abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55420481
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Patch 8.0.1 PC Boxed - Mirror - Torrent Mac Boxed - Torrent

Changelist

FM Genie Scout

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_55420539
    Mijn onderbroek zit al binnenstebuiten
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      donderdag 20 december 2007 @ 17:13:29 #3
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_55420580
    Zo mooi: Het viel me op dat mijn corners niet gevaarlijk waren. Ik stel dus in: Alle ballen naar de 2e paal, m'n beste kopper, Marchena, stel ik bij de tweede paal op. Meteen daarna scoort Marchena, uit een corner, bij de tweede paal

BTW:

Iemand ooit gezien?
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
      donderdag 20 december 2007 @ 17:14:29 #4
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55420605
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Mr-Sander het volgende:
    Zo mooi: Het viel me op dat mijn corners niet gevaarlijk waren. Ik stel dus in: Alle ballen naar de 2e paal, m'n beste kopper, Marchena, stel ik bij de tweede paal op. Meteen daarna scoort Marchena, uit een corner, bij de tweede paal
    Corners en IFK's zijn een groot wapen van me, beide klassementen voer ik steevast aan.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_55420629
    In de winterstop zijn er flink wat wijzigingen in mijn selectie.
    Mijn goede LB regen Savvidis heb ik geruild met Renato Augusto + 30 miljoen cash voor mij.
    Esparza heb ik voor 32 miljoen verkocht aan AC Milan, heb zijn opvolger al binnen met Banega die ik na een half jaar weer terug koop van Barca.
    Ik had Banega voor over de 41,5 miljoen verkocht en heb hem voor 35 miljoen weer terug gekocht.
    Mooie bijkomstigheid is dat hij mij geen 35 miljoen kost want ik had ook nog een 30% transferfee clausule in zijn contract afgedwongen toen hij naar Barca vertrok.

Verder ben ik nu met een LB bezig die in het engels U21 team speelt. Ik zie veel potentie in hem, hij speelt als enige niet bij een PL club en kost me maar 2 miljoen euro.
    pi_55420637
    Na het opnieuw installeren van Football Manager 2008 is het probleem opgelost waarbij (ongeacht) welke skin ik koos, de letters zwart waren. Maar ik ben tegen een nieuw probleem aangelopen
    Ik heb de Steklo Skin bijna altijd gebruikt en toen was er een zoekfunctie .. die is na het laden van de skin er niet meer Heel vreemd...
    pi_55420847
    In mijn 2e seizoen met West Bromwich Albion na een 5e plaats de play-offs tegen de Wolves met 3-1 in een uitverkocht Wembley gewonnen Gevolg is dat ik het komend seizoen een trede hoger mag proberen in de Premier League.

Heb al een aantal mooie transfers gedaan:
    - Duong (aanvaller): Gekocht van Manchester United. Speelde vorig seizoen op huurbasis bij me en schoot er in 20 wedstrijden ongeveer evenveel in.
    - Ljungberg: Op een zijspoor geraakt bij Arsenal, verkocht aan West Ham United waar hij niet aan spelen toekwam en nu door mij opgepikt. Ervaren AM, alleen na 1 oefenwedstrijd geblesseerd geraakt voor een maand
    - Gavilan: AML die op huurbasis overkomt van Valencia. Sterke zet van me volgens mij
    - Nordveit: Grootste talent uit de reserves van Arsenal, VM. Komt over op huurbasis.
    - Roemeens U21 international (VC) die overkomt van een Roemeense voor mij onbekende club. Iemand voor de toekomst.
    U MAD?
    pi_55421374
    't Team begint langzaamaan op stoom te komen, was teruggezakt naar de 12e plaats maar nu alweer bij de top 4

Nu de blessures nog wegwerken en ik kan voor 't kampioenschap gaan strijden
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_55422278
    Ik ben een beetje aan het spelen met de data editor. VVV omgetoverd naar SV Urk!

Niet zoals de meeste doen met onbeperkt cash enzo.. Maar gewoon hetzelfde houden als VVV, een paar talentjes (die ik sowieso wel koop) naar het team gehaald en een enkele speler eruit gehaald. Mezelf als chairman natuurlijk. En een goeie scout er bij gedaan.

Alleen nu zijn de kits en het logo hetzelfde als bij VVV dus dat wil ik veranderen. Ik heb het allemaal al ontworpen maar doe vervang ik nu de kits en het logo?
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_55422645
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
    In mijn 2e seizoen met West Bromwich Albion na een 5e plaats de play-offs tegen de Wolves met 3-1 in een uitverkocht Wembley gewonnen Gevolg is dat ik het komend seizoen een trede hoger mag proberen in de Premier League.

Heb al een aantal mooie transfers gedaan:
    - Duong (aanvaller): Gekocht van Manchester United. Speelde vorig seizoen op huurbasis bij me en schoot er in
    Duong is toch een chinees?, doet het best wel goed bij de reserves van mijn manchester game, zit nu op een gemiddelde van 0.80 goals per wedstrijd of dicht daarbij in de buurt
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_55422721
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Mijn onderbroek zit al binnenstebuiten

pi_55422789
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 18:32 schreef Ordinair het volgende:

Alleen nu zijn de kits en het logo hetzelfde als bij VVV dus dat wil ik veranderen. Ik heb het allemaal al ontworpen maar doe vervang ik nu de kits en het logo?
    Logo's in de map zetten waar VVV ook in zit, logo's vervangen en het xml-bestandje op de juiste manier aanpassen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_55422977
    Ik weet niet of dit aan mij ligt, maar het lijkt alsof er minder spelers in het spel zitten naarmate je verder komt in het spel? Dan bedoel ik met name de spelers uit landen waar je niet in speelt. Alle clubs in Brazilië hebben bijvoorbeeld alleen nog maar grijze spelers (in 2018/2019, maar heb aan het begin niet aangevinkt dat ik alle spelers uit Brazilië wil laden), terwijl mij bijstaat dat in FM07 wel regens kwamen in deze landen?
    Zo houd je dus minder spelers over, en worden de echte toptalenten natuurlijk belachelijk duur...
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      donderdag 20 december 2007 @ 19:11:44 #14
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55423042
    FM
    pi_55423130
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef GeneraalUli het volgende:
    Ik weet niet of dit aan mij ligt, maar het lijkt alsof er minder spelers in het spel zitten naarmate je verder komt in het spel? Dan bedoel ik met name de spelers uit landen waar je niet in speelt. Alle clubs in Brazilië hebben bijvoorbeeld alleen nog maar grijze spelers (in 2018/2019, maar heb aan het begin niet aangevinkt dat ik alle spelers uit Brazilië wil laden), terwijl mij bijstaat dat in FM07 wel regens kwamen in deze landen?
    Zo houd je dus minder spelers over, en worden de echte toptalenten natuurlijk belachelijk duur...
    In 2015 zijn er bij mij nog zat spelers over uit de landen zoals brazilie en argentinie, terwijl ik ze ook niet aangevinkt heb.
    pi_55423260
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

In 2015 zijn er bij mij nog zat spelers over uit de landen zoals brazilie en argentinie, terwijl ik ze ook niet aangevinkt heb.
    Dan zal het wel aan mij liggen.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_55424211
    Ik sta eerste met Vitesse na 15 wedstrijden in 2007 Ajax en PSV staan nog altijd in het rechter rijtje trouwens, wel apart voor het eerste seizoen.

Tot zover mijn tvp
    Woo-loo-loo!
      donderdag 20 december 2007 @ 21:14:40 #19
    122179 m0ri
    Ik kwam, ik zag, ik faalde.
    pi_55426152
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 15:48 schreef BobbyHill het volgende:
    Ik ben nog op zoek naar een grote (kop)sterke en balvaste targetman voor Vitesse. Ik zit in m'n eerste seizoen en wil er niet meer dan een miljoen aan besteden. Iemand een idee?
    Jeroen Fuhler :p geweldenaar!

tvp btw
    kutg0thics ook altijd.
    pi_55426221
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef m0ri het volgende:

[..]

Jeroen Fuhler :p geweldenaar!

tvp btw
    2 meter en 100 kg
      donderdag 20 december 2007 @ 21:17:50 #21
    122179 m0ri
    pi_55426251
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Corners en IFK's zijn een groot wapen van me, beide klassementen voer ik steevast aan.
    Hmm, hoe stel jij dit in dan? Want ik ben er nog niet succesvol (genoeg) mee vind ik..
    kutg0thics ook altijd.
      donderdag 20 december 2007 @ 21:18:58 #22
    122179 m0ri
    pi_55426287
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

2 meter en 100 kg
    Haha idd, en woont hemelsbreed geloof ik 5 km bij me vandaan, als ik het niet mis heb
    kutg0thics ook altijd.
      donderdag 20 december 2007 @ 21:23:26 #23
    122179 m0ri
    pi_55426405
    Ik heb m op een dieetje gezet. 99 kilo momenteel
    kutg0thics ook altijd.
    pi_55428378
    tvp
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      donderdag 20 december 2007 @ 22:59:26 #25
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_55429370
    Ik solliciteer ook eens een keer bij een andere club

Die tensions snap ik niet. Ben vorig seizoen onverwacht kampioen geworden in de 3e divisie en ook in het staatskampioenschap heb ik boven verwachting gepresteerd
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')