Inderdaad..quote:Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
Herkenbaar, die TT. Vaak neem ik me voor om een bepaalde tijd te stoppen, maar het wordt vaak een uur later.
Probeer het nu nog eens, je moet de " niet gebruiken in de links.quote:Op maandag 10 december 2007 13:31 schreef Zinton het volgende:
Ik krijg die links in de OP niet goed trouwens, hij is letterlijk gekopieerd uit de Wikipost maar hij komt maar niet correct...
En wel een herkenbare TT he?Precies wat Montana zegt!
De jeugdspeler in kwestie aanklikken. En dan via spelers communicatie.quote:Op maandag 10 december 2007 16:32 schreef Ordinair het volgende:
Hoe laat ik een speler begeleiden door een andere speler?
Doudin als spits.quote:Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand een goede spits en vleugelverdediger links/rechts voor Leeds United? En betaalbaar natuurlijk
Aan het begin van het spel zijn Quinton Fortune en Hatem Trabelsi transfervrij. Of ze ook naar Leeds willen betwijfel ik alleen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand een goede spits en vleugelverdediger links/rechts voor Leeds United? En betaalbaar natuurlijk
Je geeft al 2 redenen aan.quote:Op maandag 10 december 2007 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraagje he.
Werd gisteren ineens bij MVV ontslagen, zonder waarschuwing van het bestuur of iets. Stond 13e na 21 wedstrijden, op respectabele afstand van de nummer 8.
Hoe kan dit ineens ? Mijn wage was iets hoger dan toegestaan, maar ben daar niet voor gewaarschuwd.
Iemand een idee ?!?!?!
Ja maar zonder waarschuwing van het bestuur uit ?!? Bij de vorige FM'en kreeg je dan een bericht dat je prestaties ondermaats waren en dat je op moest passen om je baan te verliezen. Nu hoor ik helemaal niks.quote:
Vast wel, bij elke maandelijkse summary.quote:Op maandag 10 december 2007 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar zonder waarschuwing van het bestuur uit ?!? Bij de vorige FM'en kreeg je dan een bericht dat je prestaties ondermaats waren en dat je op moest passen om je baan te verliezen. Nu hoor ik helemaal niks.
Beetje wazig
Kardec gaat er in de toekomst leuk uitzienquote:Op maandag 10 december 2007 18:14 schreef stefmans het volgende:
Ben met Man utd begonnen, en ik heb alleen kardec en lulinha gehaald voor de toekomst
Ik heb hem uitgeleend aan Sheffield utd en daar heeft hij 19 gescoord in 15 wedstrijdenquote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kardec gaat er in de toekomst leuk uitzien
[ afbeelding ]
Ja maar goed. Nu sta ik met Heerenveen 4e in de Eredivisie, heb poulefase UEFAcup bereikt door van Genk te winnen en zojuist eerste wedstrijd tegen Fiorentina met 2-1 gewonnen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vast wel, bij elke maandelijkse summary.
Hij is bij mij al 3 seizoenen achter elkaar speler van het jaar van Hull geworden.quote:Op maandag 10 december 2007 18:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeleend aan Sheffield utd en daar heeft hij 19 gescoord in 15 wedstrijden
Is dat de standaardskin of een andere? Vind dat met de stats er wel goed uitzien.quote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kardec gaat er in de toekomst leuk uitzien
[ afbeelding ]
Het is de standaard skin, maar de kleuren van de stats heb ik zelf aangepast, vind het zo makkelijker om te zien of iemand goed is of niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat de standaardskin of een andere? Vind dat met de stats er wel goed uitzien.
En hoe verander je die kleurtjes??quote:Op maandag 10 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is de standaard skin, maar de kleuren van de stats heb ik zelf aangepast, vind het zo makkelijker om te zien of iemand goed is of niet.
C:\Documents and Settings\[insert]naam[/insert]\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins\fm08mod\settings\fm colours.xmlquote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Coencordia het volgende:
[..]
En hoe verander je die kleurtjes??
Ik mag dat wel.
Leuke uitdaging.quote:Op maandag 10 december 2007 22:12 schreef Adothehague het volgende:
ik ga Torpedo Moskou terug naar de top brengen. Ik hou jullie op de hoogte. Ze spelen nu Russische 2e divisie.
Laat Wijnaldum 'm maar opvolgen ja, is 'n leuk talent hoorquote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Coencordia het volgende:
[..]
En hoe verander je die kleurtjes??
Ik mag dat wel.
Iemand nog een goede directe vevanger voor de Guzman? Liefst Nederlands.
De voorzitter vond 27 miljoen te goed om te laten schieten.
In de winterstop komt Breno en aan het einde van het seizoen komt Lulinha.
Misschien moet ik wijnaldum maar in het 1e zetten.
heeft een vrij hoge PA, 9/10 volgens mijquote:Op maandag 10 december 2007 23:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Laat Wijnaldum 'm maar opvolgen ja, is 'n leuk talent hoor
Dat kan wel de reden zijn. Dat ligt aan de doelstellingen van het bestuur en de doelstellingen die jij aan het begin van het seizoen hebt aangegeven bij het kiezen van je budget.quote:Op maandag 10 december 2007 18:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar goed. Nu sta ik met Heerenveen 4e in de Eredivisie, heb poulefase UEFAcup bereikt door van Genk te winnen en zojuist eerste wedstrijd tegen Fiorentina met 2-1 gewonnen.
En nog zeggen ze dat de prestaties ondermaats zijnWat willen ze nu eigenlijk. Ok ben wel uitgeschakeld in de beker, maar dat kan toch niet de reden zijn.
Ja heb patch geinstalleerd.
Trouwens mooie 4-5-1 taktiek van managersunited geplukt
Welk seizoen? Eerste seizoen speelt hij bij mij meestal matig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef JantjeW het volgende:
Charles-André Doudin, wat een held. Staat 3 dagen onder contract bij Swansea en knalt er in zijn eeste wedstrijd doodleuk 3 in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |