quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij discussieert niet, dat leidt dan ook snel tot reakties.
Jij begint met je eerste post al over racisten. De vrijheid van meningsuiting en de vrijheid om cartoons te maken gaat volledig aan je voorbij.
Zo wordt jij geen hoofdagent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Aaah ik word gek. met deze soort bla bla bla maak je geen vrienden
Zolang mensen zoals jij het je aantrekken zijn de cartoons blijkbaar nog nodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:32 schreef Meki het volgende:
Dit is walgelijk... voornamelijk provoceren en beledigen zonder enige aanleiding
Aha naar anderen wijzen hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zolang mensen zoals jij het je aantrekken zijn de cartoons blijkbaar nog nodig.
Naar mijzelf hoef ik niet te wijzen. Ik respecteer dat jij ook de vrijheid neemt om mensen kanker te verwensen, onrechtmatig voor racist uit te maken ed. Ga lekker je gang. Maar als jij die vrijheid wil, gun dan ook een ander de vrijheid om jouw sprookje te beledigen of ter discussie te stellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha naar anderen wijzen he
maar nooit naar jezelf kijken he
Ik gun racisten geen vrijheid dat als eerste. racisten hebben geen hart en zijn onmenselijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Naar mijzelf hoef ik niet te wijzen. Ik respecteer dat jij ook de vrijheid neemt om mensen kanker te verwensen, onrechtmatig voor racist uit te maken ed. Ga lekker je gang. Maar als jij die vrijheid wil, gun dan ook een ander de vrijheid om jouw sprookje te beledigen of ter discussie te stellen.
Ook de Qu'ran heeft een andere wang die je toe kan keren zonder zelf in retoriek te vervallen.
Andere mensen, andere uitingen, deal with it.
Modschennis.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:31 schreef du_ke het volgende:
We hebben geen mods hier in pol.
Dus helaas.
Present.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
zeg .. mods waar zijn jullie
Mooi. Goodluck.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En eindelijk tijd voor mijn modschap na 10 weken hard werken
iemand die al net zo lang hier rondstruint als dat jezelf doetquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie is icecreamfarmer_NL eigenlijk?![]()
Heb ik een selectieprocedure gemist?
Ik was echt eerder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
iemand die al net zo lang hier rondstruint als dat jezelf doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |