Nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef druide het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en het klinkt eerlijk gezegd als een YMCA clubje.![]()
Als ik een beetje ben uitgespeeld met Fiorentina, ga ik ook maar eens een klein clubbie nemen.
QPR speelt gewoon Championship hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef druide het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en het klinkt eerlijk gezegd als een YMCA clubje.![]()
Als ik een beetje ben uitgespeeld met Fiorentina, ga ik ook maar eens een klein clubbie nemen.
maar we wonnen wel de beker van roda of was het heraclesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Podolski, Hansson en Wilhelmsson?
Maar Mols is toch veel beter dan Podolski?quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar we wonnen wel de beker van roda of was het heracles
na een halve finale tegne nac![]()
Als je ingame bent zoek je die .tac file gewoon opquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:53 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb een tactiek gedownload op internet maar waar moet ik hem plaatsen in het FM bestand
hoe?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:08 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als je ingame bent zoek je die .tac file gewoon op
Dan moet je maar het boekje lezen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:51 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan hem niet vinden bij de opstelling tactic's ik heb het in het mapje tactics en nieuwe spel gestart :S
kan ik het niet in vindenquote:
Verkopenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik heb een spits (Asamoah Gyan) die de hele tijd zelf schiet, ook al staat er iemand anders veel beter voor. Sterker nog, ik heb hem in het hele seizoen nog geen enkele voorzet zien geven. Zelfs vanaf de zijkant gaat hij nog op doel schieten. Heeft dit te maken met een hidden stat (egoisme bijv) of kan ik hier iets aan doen?
EDIT: ik heb ook al geprobeerd om voorzetten op vaak te zetten, maar de speler inkwestie heeft slechts 5 bij voorzetten dus dat was ook geen succes
Als zijn teamwork stat 1 is verkopen ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik heb een spits (Asamoah Gyan) die de hele tijd zelf schiet, ook al staat er iemand anders veel beter voor. Sterker nog, ik heb hem in het hele seizoen nog geen enkele voorzet zien geven. Zelfs vanaf de zijkant gaat hij nog op doel schieten. Heeft dit te maken met een hidden stat (egoisme bijv) of kan ik hier iets aan doen?
EDIT: ik heb ook al geprobeerd om voorzetten op vaak te zetten, maar de speler inkwestie heeft slechts 5 bij voorzetten dus dat was ook geen succes
Hij heeft wel heerlijke stats voor een pure afmaker (fysiek een beest, afwerken en koppen erg hoog, positiespel, off the bal en dergelijke stats ook goed), dus ik krijg hem liever gewoon aan het voetballen. Hij staat als spits opgesteld (in een 2 spitsensysteem), dus niet aan de buitenkant.quote:
Probeer 'm dan als aanspeelpunt te gebruiken in de spits, dus dat ie de bal moet kaatsen of vasthoudenquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij heeft wel heerlijke stats voor een pure afmaker (fysiek een beest, afwerken en koppen erg hoog, positiespel, off the bal en dergelijke stats ook goed), dus ik krijg hem liever gewoon aan het voetballen. Hij staat als spits opgesteld (in een 2 spitsensysteem), dus niet aan de buitenkant.
EDIT: en teamwork heeft hij 12, maar de andere spits (met precies dezelfde instellingen) heeft daar 10 en die passt wel over. Dus dat is ook het probleem niet.
Wat dacht je van Cisco Roma, serie C2/B en als moederclub AS Roma.. Sterspeler is Paulo di Canioquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:00 schreef Prik0 het volgende:
Weet iemand een leuke serie C2 club aangezien ik ben uitgekeken op mijn QPR game. Mijn team is gewoon te goed en ben nu gewoon 50 wedstrijden per jaar aan het afwerken op zoek naar de juiste tactiek en dat is niet echt mijn ding. Ook kijk ik er niet echt naar uit om in de Premier League te spelen. Alle clubs zijn welkom zo lang het maar niet Lumezanne is want daarmee heb ik toen FM net uit was al een seizoen gespeeld.
Cisco heeft zeker een leuk team en verschrikkelijk veel potentie. Ik ga het erop wagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:15 schreef donroyco het volgende:
Wat dacht je van Cisco Roma, serie C2/B en als moederclub AS Roma.. Sterspeler is Paulo di Canio
ik ben er nu ook mee bezig, zit in de serie B
Die is al vanaf dat FM2008 gereleased werd genoemd als talent, dus halenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:32 schreef DaMart het volgende:
Wat een wedstrijd net! Met 5-4 van Inter gewonnen in de Championsleague. We staan nu bovenaan in de groep met Juventus, Inter en Steaua, een stuk beter dan ik vooraf had gehoopt.
Kent iemand de Roemeense spits Stancu trouwens? Hij heeft wel leuke statistieken, en ik denk dat ik hem voor volgend seizoen maar eens ga proberen vast te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |