Serieus? Dan is het helemaal een miskoop.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
5 miljoen voor Stancu terwijl je hem voor 350k kan halen
Opzich geen miskoop want Stancu is een goede spits die nog veel zal groeien.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:53 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het helemaal een miskoop.Ze vroegen 5 en wouden er geen cent vanaf doen.
Stancu heeft het probleem hier dat Anichebe en Gameiro gewoon een maatje te groot zijn en volgend jaar hier waarschijnlijk ook spelen. Er is ook nog slecht nieuws. Boro, Portsmouth en Sunderland zijn gedegradeerd. Reken dus op Mido, Alves, Downing, Huth, Cattermole, Defoe, Kanu, Gordon en James in de Championship.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Opzich geen miskoop want Stancu is een goede spits die nog veel zal groeien.
Je hebt er alleen echt de hoofdprijs voor moeten betalen
Maccarone? Is die in 2010 niet al rond de 40 ofzo??quote:Op zondag 16 maart 2008 14:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kon ik ook niet vindenMaar op zoektocht bij Sparta Praag kwam ik deze speler tegen:
[ afbeelding ]
Alle aankopen van het seizoen 2010/2011:
[ afbeelding ]
Screens op aanvraag!
33 nog maar hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maccarone? Is die in 2010 niet al rond de 40 ofzo??
Met de nieuwste patch haal jem hem echt niet meer voor 350k, daarentegen is 5 miljoen weer veel.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
5 miljoen voor Stancu terwijl je hem voor 350k kan halen
Mja hij gaat steeds voor zo'n 1,5 miljoen weg..quote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met de nieuwste patch haal jem hem echt niet meer voor 350k, daarentegen is 5 miljoen weer veel.
Huren, dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 17 maart 2008 10:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja hij gaat steeds voor zo'n 1,5 miljoen weg..
Dat geld had ik niet bij Hibernian, dus heb ik Ganea aangetrokken.. die kan me echter nog niet bekoren.. Dus maar weer op zoek naar een andere spits.. Ik had een leuk Hongaars spitsje gezien bij Watford, maar ze willen em niet laten gaan..
Mag ik een screen van Gameiro en Erding aubquote:Op maandag 17 maart 2008 14:15 schreef Prik0 het volgende:
Wel jammer dan dat ik zo ben opgelicht.![]()
In ieder geval zit hij dit jaar weer op de bank met de komst van Erding(4,7) en wederom de huur van superster Gameiro.
Goede vaardige spelersquote:Op maandag 17 maart 2008 15:18 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gameiro is op papier niet zo schrikbarend goed maar had er vorig jaar 30 inliggen in 35(9) wedstrijden in tegenstelling tot Stancu met 6 goals in 14(19).
Mooi dat je niet 1 man hebt die er 50 per seizoen inschiet maar dat het mooi verdeeld is. Ook je corners staan goed in gesteld zo te zien.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
....
Heeft Inter of Juve vorig jaar de CL gewonnen?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
Van die CL-loting klopt ook niet echt veel, volgens mij. Hoe kan ik nou in een groep komen met Inter én juventus...
Nee. Maar er kunnen nooit 2 teams uit hetzelfde land in één groep zitten. Dit is dus gewoon een bug in het spel.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Heeft Inter of Juve vorig jaar de CL gewonnen?
Normaal gezien niet nee. Daarom leek het mij juist een bug waarbij een team de CL gewonnen had.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Maar er kunnen nooit 2 teams uit hetzelfde land in één groep zitten. Dit is dus gewoon een bug in het spel.
Die is inderdaad wel goed ja.. viel me op in 2010-2011 en is volgens mij ook bestempeld als FM-talentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:28 schreef Prik0 het volgende:
Het zit erop voor Stancu hierzo. Zojuist een nieuwe spits gehaald die samen met Erding in de basis gaat staan waardoor ik minder afhankelijk ben van huurspelr Gameiro. Hierdoor is Stancu meer dan overbodig en mag dan ook voor de aankoopprijs weg.
[ afbeelding ]
Hopelijk maakt hij het waar dan want het gaat niet zo lekker.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel goed ja.. viel me op in 2010-2011 en is volgens mij ook bestempeld als FM-talent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |