Altijd zorgen dat je budget op is aan 't einde van 't seizoen. Al is 't dan vaak moeilijker om 'n speler aan te trekken of is diegene juist duurder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef AminBen het volgende:
[ afbeelding ]
Edit; Wat is dit voor scheitzooi.Ik heb een transferbudget van 40 miljoen overgehouden aan vorig seizoen en de verkoop van spelers, krijg ik nu (begin juli dus) het bericht dat ik de verwachtingen vor het seizoen mag instellen en het daarbij behorende budget. Ik kies voor Europees voetbal halen en 21 M, ervan uitgaande dat die 21 miljoen bij die 40 miljoen komt, maar nu is het 21 miljoen terwijl ik mijn grote aankopen nog wilde gaan doen
![]()
![]()
Dat is jouw taakquote:Op zondag 20 januari 2008 00:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
De topics in de OP worden niet echt bijgehouden hè
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:00 schreef andre347 het volgende:
tvp
Au, dat wordt een mooie carriere voor die manquote:Op zondag 20 januari 2008 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is jouw taak
Mijn eerste keeper Stenild wilde na 9 jaar trouwe dienst niet meer verlengen.
Hij wilde weg met een bosman transfer.
Helaas ben ik een klootzak en heb ik hem verkocht voor 8 miljoen aan een degradatiekandidaat in Italie![]()
Waarschijnlijk is het geld er ook nog, maar moet je beter naar je financiën kijken in de zomermaanden. Kijken waar veel geld aan is uitgegeven. Misschien wordt het trainingscomplex wel geüpdate ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je budget op is aan 't einde van 't seizoen. Al is 't dan vaak moeilijker om 'n speler aan te trekken of is diegene juist duurder.
Beetje rare "regel" eigenlijk, je zou zeggen dat 't geld er nog moet zijn ..
Dat wordt van tevoren toch aangegeven, dan zou je dus niet goed opgelet hebben bij de nieuwsberichten?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het geld er ook nog, maar moet je beter naar je financiën kijken in de zomermaanden. Kijken waar veel geld aan is uitgegeven. Misschien wordt het trainingscomplex wel geüpdate ofzo.
Of ze zadelen je op met een enorme lening, waardoor je elke maand verlies maakt.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat trouwens ook lullig is, gaan ze je stadion verbouwen waardoor je tijdelijk minder plaatsen hebt. Verkoop je daarom (logisch) minder seizoenskaarten, is 't bestuur meteen zwaar teleurgesteld
Heb ik ook altijd, als ik met kleine clubjes speel maak ik altijd verlies, met grotere clubs heb ik altijd winst. Bijvoorbeeld nu met Leeds zit ik boven het loonbudget en maak ik winst, bij een game met Omniworld zat ik onder het loonbudget en maakte ik verliesquote:Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef Crack_david het volgende:
ja inderdaad.. ik zit nu nog 80.000 onder mn loonbudget en ik blijf maar verlies maken :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |