abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57353415
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zuid-Korea (waar je als regel hebt dat de keeper geen buitenlander mag zijn ) , USA met het leuke transfer/draft systeem, Australie en Zuid Afrika zijn wel leuke competities om een keer mee te spelen.
Heel erg bedankt! Ik denk dat de USA maar eens ga bekijken dan. Ik speel ook vaak ijshockeygames in de NHL, kijken of het voetbal net zo leuk is
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:27:45 #102
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57357914
Zo, winterstop in Slovenie. (3 Maanden lang ) Uiteraard ben ik weer mn lievelingsclub Maribor. Doelstelling was Europees voetbal via competitie (lees 4de plaats) Voorlopig gaat het goed, sta 2de na een zeer matige start en sta in de halve finale van de beker. Het Intertoto toernooi verliep ook redelijk goed. Eerste ronde schakelde ik Valur uit en in de tweede ronde AaB. In de finale/3de ronde was HSV helaas twee keer te sterk. 0-1 en 2-0.
De stand:

De selectie:

Waarbij ik moet zeggen dat Bacinovic (Aanrader, echt een parel) is vertrokken naar Litex Lovech voor het bedrag van 1.8 miljoen (voorzitter accepteerde helaas) en ik voor hem in de plaats Drzymont heb gehaald, die ik nog kende uit een Korona-game met FM 2007.  Voor de rest valt de leeftijd van de selectie misschien op, Maribor is/was geen club met veel middelen dus ik heb heel wat jeugdspelers naar het eerste moeten overhevelen.
De statistieken:

Zoals je ziet, best wel afhankelijk van Mihelic. Voor de rest valt Samardzic mij erg op. Uitstekende jonge centrale verdediger, kan zeker in de subtop van Europa mee.
De toekomst: Ik heb inmiddels al wat spelers vastgelegd voor komende zomer. De ervaren DC Aleksander Knavs (Salzburg, en misschien bekend van de vele jaren in de Bundesliga), de jonge spits David Bunderla (Primorje) en de 17-jarige AML Marco Michetschlager (Glasgow Rangers). Voor de rest hoop ik de spits Jelic vast te leggen, die een aflopend contract heeft en ik nu dus gehuurd hebt.

Edit: Jelic is vastgelegd.

[ Bericht 8% gewijzigd door DatMeenJeNiet op 13-03-2008 19:33:17 ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:45:18 #103
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57358388
Goed bezig DMJN

Eindstand Cisco Roma 2009/2010:

Selectie:

Helaas wilde Pablo Piatti, mijn absolute sterspeler, tot op het laatst niet bijtekenen waardoor ik hem gratis heb moeten laten gaan De club waar ie overigens naar toe gaat is nog niet bekend, maar er wordt heftig aan hem getrokken door Italiaanse clubs

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57359969
Nadat de laatste paar versies van Football Manager, me steeds meer de keel uit gingen hangen, heb ik Championship Manager 2003/2004 maar weer eens geinstalleerd. Dit is naar mijn mening nog altijd de leukste versie én ook de versie die ik het meest gespeeld heb. Ik hou wat dit spel betreft van het principe géén gelul, maar gewoon wat spelertjes kopen, tactiekje maken/downen en gaan met die banaan. Die onzin als praten in de pers en met spelers is aan mij niet besteed...

Ik besloot om alle competities in Italië te laden. Ik kies principieel voor een vergane glorie club. Zo speelde ik in het verleden al met o.a. Nottm. Forest, Leeds, Stade Reims, Fortuna Düsseldorf etc. In de laagste Italiaanse klasse, de Serie C2, kwamen twee clubs uit, die mij wel interesseerden...

Castel di Sangro
Deze club is bekend van het boek "Het Wonder Van Castel di Sangro." De gemeente Castel Di Sangro telt een kleine 6.000 inwoners. Daarentegen heeft de club een stadion met de capaciteit van 9.000 (zit)plaatsen. Het mag dan ook een wonder genoemd worden, dat deze club midden jaren negentig, in de Serie B uitkwam. Later bleek dat met name de voorzitter van de club niet zo kosjer was, en inmiddels is de club afgezakt naar de lagere divisies...

Pro Vercelli
Een club die zeven maal landskampioen werd, maar in 's lands 4de klasse speelt. Zoiets kan alleen in Italië. Pro Vercelli was voor de eerste wereldoorlog een ware topclub zowel in Italië als in de rest van Europa. In 1935 degradeerden de "Leeuwen" uit de Serie A om daarna nooit meer terug te keren. Inmiddels is de roemruchte club afgezakt naar de Serie C2, vergane glorie dus...

Hoewel het misschien wel voor de hand lag om voor Pro Vercelli te kiezen, viel mijn keuze op Castel di Sangro. Het leek mij wel mooi om voor een nieuw "Wonder Van Castel Di Sangro" te zorgen. Mijn doel is om natuurlijk zo hoog mogelijk te komen (Serie A). Dit door middel van het scouten naar jonge spelers en die steeds maar weer door te verkopen met een flinke winst. Dit is de enigste optie, want van de stadionrecettes kan ik natuurlijk niet rondkomen.

Stagione Una
Voor het eerste seizoen had ik eigenlijk geen echte doelstelling. Ik had geen kennis van het niveau, dus het werd simpelweg een beetje kat uit de boom kijken. De belangrijkste aankopen waren de 19-jarige doelman Alessio Lucarelli, de 20-Jarige centrale verdediger Francesco Rossi, De 19-jarige snelle winger Luigi Stillo en uit Argentinië haalden we met Matías Vegnaduzzo een talentvolle targetman binnen...

Ondanks de enigsinds lage verwachtingen, werden we vrij makkelijk kampioen. De smaakmakers waren de vier aankopen, die meteen uitgroeiden tot steunpilaren én Alessio D'Imporzano. Deze 20-jarige Italiaanse centrale middenvelder maakte indruk door maar liefst 21 maal te scoren.

Vanzelfsprekend mogen we na het kampioenschap, komend seizoen uitkomen in de Serie C1. De doelstelling is in eerste instantie degradtie ontlopen. Ook zou het mooi zijn als de vijf eerder genoemde spelers voor de club behouden blijven. Als laatste wil ik ook nog wat talenten aan de club binden...

Essere Continuato....
quote:
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik kon geen CM topic vinden.....
pi_57363136
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:48 schreef JLSB het volgende:
Nadat de laatste paar versies van Football Manager, me steeds meer de keel uit gingen hangen, heb ik Championship Manager 2003/2004 maar weer eens geinstalleerd.
CM03/04

Speel ik ook af en toe nog wel eens. Ik heb een heerlijke game met Heracles lopen daar. Jij zegt dat je in de lagere divisies speelt, dan ken ik nog wel wat leuke spelers voor je. Intresse?
pi_57363256
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

CM03/04

Speel ik ook af en toe nog wel eens. Ik heb een heerlijke game met Heracles lopen daar. Jij zegt dat je in de lagere divisies speelt, dan ken ik nog wel wat leuke spelers voor je. Intresse?
Kun je zeker doen, maar de kans dat ik er wat mee doe is minimaal. Ik mag geen buiten EU spelers aantrekken en ik heb nu al een stel heerlijke new/re gens!
pi_57363666
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:45 schreef JLSB het volgende:

[..]

Kun je zeker doen, maar de kans dat ik er wat mee doe is minimaal. Ik mag geen buiten EU spelers aantrekken en ik heb nu al een stel heerlijke new/re gens!
Ah, je zit al een stukkie verder begrijp ik
Ik zit bij Heracles pas in december 2005 (2,5 seizoenen bezig dus). Ik was in het eerste seizoen kampioen van de eerste divisie geworden, tweede seizoen UEFA-cup behaald en nu doe ik zelfs mee om het kampioenschap
Wel gek trouwens, ik had Ousmane Sanou van Sparta aangetrokken in het tweede seizoen, gratis. Eerste seizoen speelde hij op uitleenbasis bij Eindhoven (niet echt opvallend spel of veel goals) en op de tl bij Sparta. Bij mij was hij topscorer van de eredivisie
En ik heb een rechtsbuiten uit de jeugd van Juve (Gaeton Tomas Guzman) die ik ook iedereen kan aanraden, heerlijke speler. Mijn onbetwiste leider op het middenveld is trouwens wel een EU-er, Mikel Etxabe van (volgens mij) Real Sociedad. Begon bij mij als reserve, maar inmiddels onbetwist basisspeler. En nog maar 23 jaartjes oud.
pi_57372373
Ik heb mijn cisco roma game even in de koelkast gezet en ik ben een nieuwe game in Zuid Afrika gestart.
Mpumalanga Black Aces is mijn nieuwe club geworden waarmee ik grote succesen hoop te behalen.
De Black Aces spelen nog niet op het hoogste niveau maar hopelijk ga ik binnen 2 jaar promoveren!

Sterspelers heb ik niet, geld heb ik nog best wel maar niemand wil komen
pi_57386286

Mijn vice captain kwam een keer niet opdagen voor de training.
Heb hem maar gelijk uit zijn functie ontheven
pi_57387446
Indonesische eerste divisie:

Anders beginnen bijna alle clubs met Per...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 15 maart 2008 @ 01:45:32 #111
188665 Wurdsje
High Times
pi_57389714
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

......

Zoals je ziet, best wel afhankelijk van Mihelic. Voor de rest valt Samardzic mij erg op. Uitstekende jonge centrale verdediger, kan zeker in de subtop van Europa mee.
De toekomst: Ik heb inmiddels al wat spelers vastgelegd voor komende zomer. De ervaren DC Aleksander Knavs (Salzburg, en misschien bekend van de vele jaren in de Bundesliga), de jonge spits David Bunderla (Primorje) en de 17-jarige AML Marco Michetschlager (Glasgow Rangers). Voor de rest hoop ik de spits Jelic vast te leggen, die een aflopend contract heeft en ik nu dus gehuurd hebt.

Edit: Jelic is vastgelegd.
Mihelic Hij speelt bij mij ook de pannen van het dak bij Hibernian... Bij mij staat ie opgesteld als AML..
pi_57394148

Uiteindelijk vrij gemakkelijk kampioen geworden van de First Division in Zuid Afrika.
De meeste ploegen waar ik tegen moest spelen waren of bejaard of veredelde jeugdelftallen.
Komend seizoen in de Premier League gaat het een stuk lastiger worden.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:54:34 #113
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_57396093
Speel zelf nu met az ben kampioen geworden/beker gewonnen, maar 1st knockout uefa cup ronde uitgeschakeld door pamerio .
Ik had deze doelen vooral behaald door wat ''talenten'' te kopen die er eigenlijk na dit 1e seizoen al vandoor willen gaan ^^.
zo had ik mika aertellio (linker aanvallende midenverder en mijn sterspeler) moeten verkopen voor 7,5 miljoen (thx scheringa ). Nu heb ik daar Maarten Martens gestopt die een stuk minder spectaculair speelt en veel te vaak balverlies leidt, zit eraan te denken mogelijk sparta talent marvin emnes te kopen en op zijn positie te laten spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door 1knowFeaR op 15-03-2008 20:31:59 ]
Wether you think you can, ore can't youre right.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:26:27 #114
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_57396573
Ben vandaag een game begonnen met Red Bull Salzburg. Best een leuk team met aardig wat potentie!
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_57398893
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:54 schreef 1knowFeaR het volgende:
Speel zelf nu met az ben kampioen geworden/beker gewonnen, maar 1st knockout uefa cup ronde uitgeschakeld door palmerio .
Ik had deze doelen vooral behaald door wat ''talenten'' te kopen die er eigenlijk na dit 1e seizoen al vandoor willen gaan ^^.
zo had ik mika aertellio (linker aanvallende midenverder en mijn sterspeler) moeten verkopen voor 7,5 miljoen (thx schieringa ). Nu heb ik daar Maarten Martens gestopt die een stuk minder spectaculair speelt en veel te vaak balverlies leidt, zit eraan te denken mogelijk sparta talent marvin emnes te kopen en op zijn positie te laten spelen.
Palmerio?
Aertellio?
Schieringa?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57399341
FM2008 doet oude CM2-tijden herleven, Huntelaar 41 goals in 25 competitiewedstrijden, en in alle competities tezamen 52 goals in 39 wedstrijden. Lekker realistisch...
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:42:16 #117
199168 1knowFeaR
1 of a kind.
pi_57399968
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Palmerio?
Aertellio?
Schieringa?
mja care .
je weet wat ik bedoel lijkt me
Wether you think you can, ore can't youre right.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:57:23 #118
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57400219
Ben intussen met Cisco Roma goed aan het shoppen, maar mis nog een aantal belangrijke schakelspelers (lees: goede rots in de brandingen).. Het liefst wil ik nog een centrale verdediger, een verdedigende middenvelder en een rechtsbuiten aan de selectie toevoegen.. Ik zit in het seizoen 2010/2011 en in de serie B, het budget is 5,7 miljoen euro voor deze drie spelers..

Bij voorbaat dank!
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 16 maart 2008 @ 08:44:43 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57408771
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:10 schreef Radegast het volgende:
FM2008 doet oude CM2-tijden herleven, Huntelaar 41 goals in 25 competitiewedstrijden, en in alle competities tezamen 52 goals in 39 wedstrijden. Lekker realistisch...
Dit spel is ook helemaal niet realistisch, dus waar hebben we het over...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 16 maart 2008 @ 13:36:02 #120
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57411755
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:57 schreef donroyco het volgende:
Ben intussen met Cisco Roma goed aan het shoppen, maar mis nog een aantal belangrijke schakelspelers (lees: goede rots in de brandingen).. Het liefst wil ik nog een centrale verdediger, een verdedigende middenvelder en een rechtsbuiten aan de selectie toevoegen.. Ik zit in het seizoen 2010/2011 en in de serie B, het budget is 5,7 miljoen euro voor deze drie spelers..

Bij voorbaat dank!
Frejlach of Rajtoral lijken me in 10/11 zeker goede spelers voor de Serie B aangezien ze waarschijnlijk de slag hebben gemist maar zeker geweldige kwaliteiten hebben.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  zondag 16 maart 2008 @ 13:43:58 #121
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57411868
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Frejlach of Rajtoral lijken me in 10/11 zeker goede spelers voor de Serie B aangezien ze waarschijnlijk de slag hebben gemist maar zeker geweldige kwaliteiten hebben.
Beide spelers zijn er niet meer
  zondag 16 maart 2008 @ 13:49:08 #122
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_57411941
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 16 maart 2008 @ 13:51:31 #123
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57411964
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

Beide spelers zijn er niet meer
Waarschijnlijk verschijnen ze dan alleen als Tsjechie een extra land is. Wel jammer want zijn echt toffe spelers

Jiri Bilek is btw een leuke Vm maar ook Tsjech.
  zondag 16 maart 2008 @ 14:06:33 #124
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57412140
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:51 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk verschijnen ze dan alleen als Tsjechie een extra land is. Wel jammer want zijn echt toffe spelers

Kon ik ook niet vinden Maar op zoektocht bij Sparta Praag kwam ik deze speler tegen:

Alle aankopen van het seizoen 2010/2011:

Screens op aanvraag!

[ Bericht 5% gewijzigd door donroyco op 16-03-2008 14:22:35 ]
  zondag 16 maart 2008 @ 15:54:33 #125
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57413978
Mooie aankopen.

Het gaat dan toch gebeuren! Spelend met QPR gingen we het hele seizoen perfect en stonden we rond de 3e plaats en streden voor de 2e promotieplek. Totdat er ineens een verschrikkelijk grote dip kwam en we wedstrijd na wedstrijd verloren en we naar de middenmoot zakten. Nu hebben we 5 wedstrijden voor het einde ineens de vorm terug en zijn terug op de 6e plek met nog maar 3 wedstrijden te gaan! Op naar de play-offs
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 16:41:08 #126
42184 crew  DaMart
pi_57415173
Ik ben dit weekend ook maar weer even verder gegaan. Heb eindelijk mijn eerste seizoen FM2008 afgerond .

Met Feyenoord de dubbel gewonnen en goede zaken gedaan op de transfermarkt. Had Aaritalo aan het begin van het seizoen voor 2,5 ton gekocht. Aan het eind van het seizoen had hij 35 doelpunten gescoord en vroeg AC Milan hoeveel ik voor hem wilde hebben. Hoewel zijn waarde op 5,5 miljoen werd geschat, vroeg ik 15 miljoen. In eerste instantie haakten ze af, maar later kwamen ze met een bod van 16,5 miljoen. Ik vroeg toen maar 20 miljoen, het waren immers toch 35 doelpunten die ik verkocht. Ook dat boden ze uiteindelijk, en voor dat bedrag is hij dus weggegaan. In één seizoen tijd heb ik dus ruim 19,5 miljoen euro winst gemaakt op 1 speler .

Ik heb nu de selectie voor het komende seizoen rond. Wat jeugdspelers bij het eerste elftal gehaald en een aantal aankopen gedaan.

Heeft iemand nog tips voor de trainingen? Ik denk er namelijk over om mijn trainingen om te gaan gooien. Ik werk nu met 3 schema's: het standaard goalkeeperschema, en twee eigen schema's: een voor aanvallende spelers en een voor verdedigende. Ik vraag me nu af of het niet een beter rendement geeft als ik dit nog iets meer uitsplits, zodat ik voor elke linie een apart schema krijg.
pi_57415393
Ik ben met de Mpumalanga Black Aces op dit moment al 10 wedstrijden onderweg in het eerste seizoen van de club in de South African Premier League.
Nadat ik vorig seizoen te makkelijk kampioen was geworden van de First Division verwachtte ik een moeilijk seizoen.
Helemaal nadat een van mijn steunpilaren McColl naar een concurrent in de SAPL was vertrokken.
Ik heb 2 nigeriaanse talenten (James Monday en Macauly Christantus) en die doen het tot nu toe redelijk goed.
Ik sta na 10 wedstrijden op een keurige 5e plek met 17 punten.
Vooral mijn keeper Tapuwa Kapini maakt echt een super goed seizoen door.
DOel vooraf was niet degraderen maar ik denk dat ik met 1/3 van de competitie al gespeeld maar nieuwe doelstellingen moet maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 16-03-2008 17:01:26 ]
  zondag 16 maart 2008 @ 17:00:04 #128
188665 Wurdsje
High Times
pi_57415547
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:51 schreef Prik0 het volgende:

[..]

nee hoor, want ik heb bij mn Hibernian game alle Britse landen erbij, maar geen Tsjechië maar ik kan sowieso die Rajtoral wel vinden.. (alleen nog niet betalen)
  zondag 16 maart 2008 @ 21:00:05 #129
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57419956
Ik heb het niet gehaald met QPR om de play-offs te halen. We leken de vorm terug te hebben maar de laatste 2 wedstrijden verloren waardoor we 1 punt tekort komen en volgend jaar het opnieuw moeten proberen wat eigenlijk dan met gemak moet lukken met inkomende spelers als Luis Jiminez, Gael Danic, Adrian Pit, Thomas Hrdlicka en Jan Lastuvka.

Overzichtje seizoen 1:

Opzich een fantastisch seizoen aangezien we volgens de voorspellingen stijf onderaan zouden komen. Veel goedkope topjongens gehaald die zich echt uitbetaalden. Alleen misschien iets teveel betaald voor Stancu aangezien hij aan alle kanten voorbij werd gelopen door Gameiro en Anichebe.
In de League Cup haalde ik trouwens de 3e ronde waar ik onverdiend door Reading werd uitgeschakeld. In de FA Cup vond ik mijn Waterloo tegen Aston Villa uit(1-0).
pi_57420143
5 miljoen voor Stancu terwijl je hem voor 350k kan halen
  zondag 16 maart 2008 @ 21:53:13 #131
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57420962
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
Serieus? Dan is het helemaal een miskoop. Ze vroegen 5 en wouden er geen cent vanaf doen.
pi_57421058
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:53 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Serieus? Dan is het helemaal een miskoop. Ze vroegen 5 en wouden er geen cent vanaf doen.
Opzich geen miskoop want Stancu is een goede spits die nog veel zal groeien.
Je hebt er alleen echt de hoofdprijs voor moeten betalen
  zondag 16 maart 2008 @ 22:41:17 #133
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57422057
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Opzich geen miskoop want Stancu is een goede spits die nog veel zal groeien.
Je hebt er alleen echt de hoofdprijs voor moeten betalen
Stancu heeft het probleem hier dat Anichebe en Gameiro gewoon een maatje te groot zijn en volgend jaar hier waarschijnlijk ook spelen. Er is ook nog slecht nieuws. Boro, Portsmouth en Sunderland zijn gedegradeerd. Reken dus op Mido, Alves, Downing, Huth, Cattermole, Defoe, Kanu, Gordon en James in de Championship.
pi_57423007
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:06 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kon ik ook niet vinden Maar op zoektocht bij Sparta Praag kwam ik deze speler tegen:

[ afbeelding ]

Alle aankopen van het seizoen 2010/2011:
[ afbeelding ]

Screens op aanvraag!
Maccarone? Is die in 2010 niet al rond de 40 ofzo??
  zondag 16 maart 2008 @ 23:44:44 #135
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57423724
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maccarone? Is die in 2010 niet al rond de 40 ofzo??
33 nog maar hoor

Maar speelt helemaal niet vaak bij mij (en scoort dus ook matig en geen goals) Pelle is de speler tot nu toe, net als Depetris eigenlijk
pi_57426375
Ik ben helaas de laatste tijd niet aan het spelen toe gekomen. Ik begin vanmiddag weer.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 17 maart 2008 @ 09:36:07 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57426890
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
Met de nieuwste patch haal jem hem echt niet meer voor 350k, daarentegen is 5 miljoen weer veel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 17 maart 2008 @ 10:23:28 #138
188665 Wurdsje
High Times
pi_57427515
quote:
Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Met de nieuwste patch haal jem hem echt niet meer voor 350k, daarentegen is 5 miljoen weer veel.
Mja hij gaat steeds voor zo'n 1,5 miljoen weg..

Dat geld had ik niet bij Hibernian, dus heb ik Ganea aangetrokken.. die kan me echter nog niet bekoren.. Dus maar weer op zoek naar een andere spits.. Ik had een leuk Hongaars spitsje gezien bij Watford, maar ze willen em niet laten gaan..
  maandag 17 maart 2008 @ 10:35:51 #139
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57427692
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:23 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Mja hij gaat steeds voor zo'n 1,5 miljoen weg..

Dat geld had ik niet bij Hibernian, dus heb ik Ganea aangetrokken.. die kan me echter nog niet bekoren.. Dus maar weer op zoek naar een andere spits.. Ik had een leuk Hongaars spitsje gezien bij Watford, maar ze willen em niet laten gaan..
Huren, dat kan natuurlijk ook...
  maandag 17 maart 2008 @ 10:41:13 #140
188665 Wurdsje
High Times
pi_57427776
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:35 schreef donroyco het volgende:

[..]

Huren, dat kan natuurlijk ook...
Niet als de transfermarkt gesloten is..
  maandag 17 maart 2008 @ 14:15:48 #141
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57431769
Wel jammer dan dat ik zo ben opgelicht.
In ieder geval zit hij dit jaar weer op de bank met de komst van Erding(4,7) en wederom de huur van superster Gameiro.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:56:10 #142
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57432548
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:15 schreef Prik0 het volgende:
Wel jammer dan dat ik zo ben opgelicht.
In ieder geval zit hij dit jaar weer op de bank met de komst van Erding(4,7) en wederom de huur van superster Gameiro.
Mag ik een screen van Gameiro en Erding aub
  maandag 17 maart 2008 @ 15:18:39 #143
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57432931

Gameiro is op papier niet zo schrikbarend goed maar had er vorig jaar 30 inliggen in 35(9) wedstrijden in tegenstelling tot Stancu met 6 goals in 14(19).
  maandag 17 maart 2008 @ 15:29:27 #144
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57433096
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:18 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gameiro is op papier niet zo schrikbarend goed maar had er vorig jaar 30 inliggen in 35(9) wedstrijden in tegenstelling tot Stancu met 6 goals in 14(19).
Goede vaardige spelers
pi_57438081
Goddomme

Zit ik in 't nieuwe seizoen met Wonderkids in de FA-cup, krijg ik weer dat probleem dat de meeste (1e keus) spelers niet speelgerechtigd zijn Wat is dat voor raar iets zeg .. Ik kan 't dus vergeten ooit succes te vieren in de FA-cup, blijkbaar.

Ik mag overigens in de 4e ronde tegen Plymouth met ons aller Johan Cruijff aan 't roer. Hij kan de druk van 'n grote club niet aan vanwege z'n hart, maar bij Plymouth moet 't wel lukken dus
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 17 maart 2008 @ 20:29:44 #146
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57438601
Zo, mijn eerste seizoen zit erop met Maribor en het is een geslaagd seizoen geworden:
Eindstand:
Kampioen dus, na de winterstop vrij weinig weggegeven.
Beker:
Statistieken:

Ik zal binnekort een update plaatsen over het begin van seizoen II.
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 21:50:57 #147
42184 crew  DaMart
pi_57440563
Van die CL-loting klopt ook niet echt veel, volgens mij. Hoe kan ik nou in een groep komen met Inter én juventus...
  maandag 17 maart 2008 @ 21:55:57 #148
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_57440678
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
....
Mooi dat je niet 1 man hebt die er 50 per seizoen inschiet maar dat het mooi verdeeld is. Ook je corners staan goed in gesteld zo te zien.

Hier gaat het dit jaar niet zo heel goed. Waar ik hoopte kampioen te worden staan we na 4 wedstrijden in de middenmoot met 2x winst en 2x gelijk en het spel is dramatisch. Eerste rond League Cup gewonnen met 0-4 an een degredatiekanidaat L2 waar de statistieken 18-vs 12-6 waren. We creeeren niks sins de komst van update 8.0.2.
  maandag 17 maart 2008 @ 21:57:33 #149
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_57440724
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
Van die CL-loting klopt ook niet echt veel, volgens mij. Hoe kan ik nou in een groep komen met Inter én juventus...
Heeft Inter of Juve vorig jaar de CL gewonnen?
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 21:59:40 #150
42184 crew  DaMart
pi_57440794
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Heeft Inter of Juve vorig jaar de CL gewonnen?
Nee. Maar er kunnen nooit 2 teams uit hetzelfde land in één groep zitten. Dit is dus gewoon een bug in het spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')