Inderdaad..quote:Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
Herkenbaar, die TT. Vaak neem ik me voor om een bepaalde tijd te stoppen, maar het wordt vaak een uur later.
Probeer het nu nog eens, je moet de " niet gebruiken in de links.quote:Op maandag 10 december 2007 13:31 schreef Zinton het volgende:
Ik krijg die links in de OP niet goed trouwens, hij is letterlijk gekopieerd uit de Wikipost maar hij komt maar niet correct...
En wel een herkenbare TT he?Precies wat Montana zegt!
De jeugdspeler in kwestie aanklikken. En dan via spelers communicatie.quote:Op maandag 10 december 2007 16:32 schreef Ordinair het volgende:
Hoe laat ik een speler begeleiden door een andere speler?
Doudin als spits.quote:Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand een goede spits en vleugelverdediger links/rechts voor Leeds United? En betaalbaar natuurlijk
Aan het begin van het spel zijn Quinton Fortune en Hatem Trabelsi transfervrij. Of ze ook naar Leeds willen betwijfel ik alleen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand een goede spits en vleugelverdediger links/rechts voor Leeds United? En betaalbaar natuurlijk
Je geeft al 2 redenen aan.quote:Op maandag 10 december 2007 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje he.
Werd gisteren ineens bij MVV ontslagen, zonder waarschuwing van het bestuur of iets. Stond 13e na 21 wedstrijden, op respectabele afstand van de nummer 8.
Hoe kan dit ineens ? Mijn wage was iets hoger dan toegestaan, maar ben daar niet voor gewaarschuwd.
Iemand een idee ?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |