abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54246702
Met Newcastle bezig en het valt me op dat het uit en thuis verschil wel erg groot is in dit spel. Thuis win ik bijvoorbeeld van Arsenal, Everton, Spurs, speel gelijk tegen Chelsea en Liverpool maar uit.....Uit verlies ik alles en win met moeite bij Fulham uit. Ik verlies zelfs kansloos tegen Bolton met 3-0 en bij Aston Villa met 3-1.

Er is zeker een verschil in het feit of je uit of thuis speelt, zeker in Engeland. Maar dit is echt overdreven, ook een bug-achtig iets vind ik....
pi_54246721
Wee diegene die een tweebenige middenvelder met een goed schot in de benen verdedigt door hem op zijn zwakkere been te zetten..
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_54246761
Godver zeg.. gisteravond zat ik met PSV echt in een flow en won ik alles met gemak alleen tegen Inter was het 0 - 0 .. en nu start ik het spel weer op.. en gaat het echt dik drama niet normaal..
pi_54246801
ben op zoek naar een leuk team waar ik in de stijl van mijn Dynamo Dresden carriere door kan gaan. Denk aan Olympique Nimes
pi_54247432
Ik zou wachten tot de financiele gedeelte is gefixed want volgens mij klopt er geen bal van, ik raak elke keer maar in de min per maand, maakt niet uit welke club ik speel :S

bij Arsenal kreeg ik 55 milj transfergeld, dat kan toch niet kloppen?
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:39:55 #46
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_54247687
Had met Leeds verloren van Everton in de derde ronde van de Leaugue Cup...
Maar die heeft een ronde verder ManU opgerold, dus zo'n schande is het niet
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_54248003
in het 2de seizoen ontslagen bij Willem 2 dom van hun want mijn tacktiek begon net goed te werken maar verloor 6-1 van ajax

Toen werd ik aangenomen door Newcastle die maar 15e stonden in de laatste 5 wedstrijden nog kunnen stijgen naar de 10e plaats.

in het 3e seizoen van mijn carriere werd ik 4e met Newcastle tacktiek werkt wel goed alleen tegen Manchtester en Arsenal verlies ik steeds dik.

En giles Barnes(AM RC) is echt een aanrader ik kan mooi van dit groeibriljantje genieten doordat de vorige manager hem had gehaald.
pi_54248520
Iemand een idee om de spelers die vinden dat je geen discipline hebt weer gelukkig te maken? Irriteert me een beetje.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_54249017
wat is zeg maar de Millan van fm08?
pi_54249027
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Iemand een idee om de spelers die vinden dat je geen discipline hebt weer gelukkig te maken? Irriteert me een beetje.
Strakke maatregelen nemen tegen onacceptabel gedrag. Komen ze niet op de training? 2 weken salaris inhouden. Spelen ze slecht? Zeg maar een keer dat je teleurgesteld bent. Tot op heden hebben ze altijd die 2 weken salaris als boete geaccepteerd en geen klachten over de manier waarop ik ze toespreek gehad.
pi_54249136
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef martjin het volgende:
wat is zeg maar de Millan van fm08?
Mika Ääritalo

Zelf niet gekocht, maar iedereen is lyrisch over hem.
pi_54249545
piatti mag er anders ook wel wezen!!
pi_54250017
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
piatti mag er anders ook wel wezen!!
nou idd.. ik vind em nog beter dan Ääritalo..
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:41:35 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54250093
Ben nu bezig met m'n 5e seizoen Vibonese , sta na 5 wedstrijden 2e (en nog steeds in de serie C2) , dit seizoen moet het hopelijk gebeuren.

Echt realistisch is het allemaal niet , kijk net wie er champions league sppelt , zie ik ineens Heracles er tussen staan
Ik ben inmiddels overleden
pi_54250210
Ik vraag me nou al een paar versies van FM af waar die vormletters voor staan. W, L, G en X. Die eerste drie lijken me duidelijk, maar die X. Iemand een idee?
pi_54250253
Goddomme, concurrent Arsenal troeft me af op de transfermarkt Aaritalo en Menez kapen ze voor m'n neus weg. Dan Ribéry maar es halen, ben benieuwd of ie wat kan voetballen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54250311
X = gelijkspel maar wel gescoord
G = 0-0
W = gewonnen
L = verloren.
pi_54250612
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
X = gelijkspel maar wel gescoord
G = 0-0
W = gewonnen
L = verloren.
Dank!

Ik speel nu met St. Gallen in de Zwitserse competitie. Ben nu aanbeland in de winterstop, waar ik 5e sta in de competitie.
pi_54253893
Met de nieuwe patch wederom een nieuwe game opgestart, dit keer met River Plate maar er blijven bugs inzitten. Schoten van 30 mtr die in de kruising vliegen, afgekeurde buitenspelgoals en onbegrijpelijke uitslagen.
Ik pak FM2007 weer op!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54257642
Bij mij werkt het best goed. Enige gekke is dat ik in een CL poule zat met Toulouse (FRA), Schalke (GER) en Real Madrid.

Stand:
1. Ajax
2. Toulouse
3. Schalke
4. Real Madrid

Real Madrid heeft alles verloren. Van Toulouse dus ook 2x.

. Krijg je ervan als Sneijder geblesseerd is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')