Zeker doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:57 schreef Blight het volgende:
Straks die tactiek van Nywuob eens bekijken.
Ik hoop toch de komende week...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:05 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wanneer kunnen we de patch verwachten?
Dat is altijd maar even afwachten...quote:
Die lul van lenen.nl vond het bij mij nodig om om hem voor 5,75 miljoen te verkopen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
de Finse topschutter Ääritalo
Hoe herkenbaar zeg...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:29 schreef Rave_NL het volgende:
Zelfde verhaal met Leeds.
Bij elke voorbeschouwing voorspellen ze dat ik de tegenstander van de mat veeg maar moet elke wedstrijd mijn billen samenknijpen uit angst dat de 1-1 valt
Nog erger is als de scout positief is, de speler graag naar je wilt komen, de club bereid is een zeer redelijk aanbod te doen, je die speler nog een contract geeft waar het management van moet slikken en is alles rond...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar zeg...
Ook zoiets irritants is dat als je een bod doet op een speler en de club van die speler doet een tegenbod waarbij ze een bepaald percentage van de volgende verkoop willen. Ze geen enkel bod accepteren zonder dat dat percentage erbij zit. Zelfs niet als je het dubbele bied..
Scheelt dat ik 'm zelf gemaakt hebquote:
daarom juist, narcisme is zóóó fm2007quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 'm zelf gemaakt heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |