Corners en IFK's zijn een groot wapen van me, beide klassementen voer ik steevast aan.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Mr-Sander het volgende:
Zo mooi: Het viel me op dat mijn corners niet gevaarlijk waren. Ik stel dus in: Alle ballen naar de 2e paal, m'n beste kopper, Marchena, stel ik bij de tweede paal op. Meteen daarna scoort Marchena, uit een corner, bij de tweede paal
Duong is toch een chinees?, doet het best wel goed bij de reserves van mijn manchester game, zit nu op een gemiddelde van 0.80 goals per wedstrijd of dicht daarbij in de buurtquote:Op donderdag 20 december 2007 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
In mijn 2e seizoen met West Bromwich Albion na een 5e plaats de play-offs tegen de Wolves met 3-1 in een uitverkocht Wembley gewonnenGevolg is dat ik het komend seizoen een trede hoger mag proberen in de Premier League.
Heb al een aantal mooie transfers gedaan:
- Duong (aanvaller): Gekocht van Manchester United. Speelde vorig seizoen op huurbasis bij me en schoot er in
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn onderbroek zit al binnenstebuiten
Logo's in de map zetten waar VVV ook in zit, logo's vervangen en het xml-bestandje op de juiste manier aanpassen.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:32 schreef Ordinair het volgende:
Alleen nu zijn de kits en het logo hetzelfde als bij VVV dus dat wil ik veranderen. Ik heb het allemaal al ontworpen maar doe vervang ik nu de kits en het logo?
In 2015 zijn er bij mij nog zat spelers over uit de landen zoals brazilie en argentinie, terwijl ik ze ook niet aangevinkt heb.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik weet niet of dit aan mij ligt, maar het lijkt alsof er minder spelers in het spel zitten naarmate je verder komt in het spel? Dan bedoel ik met name de spelers uit landen waar je niet in speelt. Alle clubs in Brazilië hebben bijvoorbeeld alleen nog maar grijze spelers (in 2018/2019, maar heb aan het begin niet aangevinkt dat ik alle spelers uit Brazilië wil laden), terwijl mij bijstaat dat in FM07 wel regens kwamen in deze landen?
Zo houd je dus minder spelers over, en worden de echte toptalenten natuurlijk belachelijk duur...
Dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In 2015 zijn er bij mij nog zat spelers over uit de landen zoals brazilie en argentinie, terwijl ik ze ook niet aangevinkt heb.
Jeroen Fuhler :p geweldenaar!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:48 schreef BobbyHill het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een grote (kop)sterke en balvaste targetman voor Vitesse. Ik zit in m'n eerste seizoen en wil er niet meer dan een miljoen aan besteden. Iemand een idee?
2 meter en 100 kgquote:Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef m0ri het volgende:
[..]
Jeroen Fuhler :p geweldenaar!
tvp btw
Hmm, hoe stel jij dit in dan? Want ik ben er nog niet succesvol (genoeg) mee vind ik..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Corners en IFK's zijn een groot wapen van me, beide klassementen voer ik steevast aan.
Haha idd, en woont hemelsbreed geloof ik 5 km bij me vandaan, als ik het niet mis hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |