Die had ik zelf even opgezocht om em ertussen te zetten..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik was ook al bezig, maar met 1 hand en 'n touchpad wilde 't niet zo vlotten
In de wiki was deel 2 overigens nog niet toegevoegd
Ik ga zometeen in de return van de semi CL op eigen terrein Roma uitschakelen, uit is 't al 1-3 geworden
die blessures is wel iets waar ik echt niet goed van wordt.. dat is echt sinds die nieuwe patch.. daarvoor had ik nooit problemen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een bug is ook dat keepers zo snel klagen dat ze niet spelen.
haha ook lekker inderdaad.. welk systeem gebruik je met welke spelers?.. wat me wel opvalt als ik bij confidence kijk.. dan zijn de fans meer tevreden met een 3 - 0 op Feyenoord of een 4 - 2 tegen Celtic dan een 7 - 1 tegen Roda..quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Zoiets had ik ook met PSV
[ afbeelding ]
![]()
Ahaah, zo speel ik met PSV in mijn game ook. Werkt erg kan ik wel zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:11 schreef Wurdsje het volgende:
Net de grootste overwinning in FM2008 behaald tegen Roda JC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooralsnog gaat het ook erg voortvarend moet ik zeggen.. Op de bergen met blessures na..
3 - 2 winst in de Johan Fruitschaal, in de competitie nog ongeslagen met 5 overwinningen uit 5 wedstrijden (waaronder 3 - 0 tegen Feyenoord).. doelsaldo van 19 voor en 2 tegen..
Eerste groepsfasewedstrijd in CL tegen Celtic met 4 - 2 gewonnen..
Hopelijk kan ik dit vasthouden..
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha ook lekker inderdaad.. welk systeem gebruik je met welke spelers?.. wat me wel opvalt als ik bij confidence kijk.. dan zijn de fans meer tevreden met een 3 - 0 op Feyenoord of een 4 - 2 tegen Celtic dan een 7 - 1 tegen Roda..
Offtopic: welke capriolen heb je uitgehaald?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
Sinds gistermiddag zit ik met mijn been in het gipseen goede gelegenheid om eens te starten met FM.
Ik moet alleen nog een leuk team zien te vinden om mee te spelen. Is de engelse competitie nog steeds het meest uitgebreid qua mogelijkheden?
ja precies.. ik had van der Leegte ook noodgedwongen in de basis aangezien Simons bij mij ook geblesseerd is en ik Mendez heb verkocht...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van der Leegte noodgedwongen omdat Biglia niet speelgerechtigd was en Simons geblesseerd. Dat ze met 3 - 0 op Feyenoord meer tevreden zijn dan over een 7 - 1 tegen Roda is nog wel te begrijpen. Alleen dat ze al beginnen te klagen over oefenwedstrijdjes is belachelijk.
Strakke maatregelen nemen tegen onacceptabel gedrag. Komen ze niet op de training? 2 weken salaris inhouden. Spelen ze slecht? Zeg maar een keer dat je teleurgesteld bent. Tot op heden hebben ze altijd die 2 weken salaris als boete geaccepteerd en geen klachten over de manier waarop ik ze toespreek gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Iemand een idee om de spelers die vinden dat je geen discipline hebt weer gelukkig te maken? Irriteert me een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |