abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 22:12:59 #151
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_57441143
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee. Maar er kunnen nooit 2 teams uit hetzelfde land in één groep zitten. Dit is dus gewoon een bug in het spel.
Normaal gezien niet nee. Daarom leek het mij juist een bug waarbij een team de CL gewonnen had.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:28:41 #152
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57444574
Het zit erop voor Stancu hierzo. Zojuist een nieuwe spits gehaald die samen met Erding in de basis gaat staan waardoor ik minder afhankelijk ben van huurspelr Gameiro. Hierdoor is Stancu meer dan overbodig en mag dan ook voor de aankoopprijs weg.

Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:43:49 #153
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57444819
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef Prik0 het volgende:
Het zit erop voor Stancu hierzo. Zojuist een nieuwe spits gehaald die samen met Erding in de basis gaat staan waardoor ik minder afhankelijk ben van huurspelr Gameiro. Hierdoor is Stancu meer dan overbodig en mag dan ook voor de aankoopprijs weg.

[ afbeelding ]
Die is inderdaad wel goed ja.. viel me op in 2010-2011 en is volgens mij ook bestempeld als FM-talent
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:47:23 #154
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57444861
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die is inderdaad wel goed ja.. viel me op in 2010-2011 en is volgens mij ook bestempeld als FM-talent
Hopelijk maakt hij het waar dan want het gaat niet zo lekker.
pi_57446824
Het wil maar niet lukken om voor het kampioenschap mee te doen in Rusland...:(
Ik heb naar mijn idee het sterkste team in jaren, maar toch lukt het me maar niet om van CSKA en Zenit te winnen...:( Ik sta nu 10 wedstrijden voor het einde van het 2010 4e, 1 punt achter de nummer 3, en alweer 10 punten achter op CSKA die 2e staat...Naja, we blijven proberen....Zelf de wedstrijden blijven winnen, en hopen op vele slippertjes van de topploegen...:) Ik dacht dat mijn verdediging best goed was, maar ik denk dat ik toch daar de versterking moet gaan zoeken...

Mijn laatste wedstrijd tegen CSKA had ik wel geluk trouwens, ik had 2 schoten op doel, en CSKA 21 ofzo...toch nog 1-1 gebleven...:D...normaal is dit andersom...:)

Europees net de eerste wedstrijd gespeeld, eerst uit tegen Lokeren... Was wel een leuke gelijk opgaande pot, die ik met 1-0 won...Dus de groepsfase mķet te halen zijn!
pi_57448478
Mijn eerste seizoen met de Mpumalanga Black Aces in de Zuid Afrikaanse Premier League zit erop.
Uiteindelijk is het een seizoen met gemengde gevoelens geworden.
De doelstelling was om niet te degraderen.
Dit is uiteindelijk ruimschoots gelukt want ik ben 2e geworden.
Wat jammer is omdat iknog een tijdje 1e heb gestaan. Helaas is de brede selectie van Orlando Pirates toch te sterk voor mij geweest en heb een paar keer onnodig puntverlies geleden.
Pluspunt van het seizoen was, dat ik nog steeds heel makkelijk doelpunten maakte met mijn team.

In de beker deed ik het ook heel erg sterk door onder andere Kaizer Chiefs en Ajax Cape Town uit te schakelen.
In de finale was ik eigenlijk wel de grote favoriet tegen de Black Leopards.
Helaas kon ik die rol niet waarmaken. Ik verloor dik verdiend met 2-0.

Daarom is het dus een seizoen met gemengde gevoelens. Hartstikke goede resultaten en de doelstellingen ruim behaald. Maar toch net naast de prijzen grijpen.

Mijn 2 sterspelers zijn inmiddels weg.
Eentje is naar de Orlando Pirates en de andere is naar de Kaizer Chiefs.
Dat zijn de clubs waar ik met reputatie nog steeds niet tegenop kan, maar dit hoop ik binnen 2 jaar ingehaald te hebben.

Ik heb een mooi transferbudget voor het 3e seizoen alleen het is moeilijk om een beetje goed talent te spotten in Zuid Afrika.
Buitenlanders zijn alleen haalbaar uit landen als Congo, Namibie en Zimbabwe. Ook niet echt hoogstaande spelers dus.

Eindstand
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:26:24 #157
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57449522
ben maar een game gestart sinds lange tijd.
update X inmiddels
pi_57449602
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
ben maar een game gestart sinds lange tijd.
update X inmiddels
Met Podolski, Hansson en Wilhelmsson?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:37:32 #159
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_57449750
Ik vind het wel stoer dat sjimz een competitie pakt die totaal onbekend is. Ik blijf altijd trouw aan Engeland of Italie.
pi_57450494
Mijn eerste miljoenenaankoop in de geschiedenis van de Black Aces is binnen.
Voor 2.1 miljoen heb ik John Owoeri (Ex Feyenoord) weten te strikken.
Voor zuid afrikaanse premier league begrippen is dit echt een topspeler
Hij zal bij mij als aanvallende middenvelder op de linkerflank spelen.
Vooral zijn snelheid zal een groot wapen zijn.
pi_57451084
Sjimz, zitten er in zuid afrika nog spelers die wel naar Rusland te halen zijn? althans, die naar Ural willen komen...

Wel stoere namen in Zuid afrika...AmaZulu
pi_57451132
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:44 schreef Dynia het volgende:
Sjimz, zitten er in zuid afrika nog spelers die wel naar Rusland te halen zijn? althans, die naar Ural willen komen...

Wel stoere namen in Zuid afrika...AmaZulu
Wat zoek je precies?
Aanvallers, verdedigers,middenvelders of keepers?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:55:30 #163
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57451341
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef sjimz het volgende:
Mijn eerste miljoenenaankoop in de geschiedenis van de Black Aces is binnen.
Voor 2.1 miljoen heb ik John Owoeri (Ex Feyenoord) weten te strikken.
Voor zuid afrikaanse premier league begrippen is dit echt een topspeler
Hij zal bij mij als aanvallende middenvelder op de linkerflank spelen.
Vooral zijn snelheid zal een groot wapen zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog zo een speler nodig met Cisco Roma, Doudin en Pelle zijn wel kopvaardig, maar snelheid laat iets te wensen over
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57453635
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat zoek je precies?
Aanvallers, verdedigers,middenvelders of keepers?
Verdedigers heeft de hoogste prio op dit moment..Ik scoor behoorlijk veel, maar krijg er ook veel tegen...:(

Is er een team "Swallows" in africa?...damn..hoe verzin je het...
pi_57460438
Ik ben inmiddels redelijk gevorderd met mijn Ajax game, zie hier hoe het mij vergaat
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_57460515
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:49 schreef Dynia het volgende:

[..]

Verdedigers heeft de hoogste prio op dit moment..Ik scoor behoorlijk veel, maar krijg er ook veel tegen...:(

Is er een team "Swallows" in africa?...damn..hoe verzin je het...
Mbulelo Mabizela en Derrick Spencer willen msischien wel komen.
pi_57461026
Ik zit hevig te twijfelen over de volgende deal.

Voor mijn vaste basisspeler Montolivo biedt Inter 45 miljoen in het eerste jaar, en 45% bij de doorverkoop! Dit is hun uiterste bod. Zal ik dit accepteren? Zo ja wie wordt dan de vervanger van montolivo??

Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:46:10 #168
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57461349
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef druide het volgende:
Ik zit hevig te twijfelen over de volgende deal.

Voor mijn vaste basisspeler Montolivo biedt Inter 45 miljoen in het eerste jaar, en 45% bij de doorverkoop! Dit is hun uiterste bod. Zal ik dit accepteren? Zo ja wie wordt dan de vervanger van montolivo??
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een geweldige zak geld dus natuurlijk altijd doen! Misschien Jiminez als opvolger halen als hij eerst niet naar een topclub is gegaan?
pi_57461628
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Een geweldige zak geld dus natuurlijk altijd doen! Misschien Jiminez als opvolger halen als hij eerst niet naar een topclub is gegaan?
Luis Jimenez bedoel je? Die speelt nu op huurbasis bij inter, maar behoort toe aan Ternana. Volgens mijn scout zou hij voor 3,4 miljoen te halen zijn. Zijn eigenschappen zijn ietsjes minder goed, maar zijn prijs is perfect.

Overigens bieden nu ook Milan en Real Madrid dezelfde bedragen voor montolivo... Ik herinner me nog dat ik bij de vorige transferperiode een bod van ongeveer 25 miljoen had afgeslagen, wie weet hoe ver ze de volgende keer gaan, als ik het bod weer weiger...
pi_57461678
Voor dat geld zeker verkopen en 2 goede AMC's voor dat geld halen.
Eentje die er gelijk staat en eentje voor de toekomst.
pi_57462502
Nou, ik accepteerde per ongeluk een bod dat tien miljoen onder de andere biedingen lag, en je raad het al, Montolivo koos exact voor dat team. Bod geweigerd, Montolivo aangeboden, leverde 5 geintresseerden op. Alle biedingen geweigerd, prijs opgeschroefd tot 14,5 miljoen ineens, en 46 miljoen binnen het 1e jaar en een doorverkooppercentage van 50%. Alleen Inter heeft dit geaccepteerd, en ik vermoed dat er niet nog meer uit valt te halen.:P

Nu een paar vervangers zoeken. De fans en de spelers zullen geschokt reageren ben ik bang...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:35:23 #172
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57462657
Luis Jiminez is in mijn game bij elke Prem League club een sterspeler en zal zeker naar Fiorentina komen(ik ben QPR nu seizoen 2). Dan houdt je nog 40 miljoen over om de rest van je team te versterken.
pi_57463019
Jimenez is geen optie, hij speelt nu nog zes maanden op huurbasis voor inter, en ik heb nu meteen een centrale/aanvallene middenvelder nodig.

Waar staat qpr trouwens voor? in mijn spel levert dat nul zoekresultaten op...
pi_57463032
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef druide het volgende:
Jimenez is geen optie, hij speelt nu nog zes maanden op huurbasis voor inter, en ik heb nu meteen een centrale/aanvallene middenvelder nodig.

Waar staat qpr trouwens voor? in mijn spel levert dat nul zoekresultaten op...
Queens Park Rangers.
pi_57463312
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Queens Park Rangers.
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en het klinkt eerlijk gezegd als een YMCA clubje.

Als ik een beetje ben uitgespeeld met Fiorentina, ga ik ook maar eens een klein clubbie nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')