

Maar wat is je punt? Je hebt er 'last' van, ja nou okee, en nu?
Ik maak gebruik van een democratisch recht. Mijn vrijheid van meningsuiting is minstens zo belangrijk als die van jou, al durf ik dat tenminste te betwijfelen
pi_58453485
quote:

[..]

Houd jij je betweterige, achterlijke en ronduit middeleeuwse opvattingen over de samenleving dan ook voor je?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:33:08 #120
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453495
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

owja, uitgeluld nu? of moet ik nog even verder gaan?
Lame dude. Dat ga je toch niet editten..
pi_58453540
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:30 schreef Aoristus het volgende:
Waarom?
Omdat die hun handjes niet thuis konden houden misschien? Omdat ze die modeshow uitstekend konden vermijden, en er geen enkele zinnige reden is om dat op te zoeken als je al bij voorbaat weet dat je het niks vindt?

Daarom misschien?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:35:44 #122
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58453541
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Aoristus het volgende:

[..]

ik edit niks hoor.
wel apart dat je mijn advies over het vermijden van krampachtig en kortzichtig denken opdringerig en vervelend noemt. het zou je zoveel minder stress geven en dat scheelt toch alweer een paar jaar van je leven! trouwens: zou je het ook niet geweldig vinden als de banlieumoccro's massaal de catwalks van parijs bestormen om de homoseksuele modellen er van af te rammen? heerlijk toch, moeten ze maar niet homoseksueel zijn en modellenwerk doen! stel je toch voor: godsgeklaagd, zo'n homoseksueel.
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:37:18 #123
213097 GBA
FINALE.
pi_58453566
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:32 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat je niet van homo's houdt, da's prima. Maar als je al die haat echt niet voor jezelf kan houden, doe ons allen dan een plezier en spaar je homofobe praatjes voor je oppasser, of wie je luier dan ook mag verschonen.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:38:10 #124
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453570
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Omdat die hun handjes niet thuis konden houden misschien? Omdat ze die modeshow uitstekend konden vermijden, en er geen enkele zinnige reden is om dat op te zoeken als je al bij voorbaat weet dat je het niks vindt?

Daarom misschien?
Dat is misschien wel de pest van de samenleving, al die eigen rechtertjes die zo hard roepen om tolerantie zijn het niet meer gewend om een confrontatie aan te gaan. Alles moet maar vermeden worden, want dat is blijkbaar goed
Zoiemand had nooit op het Rembrandtplein terecht moeten komen
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:39:47 #125
28553 jimjim1983
Villalobos
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:40:54 #126
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58453607
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:33 schreef Aoristus het volgende:

[..]

owja: nog iets: het verschil tussen jou en mij is in dit geval niet dat ik homo ben en jij... ugh... hetero. integendeel: het verschil tussen ons is dat het mij geen reet uitmaakt hoe of wat iemand is en dat ik daar allerminst mensen op beoordeel. het verschil is met jou en mij ook dat als ik een karaktertrek of een groep minder fijn vind, dat ik het vermijd of geen aandacht aan schenk en het allerminst veroordeel of bevecht. Daarmee is er ook nog het verschil tussen jou en mij dat ik met het voorgenoemde het wel veroordeel dat mensen niet met hun poten van iemand anders kunnen afblijven omdat hij of zij anders is en dat niet goedkeur en jij schijnbaar wel...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:42:38 #127
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453626
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:35 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik edit niks hoor.
wel apart dat je mijn advies over het vermijden van krampachtig en kortzichtig denken opdringerig en vervelend noemt. het zou je zoveel minder stress geven en dat scheelt toch alweer een paar jaar van je leven! trouwens: zou je het ook niet geweldig vinden als de banlieumoccro's massaal de catwalks van parijs bestormen om de homoseksuele modellen er van af te rammen? heerlijk toch, moeten ze maar niet homoseksueel zijn en modellenwerk doen! stel je toch voor: godsgeklaagd, zo'n homoseksueel.
Ik zie niet in wat de dichte deur en een zakje chips bijdraagt aan je welzijn

banlieumoccro's... Ik zou zoiets aankaarten bij het MDI, ik weet zeker dat zoiets als racistisch bestempeld kan worden
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:43:38 #128
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453639
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:40 schreef Jerruh het volgende:

[..]

owja: nog iets: het verschil tussen jou en mij is in dit geval niet dat ik homo ben en jij... ugh... hetero. integendeel: het verschil tussen ons is dat het mij geen reet uitmaakt hoe of wat iemand is en dat ik daar allerminst mensen op beoordeel. het verschil is met jou en mij ook dat als ik een karaktertrek of een groep minder fijn vind, dat ik het vermijd of geen aandacht aan schenk en het allerminst veroordeel of bevecht. Daarmee is er ook nog het verschil tussen jou en mij dat ik met het voorgenoemde het wel veroordeel dat mensen niet met hun poten van iemand anders kunnen afblijven omdat hij of zij anders is en dat niet goedkeur en jij schijnbaar wel...
Maak er een mooi kleurboekje van zou ik zeggen.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:43:38 #129
pi_58453640
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:30 schreef Aoristus het volgende:

Waarom?
Omdat ze zonder aanleiding geweld gebruiken.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:43:59 #130
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58453647
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat ze zonder aanleiding geweld gebruiken.
Hoe weet je dat?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:46:06 #131
pi_58453682
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat de dichte deur en een zakje chips bijdraagt aan je welzijn

banlieumoccro's... Ik zou zoiets aankaarten bij het MDI, ik weet zeker dat zoiets als racistisch bestempeld kan worden
Anders ga je lekker slaan?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:48:25 #132
pi_58453707
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Omdat over een catwalk lopende homo's niet bezig zijn om straatschoffies op hun gezicht te timmeren, de enige reden die geweld zou rechtvaardigen.
pi_58453812
Poep op de stoep en haat in de straat.
pi_58453923
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:38 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat is misschien wel de pest van de samenleving, al die eigen rechtertjes die zo hard roepen om tolerantie zijn het niet meer gewend om een confrontatie aan te gaan.
Als je het er niet mee eens bent, dan kun je naar de rechter stappen. Eigenhandig geweld toepassen is niet de manier om een geschil in een fatsoenlijke samenleving op te lossen.

Dan kun jij wat mij betreft blijven blaten over 'verhuftering' tot je blauw ziet, maar als er iets 'verhuftering' in de hand werkt, dan is het wel het goedkeuren van dit soort eigengereid geweld.
quote:
Alles moet maar vermeden worden, want dat is blijkbaar goed
Ik houd niet van dance, dus ik vermijd het aanzetten van een dance-radiozender. Dat is het enige wat ik hoef te doen om er geen last van te hebben, en daarnaast heeft iedereen die wel van dance houd de vrijheid om er wel naar te luisteren.
quote:
Die agressieve allochtoontjes hadden het Rembrandtplein niet op moeten komen. Dan hadden ze nergens 'last' van gehad.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:18:48 #135
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58454093
quote:

[..]

Maak er een mooi kleurboekje van zou ik zeggen.
als dat het enige soort boekjes is dat je leest, doe ik dat graag voor je!
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:23:24 #136
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58454157
quote:

[..]

Hoe weet je dat?
Sowieso al was er wel een aanleiding geweest, lekker stoer hoor er meteen met zijn 10en op in gaan slaan!
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 14:32:02 #137
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58454282
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:38 schreef Aoristus het volgende:
Dat is misschien wel de pest van de samenleving, al die eigen rechtertjes die zo hard roepen om tolerantie zijn het niet meer gewend om een confrontatie aan te gaan. Alles moet maar vermeden worden, want dat is blijkbaar goed
Hier heb je wel een goed punt. Er is niemand meer die z'n bek optrekt, het moet allemaal door anderen opgelost worden ofzo.
Carpe Libertatem
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:33:51 #138
213097 GBA
FINALE.
pi_58454308
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hier heb je wel een goed punt. Er is niemand meer die z'n bek optrekt, het moet allemaal door anderen opgelost worden ofzo.
Wat had er dan moeten gebeuren? Hadden de omstanders de tien rel-allochtoontjes 't ziekenhuis in moeten schoppen?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:35:38 #139
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58454328
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:33 schreef GBA het volgende:

[..]

Wat had er dan moeten gebeuren? Hadden de omstanders de tien rel-allochtoontjes 't ziekenhuis in moeten schoppen?
Leuk man! Had je strax een vechtpartij door heel amsterdam gehad!
pi_58454675
Met homo's moet je wel uitkijken.

Ex-Mister Gay peuzelt vriend deels op
pi_58454693
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Daarom misschien?
Om die vieze nichten in het Vondelpark kun je helaas niet heen. Sowieso zijn er al teveel no-go-area's vanwege ranzige homo's.
pi_58454818
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:08 schreef Fastmatti het volgende:

Om die vieze nichten in het Vondelpark kun je helaas niet heen. Sowieso zijn er al teveel no-go-area's vanwege ranzige homo's.
Niet zoveel no-go-area's als om bijvoorbeeld kut-Marokkaantjes .
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:19:01 #143
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58454853
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Niet zoveel no-go-area's als om bijvoorbeeld kut-Marokkaantjes .
en de baja wordt geen no-go area genoemd, terwijl er precies hetzelfde plaatsvindt... of al die neukende stelletjes in de zomer in de duinen en in het vondelpark .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:21:54 #144
pi_58454895
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:08 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Om die vieze Mocro's in de diamantbuurt kun je helaas niet heen. Sowieso zijn er al teveel no-go-area's vanwege ranzige Islamieten.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:24:47 #145
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_58454938
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als je het er niet mee eens bent, dan kun je naar de rechter stappen. Eigenhandig geweld toepassen is niet de manier om een geschil in een fatsoenlijke samenleving op te lossen.
Ik ben het in principe met je eens. Maar de straffen die een rechter uitspreekt tegenwoordig gaan tegen elk fatsoen in hier in Nederland.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:27:18 #146
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58454975
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef Fastmatti het volgende:
Met homo's moet je wel uitkijken.

Ex-Mister Gay peuzelt vriend deels op
Een voorbeeld wat de uitwerking is van doorgeschoten tolerantie ten aanzien van gay-people? Of niet?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_58455019
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:27 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Een voorbeeld wat de uitwerking is van doorgeschoten tolerantie ten aanzien van gay-people? Of niet?
Ja, want als je homofielen hun gang laat gaan worden het allemaal kannibalen.

Vervang homofielen door Moslims en kannibalen met terroristen, en je hebt een prachtig staaltje Wilders retoriek te pakken
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:32:26 #148
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58455055
quote:

[..]

pas op of ik vreet je op!
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:35:36 #149
213097 GBA
FINALE.
pi_58455116
quote:

[..]

Aoristus is al de trolluser in dit topic, zoek jij je eigen topic maar.
pi_58455133
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:32 schreef Jerruh het volgende:

pas op of ik vreet je op!
Pas maar op voor voedselvergiftiging in dat geval !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')