abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54228304
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

SI Downloads

Hulpprogramma's

| 01 |
    | 02 |
    | 03 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. © donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • pi_54228370
    *zucht* is er een mogelijkheid om de topictitel nog aan te passen.. Het nr mist zie ik nu..
    pi_54228377
    Ik was ook al bezig, maar met 1 hand en 'n touchpad wilde 't niet zo vlotten

In de wiki was deel 2 overigens nog niet toegevoegd

Ik ga zometeen in de return van de semi CL op eigen terrein Roma uitschakelen, uit is 't al 1-3 geworden
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_54228412
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ik was ook al bezig, maar met 1 hand en 'n touchpad wilde 't niet zo vlotten

In de wiki was deel 2 overigens nog niet toegevoegd

Ik ga zometeen in de return van de semi CL op eigen terrein Roma uitschakelen, uit is 't al 1-3 geworden
    Die had ik zelf even opgezocht om em ertussen te zetten..

Heeft iedereen ook zo belachelijk veel last van blessures? Ik heb elke wedstrijd wel een blessure..
    pi_54228421
    Feyenoord had van marwijk ontslagen en deze pipo nam het over. Hij hield het exact 2 dagen vol

pi_54228563
    tvp.. wacht dus echt op een patch
      zondag 28 oktober 2007 @ 18:58:45 #7
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54228661
    Toch maar de patch eens installeren zometeen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_54228804
    Zojuist PL-kampioen geworden terwijl ik zelf op de tribune zat vanwege 'n schorsing Nog 2 wedstrijden te spelen, dus behoorlijk ruim met concurrentie Chelsea en Arsenal

Nu tegen Roma voor de halve finale CL en de FA-cup finale tegen Reading ook nog voor de boeg, de treble in zicht
    pi_54228919
    Cantona jij bent manager van Man UTD neem ik aan?
    En in het hoeveelste jaargang speel je
    pi_54228989
    Man Utd inderdaad, 1e seizoen
    pi_54229043
    Ah nice ja ik ben Arsenal ook 1e seizoen :p vandaar mijn intresse. Want hoe kan united nou hoger als Arsenal komen
    pi_54229109
    Omdat ze veel meer goeie voetballers hebben

Ik krijg Rooney trouwens veel beter aan 't voetballen in FM 08, hij scoort nu aan de lopende band. Ook v.d. Sar lijkt wat beter te zijn ingeschat, pakt nu punten voor me terwijl in FM 07 hij af en toe echt slecht speelde.
      Redactie Games zondag 28 oktober 2007 @ 19:22:33 #13
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_54229115
    tvp
    .....Kennedy
    pi_54229191
    Zelfde met Lehman, in 07 was hij echt de blunderkeeper en was het verstandig als je met Arsenal begon gelijk een nieuwe 1e doelman te halen. En nu presteert hij zeer goed
    pi_54229287
    Tja, vanwege de leeftijd heb ik toch Ochoa al gehaald. Ook omdat Zieler nu niet 't toptalent lijkt die hij in vorige edities wel was. Kuszcak kan bij mij sowieso vertrekken, paar wedstrijden de kans gehad maar blunders .. Foster ben ik ook niet zo kapot van.
    pi_54229413
    Fabianski zijn stats stijgen redelijk gestaag maar ik denk dat ik hem een kans kan geven. En ook almunia doet het zeker niet slecht vergeleken met de vorige editie. En denilson is ook heer een meester in 08 dus een jong centraal middenveld is verzekerd.

Is/zijn nani/anderson nog zo goed in deze versie?
      zondag 28 oktober 2007 @ 19:47:54 #17
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54229602
    Wachten..wachten..wachten...
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54229626
    Nani zeker, voor Anderson heb ik niet echt 'n plek op zijn favoriete positie
      zondag 28 oktober 2007 @ 20:05:05 #19
    16851 Afwezig
    Tuig van de richel
    pi_54229989
    Pfff .. wat een zooi. Sinds de patch is het een groot blessure drama bij mij. Voor de patch had ik minder blessures.
    Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
    pi_54231850
    League Cup 2de ronde

Swansea City - Middlesbrough

Inderdaad een lekkere loting. Hoop je op een stunt in 1 van de bekers moet je in de 2de ronde gelijk tegen een Premier League team. Ach, alles achterin op slot gooien en loeren op de counter, dat was de doelstelling en vreemd genoeg, het werkte ook nog

De tacktiek en de spelers waarmee ik het resultaat bereikte en die van Middlesbrough ernaast.

pi_54233664
    De treble binnengehaald door met 3-0 Reading te verslaan en 4-2 (2-2 reg. speeltijd) Inter naar huis te sturen.

Rooney ontving de gouden schoen voor z'n 14 doelpunten in de CL en werd beste speler. Op 2 en 3 kwamen Ronaldo en Johnson.

CL-elftal van 't seizoen:

Op naar seizoen 2 met weer wat nieuwe gezichten
    pi_54234451
    Een bug is ook dat keepers zo snel klagen dat ze niet spelen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_54234570
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Een bug is ook dat keepers zo snel klagen dat ze niet spelen.
    die blessures is wel iets waar ik echt niet goed van wordt.. dat is echt sinds die nieuwe patch.. daarvoor had ik nooit problemen...
    pi_54234665
    tvp voor mijn nieuwe River Plate game!
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_54235623
    Net de grootste overwinning in FM2008 behaald tegen Roda JC

Vooralsnog gaat het ook erg voortvarend moet ik zeggen.. Op de bergen met blessures na..
    3 - 2 winst in de Johan Fruitschaal, in de competitie nog ongeslagen met 5 overwinningen uit 5 wedstrijden (waaronder 3 - 0 tegen Feyenoord).. doelsaldo van 19 voor en 2 tegen..

Eerste groepsfasewedstrijd in CL tegen Celtic met 4 - 2 gewonnen..

Hopelijk kan ik dit vasthouden..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')