quote:Op zondag 17 februari 2008 19:55 schreef VoreG het volgende:
tvp
ik gebruik de nieuwste man utd updatequote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben net ontslagen bij Ajax en een nieuw spel gestart met Kopenhagen. Ik wil wel effe zeggen dat ik nul verstand heb van alle talenten etc, dus dan ben jij waarschijnlijk in het voordeel.
Hier mijn status, dus neem aan dat we alles hetzelfde doen qua instellingen?
[ afbeelding ]
Ik had er ook last van, tenminste dat leek wel zo.quote:
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreemquote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, tenminste dat leek wel zo.
Heb ik ook last van. Game gestart met 8.0.1 en 8.0.2 er nu overheen en het aantal rode pijlen zijn toegenomenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreem
Mja ik heb er hier ook last van..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreem
Mentaliteit spelers om hem heen verhogen, hold up ball, geen directe passing?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik speel noodgedwongen in een 4-2-3-1 opstelling (Feyenoord/Oranje-stijl). Helaas is het zo dat die ene spits vaak erg alleen is. Als hij de bal krijgt moet hij te lang wachten op aansluiting waardoor kansen verloren gaan. Hoe los ik dit op?
Ik heb misschien al iets anders gevonden, met de nadruk op misschien. Daarom een andere vraag. Uitgaande van deze taktiek:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mentaliteit spelers om hem heen verhogen, hold up ball, geen directe passing?
En als ik de omcirkelde posities een pijltje naar buiten geef en ze de instellingen van een vleugelspeler meegeef?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
AC/S natuurlijk, of wil je die positie bestempelen als een aanvallende middenvelder?.
De spelers die die instructies het beste kunnen uitvoeren, lijkt me.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En als ik de omcirkelde posities een pijltje naar buiten geef en ze de instellingen van een vleugelspeler meegeef?
langste reeks overwinningen was 29 bij mij.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:58 schreef Lyzio het volgende:
Wat is jullie langste reeks overwinningen? Ik zit nu op 13Mijn eigen tactic werkt vooralsnog als een tiet.
Ik vind 433 sowieso een lastige taktiek om aan de praat te krijgen.. Bij grotere clubs (PSV, Dinamo Kiev) werkt het niet echt, maar bij kleine clubs (FC Eindhoven, IR) werkt het wel weer goed..quote:Op maandag 18 februari 2008 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb misschien al iets anders gevonden, met de nadruk op misschien. Daarom een andere vraag. Uitgaande van deze taktiek:
[ link | afbeelding ]
Wat kan ik dan het beste op de omcirkelde posities plaatsen? Een AM R/L of een AC/S?
Wowquote:Op maandag 18 februari 2008 13:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
langste reeks overwinningen was 29 bij mij.
Langste reeks ongeslagen was 38 wedstrijden.
Ik speel zelf met vier verdedigers op rij, met opkomende backs. Daarvoor twee stofzuigers. Hangend links en rechts mijn "buitenspelers". Een echte #10 en een diepe spits. Dat werkt echt super.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vind 433 sowieso een lastige taktiek om aan de praat te krijgen.. Bij grotere clubs (PSV, Dinamo Kiev) werkt het niet echt, maar bij kleine clubs (FC Eindhoven, IR) werkt het wel weer goed..
Wat zijn jullie doelstellingen eigenlijk want anders wil ik mischien ook nog wel een poging wagen? Mischien een nieuwe challenge?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
http://rapidshare.com/files/92709640/Kopenhagen.fm.html
Speel je deze mee RayMania
Ik gebruik patch 8.0.2, niet de MU update.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
http://rapidshare.com/files/92709640/Kopenhagen.fm.html
Speel je deze mee RayMania
Mijn doelstellingen voor het eerste seizoen zijn:quote:Op maandag 18 februari 2008 13:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat zijn jullie doelstellingen eigenlijk want anders wil ik mischien ook nog wel een poging wagen? Mischien een nieuwe challenge?
Andreasen!quote:Op maandag 18 februari 2008 13:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik speel zelf met vier verdedigers op rij, met opkomende backs. Daarvoor twee stofzuigers. Hangend links en rechts mijn "buitenspelers". Een echte #10 en een diepe spits. Dat werkt echt super.
Stekelenburg/Fraga
Heitinga/Zebina - Cahais/v/d Wiel - Vermaelen - Emanuelson
Andreasen/Bradley - vanden Borre/Maduro
Leonardo/Calderón - Modric/Luque - Kennedy/Mokoena
Huntelaar/Tamuz
Maak dan een nieuwe savegame met de nieuwe patch voor jorientje.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik gebruik patch 8.0.2, niet de MU update.
Werkt niet, hij moet zelf 8.0.2 installerenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maak dan een nieuwe savegame met de nieuwe patch voor jorientje.
Hij was er al maar dan is de competitie verwisseld voor de Engelse, niet erg leuk dus. Maar anders is het niet te krijgen dus ik ga er ook niet mee verder.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef Ordinair het volgende:
...
Ik ga eens kijken of ik het voor elkaar krijg om een BeNe-liga database werkend te krijgen en maken.Lijkt me wel grappig. Of is deze er al?
Ik begin standaard met de grote competities (Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk) en Nederland. En verder het land waar ik wil beginnen en misschien een of twee buurlanden. En soms Brazilië en Argentinië erbij.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:43 schreef Ordinair het volgende:
Met welke competities beginnen jullie als je een nieuwe game start? Ik altijd met Italië, Engeland en Nederland. Maar is het verstandiger om met andere landen te beginnen zodat je dan die talenten kan kopen??
Dat is een flinke laad tijd dus?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik begin standaard met de grote competities (Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk) en Nederland. En verder het land waar ik wil beginnen en misschien een of twee buurlanden. En soms Brazilië en Argentinië erbij.
Nee hoor, valt in FM08 wel mee.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is een flinke laad tijd dus?
Ik speel iets anders, en ben met Ajax ongeslagen kampioen geworden:quote:Op maandag 18 februari 2008 13:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik speel zelf met vier verdedigers op rij, met opkomende backs. Daarvoor twee stofzuigers. Hangend links en rechts mijn "buitenspelers". Een echte #10 en een diepe spits. Dat werkt echt super.
Stekelenburg/Fraga
Heitinga/Zebina - Cahais/v/d Wiel - Vermaelen - Emanuelson
Andreasen/Bradley - vanden Borre/Maduro
Leonardo/Calderón - Modric/Luque - Kennedy/Mokoena
Huntelaar/Tamuz
Je kan ze ook alleen op kijken zetten dan heb je volgens mij wel gewoon de spelersquote:Op maandag 18 februari 2008 14:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is een flinke laad tijd dus?
Nikita Andrejevquote:Op maandag 18 februari 2008 15:54 schreef Ordinair het volgende:
In de nieuwe database vind hij Lindado en Doudin niet meer. Welke goedkope spits moet ik nu kopen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |