abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55029106
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

SI Downloads

Hulpprogramma's

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. � donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      dinsdag 4 december 2007 @ 10:51:34 #2
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55029181
    Zoek nog een leuke uitdaging, ben voorlopig even met Internazionale bezig. In de winterstop Andrea Barzagli en Juan Román Riquelme aangetrokken, beide voor slechts elf miljoen euro. Begon het seizoen in een 4-4-2-opstelling, maar inmiddels gewijzigd in een 3-5-2-systeem. Verschrikkelijk weinig tegentreffers, maar helaas ook niet zoveel doelpunten. Ben nog in alle competities actief, mijn doel is CL-winst en anders in elk geval minstens de scudetto.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_55029235
    Anderlecht naar grote Europese hoogtes toewerken.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      dinsdag 4 december 2007 @ 10:55:22 #4
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55029269
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 10:53 schreef Suijk het volgende:
    Anderlecht naar grote Europese hoogtes toewerken.
    Dat is wel een goede uitdaging inderdaad!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_55029400
    Ik ga binnenkort maar eens opnieuw beginnen met Coventry City. Ik was daar al een game mee gestart, maar door alle bugs heb ik het toendertijd maar opgegeven. Maar hey; een nieuwe patch, nieuwe kansen!
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_55029418
    Als je nog wat in Engeland zoekt trouwens, M0NTANA, kijk dan eens bij Manchester City. Die hebben een leuke selectie na de roerige transferperiode die ze hebben gehad afgelopen zomer.
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:04:37 #7
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55029457
    Manchester City krijgt ook een absurd hoog transferbudget voor het seizoen 08/09
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:05:06 #8
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55029465
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Blight het volgende:
    Als je nog wat in Engeland zoekt trouwens, M0NTANA, kijk dan eens bij Manchester City. Die hebben een leuke selectie na de roerige transferperiode die ze hebben gehad afgelopen zomer.

Eigenlijk zoek ik iets buiten Spanje, Italië en Engeland. Anderlecht lijkt me wel wat, zijn er ook nog leuke clubs in Duitsland?
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:08:22 #9
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55029526
    Nurnberg
    pi_55029542
    Hoffenheim heeft 2 levensgrote talenten in de selectie rondlopen en volgens mij heb je daar nog best wel wat geld ook nog.
    pi_55029585
    Hannover '96 is volgens mij wel 'n redelijke club, met Arnold Bruggink
    "If you're not a manc, you're a wank"
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:11:49 #12
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55029606
    Paris Saint Germain uit het slop helpen. Ook een hele klus.
    pi_55030217
    Ik ga vanmiddag verder met alle kits installeren in mijn game.
    Kut trouwens dat Genie alleen werkt bij games gestart in 8.0.1. Hoop dat ie daar wat aan gaat doen.
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:43:38 #14
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55030256
    Nog steeds bezig met Vitoria , in het staatskampioenschap nog niet echt problemen gehad, moet nu in de beker tegen vasco de gama , dat kan een probleem worden
    pi_55030346
    Mijn 2e seizoen met Hull City in de Premier League zit erop.
    Na vorig jaar 8e te zijn geworden ben ik dit jaar met 2 punten meer 9e geworden
    Mijn financiele balans is wel extreem goed in de plus gekomen en uiteindelijk had ik zelfs een winst van 54 miljoen Euro in het seizoen.
    Via de Intertoto ben ik nog tot de kwartfinale in de UEFA Cup gekomen nadat ik onder andere Deportivo La Coruna en Celtic had uitgeschakeld.
    Helaas was Liverpool toch een maatje te groot.
    Voor het 2e achtereenvolgend jaar is mijn spits (Alan Kardec) topschutter in de Premier League geworden.

Van mijn aankopen deed Banega het redelijk tot goed maar de grootste verassing was Sivvidis (een griekse regen/FRED) die Esparza op linksback uit de basis heeft weggejaagd.

Hopelijk kan ik na 2 stabiele middenmoot seizoenen nu rustig aan doorstromen naar de top in de Premier League.
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:48:37 #16
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55030377
    In welke jaargang zit je nu, sjimz?
    pi_55030395
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef Rumille het volgende:
    Ik ga vanmiddag verder met alle kits installeren in mijn game.
    Kut trouwens dat Genie alleen werkt bij games gestart in 8.0.1. Hoop dat ie daar wat aan gaat doen.
    Heb je zin en tijd om ze in één pakketje op internet te knallen?
    pi_55030414
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
    In welke jaargang zit je nu, sjimz?
    Ik ga nu naar het seizoen 2013/2014.
    pi_55030642
    Net begonnen met Lyon, kijken of ik eens Europees succes kan gaan boeken met ze. Trouwens, de TS mag ook wel geupdate worden volgens mij. Bij Hulpprogramma's kan Genie Scout bij en bij Patches/Updates kan de 8.0.1 patch wel toegevoegd worden.
    pi_55030675
    De patch kan er wel bij, Genie scout kan me gestolen worden.
    En je bedoelt de OP
    pi_55030688
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 11:59 schreef JantjeW het volgende:
    Net begonnen met Lyon, kijken of ik eens Europees succes kan gaan boeken met ze. Trouwens, de TS mag ook wel geupdate worden volgens mij. Bij Hulpprogramma's kan Genie Scout bij en bij Patches/Updates kan de 8.0.1 patch wel toegevoegd worden.
    Mag je zelf doen als je wilt. De OP staat in de FokWiki, die met een linkje in de OP te bereiken is.

Als je die bewerkt komt het in de volgende OP te staan.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_55031146
    Met TS bedoelde ik topicstart, goed, maakt niet uit. Ik zal het zelf dan even aanpassen
    pi_55031366
    Even de leiding genomen over jong PSV en de bekerwedstrijd tegen Heerenveen 'n nagenoeg volledig eerste elftal opgesteld

Es kijken of ik kan winnen en uiteindelijk de finale kan spelen tussen jong PSV en de grote mannen
      dinsdag 4 december 2007 @ 12:36:04 #24
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55031471
    Geen geschorste spelers in de basis gezet?
    pi_55031561
    Jammergenoeg ( ) kan dat niet
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')