abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54249136
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef martjin het volgende:
wat is zeg maar de Millan van fm08?
Mika Ääritalo

Zelf niet gekocht, maar iedereen is lyrisch over hem.
pi_54249545
piatti mag er anders ook wel wezen!!
pi_54250017
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
piatti mag er anders ook wel wezen!!
nou idd.. ik vind em nog beter dan Ääritalo..
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:41:35 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54250093
Ben nu bezig met m'n 5e seizoen Vibonese , sta na 5 wedstrijden 2e (en nog steeds in de serie C2) , dit seizoen moet het hopelijk gebeuren.

Echt realistisch is het allemaal niet , kijk net wie er champions league sppelt , zie ik ineens Heracles er tussen staan
Ik ben inmiddels overleden
pi_54250210
Ik vraag me nou al een paar versies van FM af waar die vormletters voor staan. W, L, G en X. Die eerste drie lijken me duidelijk, maar die X. Iemand een idee?
pi_54250253
Goddomme, concurrent Arsenal troeft me af op de transfermarkt Aaritalo en Menez kapen ze voor m'n neus weg. Dan Ribéry maar es halen, ben benieuwd of ie wat kan voetballen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54250311
X = gelijkspel maar wel gescoord
G = 0-0
W = gewonnen
L = verloren.
pi_54250612
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
X = gelijkspel maar wel gescoord
G = 0-0
W = gewonnen
L = verloren.
Dank!

Ik speel nu met St. Gallen in de Zwitserse competitie. Ben nu aanbeland in de winterstop, waar ik 5e sta in de competitie.
pi_54253893
Met de nieuwe patch wederom een nieuwe game opgestart, dit keer met River Plate maar er blijven bugs inzitten. Schoten van 30 mtr die in de kruising vliegen, afgekeurde buitenspelgoals en onbegrijpelijke uitslagen.
Ik pak FM2007 weer op!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54257642
Bij mij werkt het best goed. Enige gekke is dat ik in een CL poule zat met Toulouse (FRA), Schalke (GER) en Real Madrid.

Stand:
1. Ajax
2. Toulouse
3. Schalke
4. Real Madrid

Real Madrid heeft alles verloren. Van Toulouse dus ook 2x.

. Krijg je ervan als Sneijder geblesseerd is
pi_54259237
Net mijn eerste grote transfer met Hull City weten te forceren.
Radoslav Kovac heb ik weten los te weken van Spartak Moskou.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:04:53 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54259269
Heeft iemand een leuke uitdaging voor me, maar wel één die haalbaar is?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54260072
De belangrijkste aankopen deze zomer:
Van der Vaart AMC gratis
Breno (wonderkind) VC voor 9,75 miljoen overgekomen van Ajax
Ignacio Camacho (wonderkind) VMC gratis
Kwam bij Camacho pas achter dat die een wonderkind was toen ik hem verhuurde aan Sunderland en hem ging bekijken

Geplaatst voor de groepsronde van de CL door Brugge uit te schakelen
al mijn 4 competitiewedstrijden gewonnen dankzij van der vaart gast lijkt wel een cheat 4x MVW en 8 goals
Voor het eerst manager van de maand nadat ik vorig seizoen stuk of 5x 2de werd.

Ik hoop dat dit seizoen zo doorgaat om mijn eerste echte prijzen te pakken in FM08.
pi_54260160
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef magic_dreamer het volgende:
De belangrijkste aankopen deze zomer:
Van der Vaart AMC gratis
Breno (wonderkind) VC voor 9,75 miljoen overgekomen van Ajax
Ignacio Camacho (wonderkind) VMC gratis
Kwam bij Camacho pas achter dat die een wonderkind was toen ik hem verhuurde aan Sunderland en hem ging bekijken

Geplaatst voor de groepsronde van de CL door Brugge uit te schakelen
al mijn 4 competitiewedstrijden gewonnen dankzij van der vaart gast lijkt wel een cheat 4x MVW en 8 goals
Voor het eerst manager van de maand nadat ik vorig seizoen stuk of 5x 2de werd.

Ik hoop dat dit seizoen zo doorgaat om mijn eerste echte prijzen te pakken in FM08.
Welke club heb je?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54260189
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Bij mij werkt het best goed. Enige gekke is dat ik in een CL poule zat met Toulouse (FRA), Schalke (GER) en Real Madrid.

Stand:
1. Ajax
2. Toulouse
3. Schalke
4. Real Madrid

Real Madrid heeft alles verloren. Van Toulouse dus ook 2x.

. Krijg je ervan als Sneijder geblesseerd is
haha.. Ik zat in een poule met Inter (ITA), Celtic (SCO) en Olympiakos (GRE) stukje makkelijker dus..
Eindstand:
1. PSV
2. Inter
3. Celtic
4. Olympiakos

Ik heb 1 keer gelijkgespeeld tegen Inter, verder alles gewonnen..
pi_54260210
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:03 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Welke club heb je?
Newcastle United dit word mijn 4e seizoen als manger maar mijn 2de echte seizoen met Newcastle
ohwjah heb me eerste satelietclub uit China
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:42:09 #67
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54260830
Heb al 12 wedstrijden op rij verloren met Fortuna, het gaat echt geweldig.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:44:12 #68
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54260880
Afstandsschoten zijn beetje te goed in het spel volgens mij. Twee van mijn basisspelers op het middenveld hebben beide long shots 19 en ze schieten er gemiddeld 15-20 per persoon in in een seizoen, meestal vanaf 20-30 meter afstand.

Finishing en Composure lijke ook niet echt mee te tellen bij afstandsschoten, beide hebben voor die twee stats maar 10-12.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_54261277
Godver de godver...

Mn voorzitter accepteert zomaar een bod van 'slechts' 8,5 miljoen voor Farfan... Mn beste spits.. de klootzak..
pi_54261598
Op dit moment speel ik met MK Dons..
niet echt een zeer goeie club, maar kans op promotie is er..
Heb net een samenwerkings verband afgesloten met chelsea.. kreeg meteen 2 spelers die niet eens me echt kunnen helpen..
hopelijk komt de echte patch snel..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_54261666
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:07 schreef Wurdsje het volgende:
Godver de godver...

Mn voorzitter accepteert zomaar een bod van 'slechts' 8,5 miljoen voor Farfan... Mn beste spits.. de klootzak..
Gelukkig kon ik een transfer parreren door hem snel een nieuw contract aan te bieden dat ie accepteerde.. Ik heb zn transferprijs maar even belachelijk hoog gezet, zodat clubs eerst komen vragen wat ik voor em wil hebben..

Kromkamp was echter niet te houden en is voor 10 miljoen vertrokken naar Bayern.. Ivanovic heb ik als vervanger daarvoor aangetrokken voor 7 miljoen.. (toch weer 3 winst )
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:32:03 #72
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54261717
Zucht, dit is nu de 14e keer in 31 wedstrijden dat ik binnen 5 minuten na het begin van de tweede helft een doelpunt tegenkrijg. Echt bizar. Het gebeurd ook alleenmaar als ik 2-0 of meer voorsta, en wat ik ook doe, ik kan er niks tegen doen. niet dat het echt uitmaakt, ik win toch wel, maar toch.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_54261798
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef ethiraseth het volgende:
Afstandsschoten zijn beetje te goed in het spel volgens mij. Twee van mijn basisspelers op het middenveld hebben beide long shots 19 en ze schieten er gemiddeld 15-20 per persoon in in een seizoen, meestal vanaf 20-30 meter afstand.

Finishing en Composure lijke ook niet echt mee te tellen bij afstandsschoten, beide hebben voor die twee stats maar 10-12.
Finishing en composure hebben sowieso niets met afstandsschoten te maken. Die gelden alleen in het strafschopgebied.
pi_54263593
Tof Voetbal Spel?
pi_54263726
Whehehe, ik ben net aan mn 1e seizoen met Fc Groningen begonnen.

Slechts 3 aankopen gedaan, ene Restrepo die voor mn assists zorgt, Richiard Witschge en Van der Wiel.
Ik heb Dembele van AZ geleend, en Bakkal van psv.

Sta op dit moment 2e in de competitie met 2 punten achterstand op Ajax, na 13 wedstrijden gespeeld.
In de voorronde van de uefa cup heb ik Galatasary verslagen met 2-1 thuis en 3-2 uit en in de uefa cup zelf heb ik de 1e 2 wedstrijden gewonnen, tegen empoli en Bordeaux.

Het gaat lekkkkkkkkkkkkkkkker !
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')