Dat is wel een goede uitdaging inderdaad!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:53 schreef Suijk het volgende:
Anderlecht naar grote Europese hoogtes toewerken.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:02 schreef Blight het volgende:
Als je nog wat in Engeland zoekt trouwens, M0NTANA, kijk dan eens bij Manchester City. Die hebben een leuke selectie na de roerige transferperiode die ze hebben gehad afgelopen zomer.
Heb je zin en tijd om ze in één pakketje op internet te knallen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef Rumille het volgende:
Ik ga vanmiddag verder met alle kits installeren in mijn game.
Kut trouwens dat Genie alleen werkt bij games gestart in 8.0.1. Hoop dat ie daar wat aan gaat doen.
Ik ga nu naar het seizoen 2013/2014.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
In welke jaargang zit je nu, sjimz?
Mag je zelf doen als je wilt. De OP staat in de FokWiki, die met een linkje in de OP te bereiken is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:59 schreef JantjeW het volgende:
Net begonnen met Lyon, kijken of ik eens Europees succes kan gaan boeken met ze. Trouwens, de TS mag ook wel geupdate worden volgens mij. Bij Hulpprogramma's kan Genie Scout bij en bij Patches/Updates kan de 8.0.1 patch wel toegevoegd worden.
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:28 schreef Zinton het volgende:
En wat bedoelen jullie altijd met TVP!?![]()
Lulinha is een van de -10 talenten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Zinton het volgende:
Bedankt trouwens Elfling, voor Lulinha! Hij wordt door mijn assistent manager gezien als de opvolger van Steven Gerrard!
[ afbeelding ]
In het 2e seizoen met Ajax speel ik tegen ze in de CL.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef Blight het volgende:
Paris Saint Germain uit het slop helpen. Ook een hele klus.
-10? Wat houd dat in?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lulinha is een van de -10 talenten!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
-10 wil zeggen dat hij een Random Potantial Ability heeft.
Dat wil zeggen dat hij per nieuw aangemaakt spel een random max heeft van zijn stats.
Maar het PA bij een -10 speler ligt wel altijd tussen de 170 en 200.
http://fm.manutd.nl/content/view/467/184/
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef JantjeW het volgende:
Potential ability van 180170 tot 200 volgens mij.
Je moest eens weten. Ik heb bij Hoffenheim nog Marvin Angulo, Tressor Moreno, Bouanotte, Putilo en Sosnin weten te halen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:09 schreef sjimz het volgende:
Hoffenheim heeft 2 levensgrote talenten in de selectie rondlopen en volgens mij heb je daar nog best wel wat geld ook nog.
Zeefuik.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Ordinair het volgende:
Nederlandse talentvolle spits zoek ik, want ik denk zomaar dat Huntelaar vertrekt.
In Nederland kun je dan lang zoeken maar alleen Zeefuik heeft een beetje talent.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Ordinair het volgende:
Nederlandse talentvolle spits zoek ik, want ik denk zomaar dat Huntelaar vertrekt.
Die is in het spel waar ik ben 8,5 miljoen en spits van Chelsea lol, hij speelt ook in de basisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |