Dit gebeurt bij (bijna) alle illegale versies. Is vanuit producentenoogpunt ook heel logisch. En nu opbokken met je gezeur over dowloads.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan kan je niks anders doen dan opnieuw een crack te installeren of een spel kopen?
Iemand bij wie dit ook gebeurt is?
Otelul!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Ordinair het volgende:
Na mijn Fulham game wil ik wel graag een club in Roemenië gaan coachen.. Welke club zal ik dan kiezen? En waar moet ik op letten?
Vaughan als ST. Die is even later wonderkind. Bij mij scoort ie lekker.. Ongeveer 1 op 1. Natuurlijk kun je ook die gast halen van Sunderland, die Zweed. Ben even zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
Voor Aston Villa een DR, AMR en AML gezocht, liefst ook linksbenige DC en een veel scorende ST.
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef RayMania het volgende:
AML zou ik Traoré proberen. Voor 1,5 miljoen te halen, binnen een seizoen te verkopen voor +11.
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Vaughan als ST. Die is even later wonderkind. Bij mij scoort ie lekker.. Ongeveer 1 op 1. Natuurlijk kun je ook die gast halen van Sunderland, die Zweed. Ben even zijn naam kwijt.
Ik heb ik het 2e seizoen Vaughan gekocht voor 20 miljoen toen ik Sharp net had verkocht voor dezelfde prijs, geen seconde spijt van gehad. Voornaam is James en volgens mijn scouts was hij beter dan Sharp.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?
[..]
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?
Als je wel gepresteerd heb wordt je niet ontslagen maar er komt vast wel een nieuwsbericht met info over de eventuele veranderingen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaan we nu krijgen dan? Ik krijg misschien een nieuwe voorzitter, ok, maar gaat dat nog gevolgen hebben?
Lekker dan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als je wel gepresteerd heb wordt je niet ontslagen maar er komt vast wel een nieuwsbericht met info over de eventuele veranderingen.
Ik zou toch voor Sharp gaan hoor, icm Vaughan, beide prachtspelers waar je veel aan kunt hebben, en veel aan kunt verdienen..quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?
[..]
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?
mja dat is een heel goede.. dat vroeg ik me ook al af... misschien omdat ik een relatief kleine club ben?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:38 schreef donroyco het volgende:
Waarom wordt Sychev dan ineens minder waard, Gerard?
Misschien is die huidige koploper wel een leuke uitdaging. Iets met Cluj.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Ordinair het volgende:
Na mijn Fulham game wil ik wel graag een club in Roemenië gaan coachen.. Welke club zal ik dan kiezen? En waar moet ik op letten?
Dat vreemdelingen legioen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:52 schreef Strooper het volgende:
[..]
Misschien is die huidige koploper wel een leuke uitdaging. Iets met Cluj.
Nu ga ik even het tweede seizoen van Kopenhagen afmaken. Beker iig al gewonnen
Wat is het nou? Newcastle of Chelsea?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat is dat goddomme voor onzin dat ik m'n beste spelers niet in de FA-cup kan opstellenZo maak ik natuurlijk geen kans tegen Chelsea
Belachelijk ..
Ow op die manier.. Ik heb ook 1 (Engelse) speler die niet in de FA cup mag spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Newcastle in de League Cup en Chelsea in de 3e ronde FA-cup, kansloos met 4-0 verloren ..
Ongeveer m'n hele basisteam mag niet meedoenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ow op die manier.. Ik heb ook 1 (Engelse) speler die niet in de FA cup mag spelen.
Eerste wedstrijd van AS Roma met 3-1 gewonnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Lekker dan.
[ afbeelding ]
En dan zeggen ze ook nog dat ik de 'Poule des Doods' zit.
Hoezo mag dat niet?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ongeveer m'n hele basisteam mag niet meedoenIk moet zelfs moeite doen om 'n team op de been te krijgen.
Weet iemand van deze regel? Ik vind 't werkelijkwaar belachelijk, zo maak je toch NOOIT kans om tegen de grote clubs te overwinnen in de FA-cup?
Maakt niks uit volgens mijquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:26 schreef Breach het volgende:
He, even een n00b vraagje van mij.. Als je de "nieuwe" 8.0.2. patch wil installeren moet je dan de 8.0.1. patch al geinstalleerd hebben of maakt dat niets uit?
Saivetquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zie nu pas dat Henri Saivet in m'n -18 in 21 wedstrijden 53 keer heeft gescoord met gemiddelde 8.77Even overhevelen naar 't eerste
Ik heb hem inmiddels in mijn B team samen met Baxter. Geweldige talenten die volgend jaar (4e seizoen) naar het eerste mogen.quote:
volgens mij een bepaald percentage van het aantal gespeelde interlands over een periode van 2 of 3 jaar..quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels in mijn B team samen met Baxter. Geweldige talenten die volgend jaar (4e seizoen) naar het eerste mogen.
Met hoeveel interlands kom je eigenlijk in aanmerking voor een werkvergunning in Engeland? Ik heb een hele talentvolle speler uit de VS weten te strikken die pas net 18 is maar al wel interlands speelt.
Ik wil "altijd" bij dezelfde club brengen. Ben nu met blackpool bezig en wil daar uiteindelijk ook kampioen mee worden en de Champions League winnen. Maar dan ben ik een heel aantal seizoenen verder denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef RayMania het volgende:
En hoe staat het met Kopenhagen, jorien?
Ik kreeg een aanbod van West Ham United, werden in 2008/2009 16e in de Premier League en lijkt mij wel een uitdaging om ze het roer op te draaien.
Ik vond Denemarken wat eentonig worden. Eén keer kampioen, één keer Supercup en één keer de beker gewonnen. Alle prijzen dus, op naar de volgende uitdaging met een veel mindere clubquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik wil "altijd" bij dezelfde club brengen. Ben nu met blackpool bezig en wil daar uiteindelijk ook kampioen mee worden en de Champions League winnen. Maar dan ben ik een heel aantal seizoenen verder denk ik
Ik vind het ook wat eentonig worden.. alleen dat na 2 seizoenen.. Ik zoek nu eigenlijk nog een nieuwe leuke club om te beginnen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond Denemarken wat eentonig worden. Eén keer kampioen, één keer Supercup en één keer de beker gewonnen. Alle prijzen dus, op naar de volgende uitdaging met een veel mindere club.
Misschien is Portugal wat? Wel redelijk veel Europese plaatsen, maar toch niet het grootste voetballand van Europa. Of Schotland, Hearts ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat eentonig worden.. alleen dat na 2 seizoenen.. Ik zoek nu eigenlijk nog een nieuwe leuke club om te beginnen...
(geen engelse, spaanse, duitse of italiaanse club)
Hmmz dat is inderdaad wel een idee... Ik zal eens even kijken naar leuke ploeg in een van die landen..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien is Portugal wat? Wel redelijk veel Europese plaatsen, maar toch niet het grootste voetballand van Europa. Of Schotland, Hearts ofzo?
Göteborg was de eerste ploeg waarmee ik FM08 speelde..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zit in Zweden. Ook wel leuk, maar lijkt vrij veel op Denemarken.
Was een nieuwe release ofzo die dat zou verhelpen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef Wurdsje het volgende:
Ik had nog even een vraag met betrekking tot patch 8.0.2..
Daarin zaten een paar kleine foutjes toch? Zoals Tottenham dat stinkend rijk werd of zo.. Hoe zat dat ook al weer en hoe was dat te verhelpen?
De Oud-Groningers die dan opeens gaan scoren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:17 schreef JantjeW het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geeft zo'n heerlijk gevoel
Volgens mij doelt ie eerder op het aantal schoten en het aantal goals.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:30 schreef Survivalism het volgende:
[..]
De Oud-Groningers die dan opeens gaan scoren.![]()
Bij mij ging Wonderkids na een half seizoen al vervelenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Promotie afgedwongen met Wonderkids door kampioen te worden in de Championship. Mijn naam wordt al in verband gebracht met verschillende clubs. Everton zou me willen hebben, maar Real Madrid en Barça zouden me ook graag aan 't roer zien. Ben benieuwd, ik speel al in Europa volgend seizoen met Wonderkids, dus misscihen blijf ik wel gewoon
Niet echt, seizoen 1 al Sakho gehaald en Cathart van Man U. Seizoen 2 kon ik Sharp redelijk goedkoop krijgen (heeft er nu ook 40 inliggen in de Championship). Ook Aaritalo maar gehaald, aangezien ik met de standaard talenten aan de gang benquote:Op zondag 9 maart 2008 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij ging Wonderkids na een half seizoen al vervelenMaar goed, mooi dat jij het zolang volhoudt. Nog interessante aankopen gedaan?
Als ie 75% van de A-interlands van de afgelopen 2 (of 3) jaar heeft gespeeld..quote:Op zondag 9 maart 2008 14:45 schreef Dos37 het volgende:
Hej ik doe nog FM 2007 en heb Eduardo gekocht bij Newcastle, maar hij krijgt nog geen Work permit dus stal ik hem bij een andere club. Wanneer krijgt ie nou wel zo'n permit.
Wat donroyco zegt, en anders krijgt hij na 3 jaar (of 5 jaar, ligt eraan in welk land de club speelt waaraan je hem verhuurt) als tweede nationaliteit de nationaliteit van het land waarin hij speelt. Aangezien dat dan heel waarschijnlijk een EU-land is kan hij in Engeland spelen.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:45 schreef Dos37 het volgende:
Hej ik doe nog FM 2007 en heb Eduardo gekocht bij Newcastle, maar hij krijgt nog geen Work permit dus stal ik hem bij een andere club. Wanneer krijgt ie nou wel zo'n permit.
In de graphics map onder kits.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef Radegast het volgende:
Ik heb van een hoop competities de kits gedownload, in welke map moet ik de meuk zetten?
Ik heb bij mijn Wonderkids Breno, Nordtveit, Sakho en Abenzoar lopen. Ook Araujo en Cahais in m'n selectie alleen uitgeleend vanweg 'n WP.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar verdedigers voor in de basis, iemand suggesties? Toekomstige wonderkids?
Hobbs!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar verdedigers voor in de basis, iemand suggesties? Toekomstige wonderkids?
Traoré, Micah Richards, Johan Djourou, Taiwo, Léo Schwechlen, Criscito, Garay, Marcelo, Piquequote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Hmm je bent Aston Villa he?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Kijk eens naar Antunes, Sakho of Insúaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
Loïc Abenzoar (Olympique Lyonnais), Håvard Nordtveit (Arsenal), Jack Hobbs (Liverpool) en Iliasu Shilla (FC København) zijn in de winterstop gekomen, transferbudget is nu op. Komende zomer maar eens een fatsoenlijke linksback halen, dan kan de weg naar boven weer worden hervat.
Antunes al eens eerder gehaald bij Manchester United, heel erg goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kijk eens naar Antunes, Sakho of Insúa
quote:FOOTBALL MANAGER LIVE - PROJECT UPDATE
Now that Football Manager Live has been through more than eight months of intensive play and scrutiny from thousands of beta testers, we’ve got a much clearer picture of how the game will play when the playing public finally get their managerial mitts on it - and it’s looking very exciting indeed.
In the last couple of weeks, two new gameworlds have launched with 1,000 managers in each of them and, with the existing 4 each comprising between 500 and 1,000 managers, there are now a total of over 5,000 people making sure that every minute detail in this colossal project is perfectly polished.
To get the inside word on the project, we caught up with Marc Duffy, product manager at Sports Interactive, to grill him about Football Manager Live. You can read the Q&A here.
So, the tentative release date is now early summer. If you really can’t wait that long, there is still a chance to register your interest in beta testing Football Manager Live - you can do so here - register now. We’ll need your e-mail address and telephone number.
TAILOR-MADE
In gameworld 3, named “Tonton” after the wunderkind from a classic Sports Interactive footy game, a new federation called Ultimate Football league, has been created with two full seasons being played each calendar month rather than the normal standard one. This was created by the managers themselves, after a number of them wanted a more demanding fixture list, and so it came to be. The fact that at this stage, pre-launch, there is this much freedom shows just how much potential there will be for you, the gamers, to make the playing experience customised just for you.
NEW FEATURES
Two new features that have attracted a lot of attention are ‘Skills’ and ‘Achievements’. Under a manager’s profile, there is now a list of around 100 skills to be learnt, broken down into four categories: coaching, management, physiotherapy and scouting. The skills themselves range from the more general, i.e. ‘first team coaching’ to the very specific, like ‘head injuries’ (treating, not causing!), and have five levels to complete.
They all have an impact on gameplay; a manager who is skilled at ‘passing coaching’ will improve their players’ passing stats at a greater rate than managers who have focused their skills elsewhere. Each skill takes a pre-defined time to learn, with higher-level skills taking considerably longer to complete. So while you may be able to add ‘set-piece coaching level one’ to your managerial CV in 40 minutes, it will take you 27 days to get ‘judging potential level 5’.
A manager can only be learning one skill at a time, so deciding what skills to learn and in which order has become a crucial part of the game. Many new and hidden features also become visible after certain skills are learned, with SI promising to add more during the life of the game.…
Achievements will be familiar to any X-box live players, and display in a manager’s profile what managerial feats they have accomplished- highest number of goals in a match, the number of games he has managed to go without defeat, and so on. Next to the achievement is the number of other managers who have attained the same success. There’s a real sense of having done something special when you unlock an achievement that is very rare and sets you apart from the other managers playing the game. Try going 10 games without conceding a goal, for instance!
Marc’s mention of the brand new FML website suggests that it could be as engrossing as the game itself, offering a whole extra dimension to the playing experience that Football Manager Live provides. Make sure you scout the 'net carefully as we can reveal that the launch is imminent...
For those of you whose thirst for all things FML has not been quenched there’s plenty more of interest in store this month, as SEGA will be at Play.com Live demoing Football Manager Live along with massive new titles like Sega Superstar Tennis! We hope to see you all there!
Until next time, all the best.
The FML Team
1 2 3 4 5 6 | -Piatti-----------VDV--------Bjarnason- ------------Barry-----Boateng---------- --------------------------------------- -Antunes-Nordtveit--Boulahouz-Abenzoar- -----------------Gomes----------------- |
Zuid-Korea (waar je als regel hebt dat de keeper geen buitenlander mag zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zo avontuurlijk wat betreft competities. Ik selecteer altijd Nederland plus de 4 grote landen (wel met de lagere erbij natuurlijk). Dus wat is nou een leuke, ongewone competitie?
Niet echt heel Engels. Jammer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:59 schreef M0NTANA het volgende:
Europees topscorer Afonso Alves weten aan te trekken, verder ook nog Rafael van der Vaart. Speel in 4-5-1 met een aanvallende middenvelder, opstelling:
[ code verwijderd ]
Heel erg bedankt! Ik denk dat de USA maar eens ga bekijken dan. Ik speel ook vaak ijshockeygames in de NHL, kijken of het voetbal net zo leuk isquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zuid-Korea (waar je als regel hebt dat de keeper geen buitenlander mag zijn) , USA met het leuke transfer/draft systeem, Australie en Zuid Afrika zijn wel leuke competities om een keer mee te spelen.
quote:Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik kon geen CM topic vinden.....
CM03/04quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:48 schreef JLSB het volgende:
Nadat de laatste paar versies van Football Manager, me steeds meer de keel uit gingen hangen, heb ik Championship Manager 2003/2004 maar weer eens geinstalleerd.
Kun je zeker doen, maar de kans dat ik er wat mee doe is minimaal. Ik mag geen buiten EU spelers aantrekken en ik heb nu al een stel heerlijke new/re gens!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
CM03/04![]()
Speel ik ook af en toe nog wel eens. Ik heb een heerlijke game met Heracles lopen daar. Jij zegt dat je in de lagere divisies speelt, dan ken ik nog wel wat leuke spelers voor je. Intresse?
Ah, je zit al een stukkie verder begrijp ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:45 schreef JLSB het volgende:
[..]
Kun je zeker doen, maar de kans dat ik er wat mee doe is minimaal. Ik mag geen buiten EU spelers aantrekken en ik heb nu al een stel heerlijke new/re gens!
Mihelicquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
......
Zoals je ziet, best wel afhankelijk van Mihelic. Voor de rest valt Samardzic mij erg op. Uitstekende jonge centrale verdediger, kan zeker in de subtop van Europa mee.
De toekomst: Ik heb inmiddels al wat spelers vastgelegd voor komende zomer. De ervaren DC Aleksander Knavs (Salzburg, en misschien bekend van de vele jaren in de Bundesliga), de jonge spits David Bunderla (Primorje) en de 17-jarige AML Marco Michetschlager (Glasgow Rangers). Voor de rest hoop ik de spits Jelic vast te leggen, die een aflopend contract heeft en ik nu dus gehuurd hebt.
Edit: Jelic is vastgelegd.
Palmerio?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:54 schreef 1knowFeaR het volgende:
Speel zelf nu met az ben kampioen geworden/beker gewonnen, maar 1st knockout uefa cup ronde uitgeschakeld door palmerio.
Ik had deze doelen vooral behaald door wat ''talenten'' te kopen die er eigenlijk na dit 1e seizoen al vandoor willen gaan ^^.
zo had ik mika aertellio (linker aanvallende midenverder en mijn sterspeler) moeten verkopen voor 7,5 miljoen (thx schieringa). Nu heb ik daar Maarten Martens gestopt die een stuk minder spectaculair speelt en veel te vaak balverlies leidt, zit eraan te denken mogelijk sparta talent marvin emnes te kopen en op zijn positie te laten spelen.
Dit spel is ook helemaal niet realistisch, dus waar hebben we het over...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:10 schreef Radegast het volgende:
FM2008 doet oude CM2-tijden herleven, Huntelaar 41 goals in 25 competitiewedstrijden, en in alle competities tezamen 52 goals in 39 wedstrijden. Lekker realistisch...![]()
![]()
Frejlach of Rajtoral lijken me in 10/11 zeker goede spelers voor de Serie B aangezien ze waarschijnlijk de slag hebben gemist maar zeker geweldige kwaliteiten hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:57 schreef donroyco het volgende:
Ben intussen met Cisco Roma goed aan het shoppen, maar mis nog een aantal belangrijke schakelspelers (lees: goede rots in de brandingen).. Het liefst wil ik nog een centrale verdediger, een verdedigende middenvelder en een rechtsbuiten aan de selectie toevoegen.. Ik zit in het seizoen 2010/2011 en in de serie B, het budget is 5,7 miljoen euro voor deze drie spelers..
Bij voorbaat dank!
Beide spelers zijn er niet meerquote:Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Frejlach of Rajtoral lijken me in 10/11 zeker goede spelers voor de Serie B aangezien ze waarschijnlijk de slag hebben gemist maar zeker geweldige kwaliteiten hebben.
Waarschijnlijk verschijnen ze dan alleen als Tsjechie een extra land is. Wel jammer want zijn echt toffe spelersquote:
Kon ik ook niet vindenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:51 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschijnen ze dan alleen als Tsjechie een extra land is. Wel jammer want zijn echt toffe spelers
Jiri Bilek is btw een leuke Vm maar ook Tsjech.![]()
nee hoor, want ik heb bij mn Hibernian game alle Britse landen erbij, maar geen Tsjechië maar ik kan sowieso die Rajtoral wel vinden.. (alleen nog niet betalen)quote:Op zondag 16 maart 2008 13:51 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschijnen ze dan alleen als Tsjechie een extra land is. Wel jammer want zijn echt toffe spelers
Jiri Bilek is btw een leuke Vm maar ook Tsjech.![]()
Serieus? Dan is het helemaal een miskoop.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
5 miljoen voor Stancu terwijl je hem voor 350k kan halen
Opzich geen miskoop want Stancu is een goede spits die nog veel zal groeien.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:53 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het helemaal een miskoop.Ze vroegen 5 en wouden er geen cent vanaf doen.
Stancu heeft het probleem hier dat Anichebe en Gameiro gewoon een maatje te groot zijn en volgend jaar hier waarschijnlijk ook spelen. Er is ook nog slecht nieuws. Boro, Portsmouth en Sunderland zijn gedegradeerd. Reken dus op Mido, Alves, Downing, Huth, Cattermole, Defoe, Kanu, Gordon en James in de Championship.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Opzich geen miskoop want Stancu is een goede spits die nog veel zal groeien.
Je hebt er alleen echt de hoofdprijs voor moeten betalen
Maccarone? Is die in 2010 niet al rond de 40 ofzo??quote:Op zondag 16 maart 2008 14:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kon ik ook niet vindenMaar op zoektocht bij Sparta Praag kwam ik deze speler tegen:
[ afbeelding ]
Alle aankopen van het seizoen 2010/2011:
[ afbeelding ]
Screens op aanvraag!
33 nog maar hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maccarone? Is die in 2010 niet al rond de 40 ofzo??
Met de nieuwste patch haal jem hem echt niet meer voor 350k, daarentegen is 5 miljoen weer veel.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
5 miljoen voor Stancu terwijl je hem voor 350k kan halen
Mja hij gaat steeds voor zo'n 1,5 miljoen weg..quote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met de nieuwste patch haal jem hem echt niet meer voor 350k, daarentegen is 5 miljoen weer veel.
Huren, dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 17 maart 2008 10:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja hij gaat steeds voor zo'n 1,5 miljoen weg..
Dat geld had ik niet bij Hibernian, dus heb ik Ganea aangetrokken.. die kan me echter nog niet bekoren.. Dus maar weer op zoek naar een andere spits.. Ik had een leuk Hongaars spitsje gezien bij Watford, maar ze willen em niet laten gaan..
Mag ik een screen van Gameiro en Erding aubquote:Op maandag 17 maart 2008 14:15 schreef Prik0 het volgende:
Wel jammer dan dat ik zo ben opgelicht.![]()
In ieder geval zit hij dit jaar weer op de bank met de komst van Erding(4,7) en wederom de huur van superster Gameiro.
Goede vaardige spelersquote:Op maandag 17 maart 2008 15:18 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gameiro is op papier niet zo schrikbarend goed maar had er vorig jaar 30 inliggen in 35(9) wedstrijden in tegenstelling tot Stancu met 6 goals in 14(19).
Mooi dat je niet 1 man hebt die er 50 per seizoen inschiet maar dat het mooi verdeeld is. Ook je corners staan goed in gesteld zo te zien.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
....
Heeft Inter of Juve vorig jaar de CL gewonnen?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
Van die CL-loting klopt ook niet echt veel, volgens mij. Hoe kan ik nou in een groep komen met Inter én juventus...
Nee. Maar er kunnen nooit 2 teams uit hetzelfde land in één groep zitten. Dit is dus gewoon een bug in het spel.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Heeft Inter of Juve vorig jaar de CL gewonnen?
Normaal gezien niet nee. Daarom leek het mij juist een bug waarbij een team de CL gewonnen had.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Maar er kunnen nooit 2 teams uit hetzelfde land in één groep zitten. Dit is dus gewoon een bug in het spel.
Die is inderdaad wel goed ja.. viel me op in 2010-2011 en is volgens mij ook bestempeld als FM-talentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef Prik0 het volgende:
Het zit erop voor Stancu hierzo. Zojuist een nieuwe spits gehaald die samen met Erding in de basis gaat staan waardoor ik minder afhankelijk ben van huurspelr Gameiro. Hierdoor is Stancu meer dan overbodig en mag dan ook voor de aankoopprijs weg.
[ afbeelding ]
Hopelijk maakt hij het waar dan want het gaat niet zo lekker.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel goed ja.. viel me op in 2010-2011 en is volgens mij ook bestempeld als FM-talent
Met Podolski, Hansson en Wilhelmsson?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
ben maar een game gestart sinds lange tijd.
update X inmiddels
Wat zoek je precies?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:44 schreef Dynia het volgende:
Sjimz, zitten er in zuid afrika nog spelers die wel naar Rusland te halen zijn? althans, die naar Ural willen komen...
Wel stoere namen in Zuid afrika...AmaZulu
Ik heb ook nog zo een speler nodig met Cisco Roma, Doudin en Pelle zijn wel kopvaardig, maar snelheid laat iets te wensen overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef sjimz het volgende:
Mijn eerste miljoenenaankoop in de geschiedenis van de Black Aces is binnen.
Voor 2.1 miljoen heb ik John Owoeri (Ex Feyenoord) weten te strikken.
Voor zuid afrikaanse premier league begrippen is dit echt een topspeler
Hij zal bij mij als aanvallende middenvelder op de linkerflank spelen.
Vooral zijn snelheid zal een groot wapen zijn.
[ afbeelding ]
Verdedigers heeft de hoogste prio op dit moment..Ik scoor behoorlijk veel, maar krijg er ook veel tegen...:(quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat zoek je precies?
Aanvallers, verdedigers,middenvelders of keepers?
Mbulelo Mabizela en Derrick Spencer willen msischien wel komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:49 schreef Dynia het volgende:
[..]
Verdedigers heeft de hoogste prio op dit moment..Ik scoor behoorlijk veel, maar krijg er ook veel tegen...:(
Is er een team "Swallows" in africa?...damn..hoe verzin je het...
Een geweldige zak geld dus natuurlijk altijd doen! Misschien Jiminez als opvolger halen als hij eerst niet naar een topclub is gegaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef druide het volgende:
Ik zit hevig te twijfelen over de volgende deal.
Voor mijn vaste basisspeler Montolivo biedt Inter 45 miljoen in het eerste jaar, en 45% bij de doorverkoop! Dit is hun uiterste bod. Zal ik dit accepteren? Zo ja wie wordt dan de vervanger van montolivo??
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Luis Jimenez bedoel je? Die speelt nu op huurbasis bij inter, maar behoort toe aan Ternana. Volgens mijn scout zou hij voor 3,4 miljoen te halen zijn. Zijn eigenschappen zijn ietsjes minder goed, maar zijn prijs is perfect.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Een geweldige zak geld dus natuurlijk altijd doen! Misschien Jiminez als opvolger halen als hij eerst niet naar een topclub is gegaan?
Queens Park Rangers.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef druide het volgende:
Jimenez is geen optie, hij speelt nu nog zes maanden op huurbasis voor inter, en ik heb nu meteen een centrale/aanvallene middenvelder nodig.
Waar staat qpr trouwens voor? in mijn spel levert dat nul zoekresultaten op...
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en het klinkt eerlijk gezegd als een YMCA clubje.quote:
Nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef druide het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en het klinkt eerlijk gezegd als een YMCA clubje.![]()
Als ik een beetje ben uitgespeeld met Fiorentina, ga ik ook maar eens een klein clubbie nemen.
QPR speelt gewoon Championship hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef druide het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en het klinkt eerlijk gezegd als een YMCA clubje.![]()
Als ik een beetje ben uitgespeeld met Fiorentina, ga ik ook maar eens een klein clubbie nemen.
maar we wonnen wel de beker van roda of was het heraclesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Podolski, Hansson en Wilhelmsson?
Maar Mols is toch veel beter dan Podolski?quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar we wonnen wel de beker van roda of was het heracles
na een halve finale tegne nac![]()
Als je ingame bent zoek je die .tac file gewoon opquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:53 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb een tactiek gedownload op internet maar waar moet ik hem plaatsen in het FM bestand
hoe?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:08 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als je ingame bent zoek je die .tac file gewoon op
Dan moet je maar het boekje lezen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:51 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan hem niet vinden bij de opstelling tactic's ik heb het in het mapje tactics en nieuwe spel gestart :S
kan ik het niet in vindenquote:
Verkopenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik heb een spits (Asamoah Gyan) die de hele tijd zelf schiet, ook al staat er iemand anders veel beter voor. Sterker nog, ik heb hem in het hele seizoen nog geen enkele voorzet zien geven. Zelfs vanaf de zijkant gaat hij nog op doel schieten. Heeft dit te maken met een hidden stat (egoisme bijv) of kan ik hier iets aan doen?
EDIT: ik heb ook al geprobeerd om voorzetten op vaak te zetten, maar de speler inkwestie heeft slechts 5 bij voorzetten dus dat was ook geen succes
Als zijn teamwork stat 1 is verkopen ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik heb een spits (Asamoah Gyan) die de hele tijd zelf schiet, ook al staat er iemand anders veel beter voor. Sterker nog, ik heb hem in het hele seizoen nog geen enkele voorzet zien geven. Zelfs vanaf de zijkant gaat hij nog op doel schieten. Heeft dit te maken met een hidden stat (egoisme bijv) of kan ik hier iets aan doen?
EDIT: ik heb ook al geprobeerd om voorzetten op vaak te zetten, maar de speler inkwestie heeft slechts 5 bij voorzetten dus dat was ook geen succes
Hij heeft wel heerlijke stats voor een pure afmaker (fysiek een beest, afwerken en koppen erg hoog, positiespel, off the bal en dergelijke stats ook goed), dus ik krijg hem liever gewoon aan het voetballen. Hij staat als spits opgesteld (in een 2 spitsensysteem), dus niet aan de buitenkant.quote:
Probeer 'm dan als aanspeelpunt te gebruiken in de spits, dus dat ie de bal moet kaatsen of vasthoudenquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij heeft wel heerlijke stats voor een pure afmaker (fysiek een beest, afwerken en koppen erg hoog, positiespel, off the bal en dergelijke stats ook goed), dus ik krijg hem liever gewoon aan het voetballen. Hij staat als spits opgesteld (in een 2 spitsensysteem), dus niet aan de buitenkant.
EDIT: en teamwork heeft hij 12, maar de andere spits (met precies dezelfde instellingen) heeft daar 10 en die passt wel over. Dus dat is ook het probleem niet.
Wat dacht je van Cisco Roma, serie C2/B en als moederclub AS Roma.. Sterspeler is Paulo di Canioquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:00 schreef Prik0 het volgende:
Weet iemand een leuke serie C2 club aangezien ik ben uitgekeken op mijn QPR game. Mijn team is gewoon te goed en ben nu gewoon 50 wedstrijden per jaar aan het afwerken op zoek naar de juiste tactiek en dat is niet echt mijn ding. Ook kijk ik er niet echt naar uit om in de Premier League te spelen. Alle clubs zijn welkom zo lang het maar niet Lumezanne is want daarmee heb ik toen FM net uit was al een seizoen gespeeld.
Cisco heeft zeker een leuk team en verschrikkelijk veel potentie. Ik ga het erop wagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:15 schreef donroyco het volgende:
Wat dacht je van Cisco Roma, serie C2/B en als moederclub AS Roma.. Sterspeler is Paulo di Canio
ik ben er nu ook mee bezig, zit in de serie B
Die is al vanaf dat FM2008 gereleased werd genoemd als talent, dus halenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:32 schreef DaMart het volgende:
Wat een wedstrijd net! Met 5-4 van Inter gewonnen in de Championsleague. We staan nu bovenaan in de groep met Juventus, Inter en Steaua, een stuk beter dan ik vooraf had gehoopt.
Kent iemand de Roemeense spits Stancu trouwens? Hij heeft wel leuke statistieken, en ik denk dat ik hem voor volgend seizoen maar eens ga proberen vast te leggen.
In mijn eerste seizoen (8.01) met Yeovil gekocht. Zit nu in het 3e seizoen en hij is al 9,75 miljoen waard. Toppertje in wording.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:32 schreef DaMart het volgende:
Wat een wedstrijd net! Met 5-4 van Inter gewonnen in de Championsleague. We staan nu bovenaan in de groep met Juventus, Inter en Steaua, een stuk beter dan ik vooraf had gehoopt.
Kent iemand de Roemeense spits Stancu trouwens? Hij heeft wel leuke statistieken, en ik denk dat ik hem voor volgend seizoen maar eens ga proberen vast te leggen.
Ah, ok. Zo intensief heb ik hier nog niet meegelezen, en ik heb ook bijna 4 maanden over mijn eerste seizoen FM2008 gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is al vanaf dat FM2008 gereleased werd genoemd als talent, dus halen![]()
![]()
Ik ben niet op zoek naar voorgekauwde trainingsschema's, die maak ik liever gewoon zelf. Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen met verschillende trainingen. Train je bijvoorbeeld alle eerste-elftalspelers in 1 schema, alle reserves in 1 schema, etc. of per positie een schema?quote:Heeft iemand nog tips voor de trainingen? Ik denk er namelijk over om mijn trainingen om te gaan gooien. Ik werk nu met 3 schema's: het standaard goalkeeperschema, en twee eigen schema's: een voor aanvallende spelers en een voor verdedigende. Ik vraag me nu af of het niet een beter rendement geeft als ik dit nog iets meer uitsplits, zodat ik voor elke linie een apart schema krijg.
Dat maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, ok. Zo intensief heb ik hier nog niet meegelezen, en ik heb ook bijna 4 maanden over mijn eerste seizoen FM2008 gedaan.
Ik doe per positie een schema en dan heb ik ook nog schema's waarin heel erg veel aandacht wordt besteed aan fitheid ed (daar zet ik dus alle spelers 1 keer in de zoveel tijd een tijdje in).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:41 schreef DaMart het volgende:
Even een vraag op herhaling trouwens:
[..]
Ik ben niet op zoek naar voorgekauwde trainingsschema's, die maak ik liever gewoon zelf. Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen met verschillende trainingen. Train je bijvoorbeeld alle eerste-elftalspelers in 1 schema, alle reserves in 1 schema, etc. of per positie een schema?
daarnaast ben ik nog zoekende en aan het uitproberen of het in de jeugd ook wat oplevert als je per positie gaat trainen.. Zo ja hoe de training er dan uit moet zien.. maar ivm afstuderen staat FM even op een laag pitje..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik doe per positie een schema en dan heb ik ook nog schema's waarin heel erg veel aandacht wordt besteed aan fitheid ed (daar zet ik dus alle spelers 1 keer in de zoveel tijd een tijdje in aan het begin van het seizoen een tijdje in).
Ik dacht eigenlijk dat we een teamscreen kregen, maar in ieder geval net resultaat behaaldquote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Ordinair het volgende:
En eindelijk ben ik kampioen van Engeland geworden. In mijn 3e seizoen bij Fulham heb ik dan eindelijk geschiedenis geschreven. Fulham voor het eerst in haar bestaan kampioen. Ook ben ik nog in de race van de UEFA Cup waar ik in de finale sta tegen AS Roma. Meer informatie en screens volgen!
[ afbeelding ]
Komt er ook aan!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat we een teamscreen kregen, maar in ieder geval net resultaat behaald
Even op een torrent site zoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:23 schreef Radegast het volgende:
Is er ergens een superpack te downloaden waar alle logos en kits inzitten?
Vooral de kitpack van ZuidAfrika SPL is van absolute schoonheid (wie zou die nou gemaakt hebben...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:51 schreef Prik0 het volgende:
Alle kits per competitie:
http://www.community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=21038
Alle logo's downloadbaar per competitie/land/continent en superpack:
http://community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=24962&st=0
hoe krijg je dit voormekaar man??quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:59 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de Europese Super Cup gewonnen! Helaas is Vaughan wel geofferd..Maar dat is maar voor 2 weken. Stancu kan die plek wel even over nemen!
Je bent te goed voor onsquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Blijven oefenen.
De lol is er eigenlijk wel bij mij af in mijn zuid afrika game.
Heb nu voor de 2e achtereenvolgende keer de African Champions League en voor de 3e keer kampioen van Zuid Afrika.
Wil eigenlijk wel een nieuwe uitdaging maar weet niet welke uitdaging nog leuk is.
Dat heb ik dus ook. Eigenlijk heb ik wel genoeg van mijn Fulham game maar weet niet wat ik anders moet. Dus ga ik gewoon verder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Blijven oefenen.
De lol is er eigenlijk wel bij mij af in mijn zuid afrika game.
Heb nu voor de 2e achtereenvolgende keer de African Champions League en voor de 3e keer kampioen van Zuid Afrika.
Wil eigenlijk wel een nieuwe uitdaging maar weet niet welke uitdaging nog leuk is.
2e Divisie Indonesië, India als het maar niet die ene goede club is, Laagste divisie Zweden, genoeg te verzinnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:17 schreef sjimz het volgende:
Ik ben wel in voor een challenge, maar wat moet dan de challenge worden?
Laat maar zien dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef sjimz het volgende:
eitje dus.
Als patch 8.0.2 niet was uitgekomen was het mij ook gelukt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je met een Nederlandse 3e-klasser kon spelen was sjimz binnen 6 jaar ook winnaar van de CL.
Dus dat komt wel goed.
Met patch 8.0.2 gaat het ook prima hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:57 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als patch 8.0.2 niet was uitgekomen was het mij ook gelukt.
Misschien nu puur voor de funquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef Prik0 het volgende:
Hier is ie dan:
http://rapidshare.com/files/102998997/Akropolis.fm.html
Vergeet niet om je reputatie op Zondagamateur te zetten.
Doen we er een puntentelling van oid of puur voor de fun?
Zodra ik tijd heb, doe ik ook wel even mee..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef Prik0 het volgende:
Hier is ie dan:
http://rapidshare.com/files/102998997/Akropolis.fm.html
Vergeet niet om je reputatie op Zondagamateur te zetten.
Doen we er een puntentelling van oid of puur voor de fun?
Ik heb hem op Zondagamateur gezet aangezien automatisch soms nogal random is(Ooit automatisch gedaan bij PSV was mijn reputatie regionaal en wou iedereen me weg hebben inclusief alles spelers.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:45 schreef donroyco het volgende:
Even rondkijjken bij Akropolis en dan volgende week beginnen
Vergeet niet om managerervaring op automatisch te zetten en je nationaliteit alleen op de Nederlandse te zetten...!
Vrij weinig qua kwaliteitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken wat dat Akropolis is!
Zo goed zijn mijne niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar deze versterking is al gelijk de beste speler van heel de league
[ afbeelding ]
Ik ga met wat moeite de beker winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:30 schreef sjimz het volgende:
Ik heb een nieuwe doelman,linksback en spits en ik ga makkelijk het kampioenschap winnen.
Mijn eerste doelstelling is uberhaupt wedstrijden winnen. In de oefencampagne wil dat nog niet echt lukken namelijkquote:
Dat probleem had ik ook. Verder kreeg ik ook geen sattelietclub omdat ik een te kleine club was.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef DaMart het volgende:
Stom bestuur! Ziet niet eens het nut van een samenwerkingsverband met een grotere club.
Bij mij ging ie voor 100k+50% weg. Niet dat ik er iets aan had aangezien ik geen nieuwe spelers mocht aantrekken(loonlast te hoog), en ik verder geen degelijke vervanger op rechtshalf had.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
Victor Hugo verkocht voor 55k + 20 %
Kut bestuur
Hoe doe je dat toch sjimz?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:36 schreef sjimz het volgende:
Ik ben uiteindelijk vrij makkelijk kampioen geworden mede door mijn grote held Cor Prein die er 34 goals intrapte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wil ik vooral gaan investeren in de trainingen en de opleiding en misschien nog 1 of 2 goedkope versterkingen.
Voordat ik eruit gegooid werd, ging het ook zo hoor... 12 wedstrijden, 8 puntenquote:
Het kan je ook anders vergaan hoorquote:
Goed bezig sjimz, zijn er 14 teams?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:53 schreef sjimz het volgende:
Ook in het tweede seizoen ben ik hard op weg om te promoveren.
Het niveau vind ik niet echt verschillen met 1 klasse lager.
Mijn beste spelers (ongeveer en grroep van 13 man) heb ik full time contracten kunnen aanbieden, hierdoor stijgen hun attributen tenminste weer een beetje.
Ik was het zat om steeds maar die rode pijltjes te zien
Hugo Victor heb ik trouwens weer gratis over kunnen nemen omdat zijn contract was afgelopen. Heb er dus flink geld aan verdiend.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |