Ik neem aan dat je op mij doelt .. Ik ben PSV, iets wat ik in vorige posts op dezelfde pagina nog genoemd hebquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als iedereen even erbij zegt welke club 'ie is, is dat wel handig.
Sven Nijs??? Nee, daar word je kampioen meequote:Op zondag 25 november 2007 10:20 schreef Happel het volgende:
Sta na 12 wedstrijden in de Jupiler League 10de met AGOVV. Het enige probleem is dat ik goede wedstrijden afwissel met ongelooflijke baggerwedstrijden waar ik gemakkelijk met 3 of 4-0 verlies. Daar moet wat aan gedaan worden, tevens moet mijn spits wat meer scoren. Als dat op orde is dan moet het wel mogelijk zijn om een periodetitel binnen te halen.
In de winterstop komt Sven Nijs van Kozakken Boys de verdediging versterken.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:19 schreef sjimz het volgende:
Zaragoza wil mijn beste speler van Hull City hebben: Alan Kardec.
Dus ze vragen hoeveel hij moet kosten en ik zet een transfersom van 99 miljoen euro neer.
Accepteren ze het![]()
Gelukkig wilde Alan Kardec zelf niet naar Zaragoza.
quote:Op zondag 25 november 2007 23:01 schreef M0NTANA het volgende:
Zelf ben ik uiteraard Atlético Madrid, Leo Franco kreeg slechts een negen.
In de winterstop komen overigens Fabricio Coloccini, Éver Banega en Juan Román Riquelme.
Sta nu derde, kort achter Barcelona en Real Madrid ruim op kop. Derde plaats ben ik tevreden mee!
Maxi Rodriguez en Pablo hebben beide een aflopend contract en weigeren bij te tekenen, had je daar ook last van? En heeft iemand een manier waarop ze beide tóch bijtekenen?quote:Op maandag 26 november 2007 09:45 schreef Blight het volgende:
[..].
Ik was derde geworden in mijn eerste seizoen. Kort achter Real Madrid, maar met een punt of 11 achter Barcelona. De Spaanse bekerfinale had ik verloren Real (), maar de UEFA Cup finale wist ik te winnen van Bayern Munchen.
Tweede seizoen is net begonnen, heb nog weinig tijd gehad te spelen. De eerste competitiewedstrijd heb ik gewonnen en ik moet nu voor de Europese Supercup tegen Real Madrid..
Mijn selectie staat hier.
Als ik een spel start kijk ik altijd direct naar wanneer de contracten van spelers die ik wil behouden aflopen. Ik heb Maxi Rodriguez toen laten tekenen tot 2012 (met een monsterlijk hoog salaris, dat wel). Pablo heeft toen ook een nieuw contract gekregen, maar ik weet niet uit mijn hoofd tot wanneer die loopt.quote:Op maandag 26 november 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maxi Rodriguez en Pablo hebben beide een aflopend contract en weigeren bij te tekenen, had je daar ook last van? En heeft iemand een manier waarop ze beide tóch bijtekenen?
Raúl Garcia speelt bij mij centraal achter de spitsen, waabij Sergio Agüero meer dan geweldig doet! Maxi Rodriguez speelt als rechtshalf, doet het ook prima. Overigens probeer ik hem al vanaf de eerste dag een nieuw contract aan te bieden, maar hij weigert hem te accepteren.quote:Op maandag 26 november 2007 09:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Als ik een spel start kijk ik altijd direct naar wanneer de contracten van spelers die ik wil behouden aflopen. Ik heb Maxi Rodriguez toen laten tekenen tot 2012 (met een monsterlijk hoog salaris, dat wel). Pablo heeft toen ook een nieuw contract gekregen, maar ik weet niet uit mijn hoofd tot wanneer die loopt.
Edit: dat monsterlijk hoge salaris is Maxi trouwens wel dubbel en dwars waard. Die man is keer op de keer de belangrijkste man van het veld.
Okay, dan heb ik (om wat voor reden dan ook) mazzel gehad. Maxi speelt bij mij achter de spitsen. Luis Garcia en Raul Garcia heb ik centraal op het middenveld staan (ik speel 4-1-2-1-2). Aguero heb ik niet meer, want AC Milan kwam met een bod aanzetten wat ik niet af kon slaan. Maarja, daar heb ik achteraf niet echt veel spijt van, want met dat geld heb ik toen Vincent Kompany (quote:Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Raúl Garcia speelt bij mij centraal achter de spitsen, waabij Sergio Agüero meer dan geweldig doet! Maxi Rodriguez speelt als rechtshalf, doet het ook prima. Overigens probeer ik hem al vanaf de eerste dag een nieuw contract aan te bieden, maar hij weigert hem te accepteren.
Nee, want dan wordt die speler ontevreden en daar zit ik ook niet op te wachten.quote:Op maandag 26 november 2007 09:41 schreef Blight het volgende:
[..].
Zeg dan gewoon dat je niet wilt verkopen.
Die van mij is zoiets als:quote:Op maandag 26 november 2007 10:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik (om wat voor reden dan ook) mazzel gehad. Maxi speelt bij mij achter de spitsen. Luis Garcia en Raul Garcia heb ik centraal op het middenveld staan (ik speel 4-1-2-1-2). Aguero heb ik niet meer, want AC Milan kwam met een bod aanzetten wat ik niet af kon slaan. Maarja, daar heb ik achteraf niet echt veel spijt van, want met dat geld heb ik toen Vincent Kompany ( _O_ ) en nog een rits aan andere spelers kunnen halen.
Mijn team is iets als:
--------------Leo Franco-------------
-Alexis--Pique--Kompany--Lopez-
------------------Motta-------------------
-----Raul Garcia--Luis Garcia------
------------Maxi Rodriguez-----------
-------<spits>---------Forlan--------
De bank bestaat dan uit Falcon, Ferreira, Pablo, Flamini, Martinez, Reyes, <spits>.
Op de plaats van <spits> staat dus (afhankelijk van de tegenstander, vorm en fitheid) Ronaldo, Huntelaar, Soldado of eventueel Reyes. Laatstgenoemde doet aan positietraining als AMC, zodat ik een goede stand-in heb voor Maxi.
1 2 3 4 5 6 | Seitaridis-Pablo-Eller-Lopez -----------Banega----------- Maxi-------------------Simao ----------Riquelme---------- ------Forlan----Agüero------ |
Misschien deze speler wat voor je? Hij komt bij mij in de winterstop gratis over naar MVV. Volgens een topic op SIGames forum wordt/is dit een wonderkid.quote:Op maandag 26 november 2007 13:48 schreef Zinton het volgende:
Verder weinig echte kwaliteiten, ben van plan te proberen om Lindado los te weken maar het was gister alweer 2 uur voordat ik op bed lag dusja
dude, ik ben ook begonnen met Sheffield United.quote:Op zondag 25 november 2007 18:07 schreef El-Salvador het volgende:
Daad bij woord gehouden wanneer de nieuwe patch is uitgekomen. Ik wil het weer proberen en hopen dat alle bugs uit het spel zijn. Begonnen met Sheffield United en in de eerste vriendschappelijke thuiswedstrijd 2-0 gewonnen van Werder Bremen. Goed begin dus!
Doelstelling is promotie. Na 4 wedstrijden sta ik 6e. Mijn eerste indruk is positief van de patch.
dat probleem had ik ook, ik heb hem toen wel gekocht ookal kon hij niet voor me spelen. Ik heb hem 2 seizoenen onderverhuurd nieuw contract aangeboden hij gaat voor nationaal elftal spelen en hopppaaa perfecte spits is voor je klaar!quote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef Zinton het volgende:
Thanks! Ik zal em eens proberen te strikken...Lindado is voor de verandering weer es niet doorgegaan door de werkvergunning blabla....:x
Speel ook al weer een tijdje met Sheffield United, gaat best wel aardigquote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dude, ik ben ook begonnen met Sheffield United.
Zit nu in mn 3e jaar,
1e jaar in de coca cola champions leauge ben ik 2e geworden en gepromoveerd.
2e jaar in de premier leauge ben ik 4e geworden
Ik zit nu in mn 3e jaar met sheffield United, heb tijdens de voorronde CL AZ uitgeschakeld,
4-1 thuis gewonnen
4-3 uit verloren
Neuh, het is niet deze:quote:Op maandag 26 november 2007 09:13 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Sven Nijs??? Nee, daar word je kampioen mee
wat doe je met Billy Sharp ?quote:Op maandag 26 november 2007 17:20 schreef andre347 het volgende:
[..]
Speel ook al weer een tijdje met Sheffield United, gaat best wel aardig
Heb ik ook gehad met Telstar. Maar geen wonderkind in mijn ogen. Kan natuurlijk ook aan de training liggen.quote:Op maandag 26 november 2007 16:08 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Misschien deze speler wat voor je? Hij komt bij mij in de winterstop gratis over naar MVV. Volgens een topic op SIGames forum wordt/is dit een wonderkid.
[ afbeelding ]
Voor clubs als Milwall en MVV zeker een versterking, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |