Haha, dank je wel voor het compliment...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:54 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig gemaakt eigenlijk.
Als je 1e wordt in de Serie C1/B krijg je 150.000 euroquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je 3e wordt in de Zwitserse Challenge League krijg je gewoon 1 miljoen euro
En, gewonnen, die bekerfinale?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Haha, dank je wel voor het compliment...
De titel slaat op mijn behaalde titel met Cisco Roma in de serie C1/B..Na 30 (van de 34) wedstrijden ben ik kampioen en speel op dit moment de bekerfinale
Sterspelers van dit seizoen:
- Charles-Andre Doudin
- Pablo Piatti
- Tommy Hoiland (loopt bijna 1 op 1)
- Adrian Pit
Screens komen aan het eind van het seizoen
In de Serie B krijg je tenminste eindelijk wat TV geld.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je 1e wordt in de Serie C1/B krijg je 150.000 euro![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kies altijd bij een nieuw spel één tactiek en die blijf ik altijd spelen. Voor elke positie zoek ik dan het type speler dat ik wil hebben met de eigenschappen die ik vind dat die speler moet hebben. Anders haal ik hem niet, want dan werkt de tactiek niet goed. Ik kies dus geen tactiek aan de hand van de spelers die ik heb.
Elke positie probeer ik dubbel te bezetten en voor de AM LCR posities probeer ik meestal spelers te halen die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Dus bijvoorbeeld een AMRL of AMRC.
Nu vertrok bijvoorbeeld mijn VVR en had ik dus een nieuwe nodig. Ik ga geen VR erop zetten of met drie man verdedigen, maar heb echt een VVR nodig. Heb gezocht op de eigenschappen van de vertrokken speler en de tactiek functioneert nog steeds prima en iedereen weet elkaar te vinden.
Nee, helaas niet, dit was het programma op het eind, over variatie gesprokenquote:
Dan hou je die toch gewoonquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
-...-
Daarnaast zal ik denk ook nog wat spelers kwijtraken, omdat ze zo gewild zijn
Dan heb je ontevreden spelers die niet goed zullen functioneren, daar heb je ook niet veel aan.quote:
Mag niet. Kan ik je trouwens ook niet mee helpen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Als het mag, zou iemand mij dan kunnen uitleggen hoe ik een illegale versie van FM2008 moet installeren? Ik heb gewoon Daemon Tools en YASU en nog blijft hij zeuren. Iemand enig idee?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Als het mag, zou iemand mij dan kunnen uitleggen hoe ik een illegale versie van FM2008 moet installeren? Ik heb gewoon Daemon Tools en YASU en nog blijft hij zeuren. Iemand enig idee?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Jezus, ik heb wat blessuretijd gezien, maar dit slaat alles..
[ afbeelding ]
Ik win wel, door een doelpunt op 98:47..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |