Maar ik kan hem niet eens kopen volgens mij, want de transfer wordt gecanceld doordat hij geen werkvergunning heeft....Dus is de transfer van de baan toch? Of kan ik hem dan toch alsnog kopen, ook al zou ik er voorlopig niks aan hebben?quote:Op maandag 26 november 2007 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat probleem had ik ook, ik heb hem toen wel gekocht ookal kon hij niet voor me spelen. Ik heb hem 2 seizoenen onderverhuurd nieuw contract aangeboden hij gaat voor nationaal elftal spelen en hopppaaa perfecte spits is voor je klaar!
Wat betreft de speler en zijn werkvergunning: Heb je de nieuweste patch geinstalleerd en een nieuwe game begonnen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 03:37 schreef Zinton het volgende:
[..]
Maar ik kan hem niet eens kopen volgens mij, want de transfer wordt gecanceld doordat hij geen werkvergunning heeft....Dus is de transfer van de baan toch? Of kan ik hem dan toch alsnog kopen, ook al zou ik er voorlopig niks aan hebben?
En waar kunnen jullie dat PA-getal aflezen? Ben al opzoek gegaan maar ben het nog nergens tegengekomen, behalve in het boekje dan maar daar stond het alleen bij scouting geloof ik
En dan nog een vraag, als ik een superpack als http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=13041 deze installeer, heeft dit dan verder helemaal geen invloed op mijn spel behalve de graphics dus? Niet dat ik ineens opnieuw moet beginnen ofzo of dat mijn database aangepakt wordt![]()
![]()
Domme vraag waarschijnlijk maar voor de zekerheid toch maar ff![]()
Verschillende tactieken zijn als héél succesvol gebleken, bij Lazio heerste het 3-5-2-systeem met wingbacks, bij Leeds United het 4-1-4-1-systeem en bij Atlético Madrid nu een aangepaste 4-4-2 Diamond.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:21 schreef Reddiablo het volgende:
welke tactieken spelen jullie hier eigenlijk vooral?
die 3-5-2 en 4-1-4-1 standaard?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verschillende tactieken zijn als héél succesvol gebleken, bij Lazio heerste het 3-5-2-systeem met wingbacks, bij Leeds United het 4-1-4-1-systeem en bij Atlético Madrid nu een aangepaste 4-4-2 Diamond.
Speel in mijn Sheffield United game 4-1-3-2. Werkt ook prima, maar je moet wel sterke verdedigers hebben want de flanken zijn wat kwetsbaar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:21 schreef Reddiablo het volgende:
Wel wat kleine aanpassingen, de 3-5-2 met wingbacks is in feite een hele aanvallende 5-3-2 en de door mij gehanteerde 4-1-4-1 kent ook wat kleine aanpassingen, sowieso altijd tight marking en counter attack, spits(en) altijd forward runs, run with ball en long shots.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
die 3-5-2 en 4-1-4-1 standaard?
zit 20 wedstrijden in het seizoen met Zenit en sta 3e. 3 punten achter op de #1. Op zich niet zo veel aan de hand en het kan allemaal, maar ik ben niet tevreden. Te weinig goals (28 in 20) en weinig overtuigend.
Ik gebruik een 4-4-2 systeem met Aston Villa, thuis mag de linker MC achter de spitsen duiken (pijltje naar voren), en speel ik vrij aanvallend.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:21 schreef Reddiablo het volgende:
Ben nu zelf een seizoen begonnen met Zenit St. Petersburg, Yeovil en ADO Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |