Mika Ääritaloquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef martjin het volgende:
wat is zeg maar de Millan van fm08?
nou idd.. ik vind em nog beter dan Ääritalo..quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
piatti mag er anders ook wel wezen!!
Dank!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
X = gelijkspel maar wel gescoord
G = 0-0
W = gewonnen
L = verloren.
Welke club heb je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef magic_dreamer het volgende:
De belangrijkste aankopen deze zomer:
Van der Vaart AMC gratis
Breno (wonderkind) VC voor 9,75 miljoen overgekomen van Ajax
Ignacio Camacho (wonderkind) VMC gratis
Kwam bij Camacho pas achter dat die een wonderkind was toen ik hem verhuurde aan Sunderland en hem ging bekijken
Geplaatst voor de groepsronde van de CL door Brugge uit te schakelen
al mijn 4 competitiewedstrijden gewonnen dankzij van der vaart gast lijkt wel een cheat 4x MVW en 8 goals
Voor het eerst manager van de maand nadat ik vorig seizoen stuk of 5x 2de werd.
Ik hoop dat dit seizoen zo doorgaat om mijn eerste echte prijzen te pakken in FM08.
haha.. Ik zat in een poule met Inter (ITA), Celtic (SCO) en Olympiakos (GRE) stukje makkelijker dus..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Bij mij werkt het best goed. Enige gekke is dat ik in een CL poule zat met Toulouse (FRA), Schalke (GER) en Real Madrid.
Stand:
1. Ajax
2. Toulouse
3. Schalke
4. Real Madrid
Real Madrid heeft alles verloren. Van Toulouse dus ook 2x.. Krijg je ervan als Sneijder geblesseerd is
![]()
Newcastle United dit word mijn 4e seizoen als manger maar mijn 2de echte seizoen met Newcastlequote:
Gelukkig kon ik een transfer parreren door hem snel een nieuw contract aan te bieden dat ie accepteerde.. Ik heb zn transferprijs maar even belachelijk hoog gezet, zodat clubs eerst komen vragen wat ik voor em wil hebben..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:07 schreef Wurdsje het volgende:
Godver de godver...
Mn voorzitter accepteert zomaar een bod van 'slechts' 8,5 miljoen voor Farfan... Mn beste spits.. de klootzak..
Finishing en composure hebben sowieso niets met afstandsschoten te maken. Die gelden alleen in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:44 schreef ethiraseth het volgende:
Afstandsschoten zijn beetje te goed in het spel volgens mij. Twee van mijn basisspelers op het middenveld hebben beide long shots 19 en ze schieten er gemiddeld 15-20 per persoon in in een seizoen, meestal vanaf 20-30 meter afstand.![]()
Finishing en Composure lijke ook niet echt mee te tellen bij afstandsschoten, beide hebben voor die twee stats maar 10-12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |