quote:Op zondag 17 februari 2008 19:55 schreef VoreG het volgende:
tvp
ik gebruik de nieuwste man utd updatequote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben net ontslagen bij Ajax en een nieuw spel gestart met Kopenhagen. Ik wil wel effe zeggen dat ik nul verstand heb van alle talenten etc, dus dan ben jij waarschijnlijk in het voordeel.
Hier mijn status, dus neem aan dat we alles hetzelfde doen qua instellingen?
[ afbeelding ]
Ik had er ook last van, tenminste dat leek wel zo.quote:
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreemquote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, tenminste dat leek wel zo.
Heb ik ook last van. Game gestart met 8.0.1 en 8.0.2 er nu overheen en het aantal rode pijlen zijn toegenomenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreem
Mja ik heb er hier ook last van..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreem
Mentaliteit spelers om hem heen verhogen, hold up ball, geen directe passing?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik speel noodgedwongen in een 4-2-3-1 opstelling (Feyenoord/Oranje-stijl). Helaas is het zo dat die ene spits vaak erg alleen is. Als hij de bal krijgt moet hij te lang wachten op aansluiting waardoor kansen verloren gaan. Hoe los ik dit op?
Ik heb misschien al iets anders gevonden, met de nadruk op misschien. Daarom een andere vraag. Uitgaande van deze taktiek:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mentaliteit spelers om hem heen verhogen, hold up ball, geen directe passing?
En als ik de omcirkelde posities een pijltje naar buiten geef en ze de instellingen van een vleugelspeler meegeef?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
AC/S natuurlijk, of wil je die positie bestempelen als een aanvallende middenvelder?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |