Normaal gezien niet nee. Daarom leek het mij juist een bug waarbij een team de CL gewonnen had.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Maar er kunnen nooit 2 teams uit hetzelfde land in één groep zitten. Dit is dus gewoon een bug in het spel.
Die is inderdaad wel goed ja.. viel me op in 2010-2011 en is volgens mij ook bestempeld als FM-talentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef Prik0 het volgende:
Het zit erop voor Stancu hierzo. Zojuist een nieuwe spits gehaald die samen met Erding in de basis gaat staan waardoor ik minder afhankelijk ben van huurspelr Gameiro. Hierdoor is Stancu meer dan overbodig en mag dan ook voor de aankoopprijs weg.
[ afbeelding ]
Hopelijk maakt hij het waar dan want het gaat niet zo lekker.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel goed ja.. viel me op in 2010-2011 en is volgens mij ook bestempeld als FM-talent
Met Podolski, Hansson en Wilhelmsson?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
ben maar een game gestart sinds lange tijd.
update X inmiddels
Wat zoek je precies?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:44 schreef Dynia het volgende:
Sjimz, zitten er in zuid afrika nog spelers die wel naar Rusland te halen zijn? althans, die naar Ural willen komen...
Wel stoere namen in Zuid afrika...AmaZulu
Ik heb ook nog zo een speler nodig met Cisco Roma, Doudin en Pelle zijn wel kopvaardig, maar snelheid laat iets te wensen overquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef sjimz het volgende:
Mijn eerste miljoenenaankoop in de geschiedenis van de Black Aces is binnen.
Voor 2.1 miljoen heb ik John Owoeri (Ex Feyenoord) weten te strikken.
Voor zuid afrikaanse premier league begrippen is dit echt een topspeler
Hij zal bij mij als aanvallende middenvelder op de linkerflank spelen.
Vooral zijn snelheid zal een groot wapen zijn.
[ afbeelding ]
Verdedigers heeft de hoogste prio op dit moment..Ik scoor behoorlijk veel, maar krijg er ook veel tegen...:(quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat zoek je precies?
Aanvallers, verdedigers,middenvelders of keepers?
Mbulelo Mabizela en Derrick Spencer willen msischien wel komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:49 schreef Dynia het volgende:
[..]
Verdedigers heeft de hoogste prio op dit moment..Ik scoor behoorlijk veel, maar krijg er ook veel tegen...:(
Is er een team "Swallows" in africa?...damn..hoe verzin je het...
Een geweldige zak geld dus natuurlijk altijd doen! Misschien Jiminez als opvolger halen als hij eerst niet naar een topclub is gegaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:32 schreef druide het volgende:
Ik zit hevig te twijfelen over de volgende deal.
Voor mijn vaste basisspeler Montolivo biedt Inter 45 miljoen in het eerste jaar, en 45% bij de doorverkoop! Dit is hun uiterste bod. Zal ik dit accepteren? Zo ja wie wordt dan de vervanger van montolivo??
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Luis Jimenez bedoel je? Die speelt nu op huurbasis bij inter, maar behoort toe aan Ternana. Volgens mijn scout zou hij voor 3,4 miljoen te halen zijn. Zijn eigenschappen zijn ietsjes minder goed, maar zijn prijs is perfect.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Een geweldige zak geld dus natuurlijk altijd doen! Misschien Jiminez als opvolger halen als hij eerst niet naar een topclub is gegaan?
Queens Park Rangers.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:49 schreef druide het volgende:
Jimenez is geen optie, hij speelt nu nog zes maanden op huurbasis voor inter, en ik heb nu meteen een centrale/aanvallene middenvelder nodig.
Waar staat qpr trouwens voor? in mijn spel levert dat nul zoekresultaten op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |