Vidal, Richardson, Daniel Alvesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef Leonos het volgende:
Wat is nou een verdediger van wereldklasse in FM voor Barcalona?
Real Madrid en Inter willen niks aan me verkopen.
Heb een transferbudget van 168 miljoen
Eerste seizoen.. HIj loopt praktisch 1 op 1..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In welk seizoen zit je? Want ik heb Zeefuik in mijn beginjaar bij Celta ook direct aangetrokken. Hij heeft concurrentie van Vladimir Manchev en Erik Nevalnd. Scoren doet ie wel, maar niet zoals in jouw verhaal.
Huh je promoveert met een Blue Square North team en je krijgt een baan aangeboden bij Man U?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:30 schreef davidore het volgende:
Kheb net een geweldig seizoen met Harrogate Town(BSN) gehad en ben nu bezig in BSP. Ik verwacht niet dit seizoen maar volgens seizoen weer te promoveren!
Baantje bij Man Utd, Haïti(Nationaal Manager) en Charlton afgewezen. Ik wil me concentreren op Harrogate en de CL uiteindelijk winnen!
Begonnen met fantastische reputatie denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Huh je promoveert met een Blue Square North team en je krijgt een baan aangeboden bij Man U?
Micah Richards wordt vast bedoeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welke Richardson ?
Dale of Dean
Ik bedoel Micah Richardsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welke Richardson ?
Dale of Dean
Emiliano Insúa, ik vind dat een erg leuk talentje heb hem nu ook rondlopen bij man utd strijdt samen met maxwell om de linksback positie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef Leonos het volgende:
Wat is nou een verdediger van wereldklasse in FM voor Barcalona?
Real Madrid en Inter willen niks aan me verkopen.
Heb een transferbudget van 168 miljoen
of mensen die je op je verlanglijst hebt staan.. krijg je elke week fokking veel vragen over enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef TerroRobbie het volgende:
En al die controversiele doelpunten, tis net the X-files.
Zeefuik is mijn minst scorende spits. Ketola en Lindado scoren meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef Wurdsje het volgende:
Eerste seizoen.. HIj loopt praktisch 1 op 1..
Hij deed het in het begin inderdaad niet echt super, maar na een paar wedstrijden ging ie ineens scoren..
Wat heeft Afonso Alves met Groningen te maken?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef andre347 het volgende:
Groningen!![]()
Speelt bij mij in mijn Sheffield United game
Ja.. vaag dat de link het niet doetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft Afonso Alves met Groningen te maken?
Ik neem aan dat je de vermeende transfer van Cahais naar Groningen bedoelt
Tim de Meersman.. da's mijn vaste linkbackquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef AminBen het volgende:
Alexis Sanchez komt transfervrij over van de CL finalist UdineseOscar Trejo ook van Mallorca. Ondertussen zoek ik nog de spelmaker en een linksback. De bekendere Taiwo en Bale wil ik wel, maar zijn niet haalbaar. Ook Jose Enrique terughalen uit Newcastle wordt een moeilijk verhaal. Ik ben nu bezig met Cristian Pulhac van Parma, maar die willen zelfs 8 miljoen niet accepteren. Drenthe kan ik halen voor 5 miljoen maar die zie ik niet als linksback.
In de zoektocht naar toppers die het Barca en Real moeilijk kunnen maken kwam ik bij deze bankzitter van Stuttgart:
[ afbeelding ]
niet slecht toch? of heeft iemand nog suggesties
http://www.2shared.com/fi(...)_Hull_Sep_2016_.htmlquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Jimmy, kun jij als succestrainer niet ff je tacktiek uploaden?
Speelt in mijn Telstar-game bij Ajax, maar is ook daar meestal wisselspeler (achter Supusepa).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:41 schreef AminBen het volgende:
Alexis Sanchez komt transfervrij over van de CL finalist UdineseOscar Trejo ook van Mallorca. Ondertussen zoek ik nog de spelmaker en een linksback. De bekendere Taiwo en Bale wil ik wel, maar zijn niet haalbaar. Ook Jose Enrique terughalen uit Newcastle wordt een moeilijk verhaal. Ik ben nu bezig met Cristian Pulhac van Parma, maar die willen zelfs 8 miljoen niet accepteren. Drenthe kan ik halen voor 5 miljoen maar die zie ik niet als linksback.
In de zoektocht naar toppers die het Barca en Real moeilijk kunnen maken kwam ik bij deze bankzitter van Stuttgart:
[ afbeelding ]
niet slecht toch? of heeft iemand nog suggesties
Hoe vaak begin jij wel niet met ManUquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die gast verkoop ik standaard na 'n half seizoen
Rafael Forsterquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie weet er nog goede verdedigers?
Ik hou 't telkens maar 'n seizoen of 5 volquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hoe vaak begin jij wel niet met ManU
Dan is er waarschijnlijk geld gestoken in sanering/trainginscomplex/stadion/aandeelhouders/salarisbudget etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef AminBen het volgende:
[ afbeelding ]
Edit; Wat is dit voor scheitzooi.Ik heb een transferbudget van 40 miljoen overgehouden aan vorig seizoen en de verkoop van spelers, krijg ik nu (begin juli dus) het bericht dat ik de verwachtingen vor het seizoen mag instellen en het daarbij behorende budget. Ik kies voor Europees voetbal halen en 21 M, ervan uitgaande dat die 21 miljoen bij die 40 miljoen komt, maar nu is het 21 miljoen terwijl ik mijn grote aankopen nog wilde gaan doen
![]()
![]()
Lekker kut dan, ook niet met een dbeditor of weet ik het, geen zin om weer opnieuw te beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee, kan niet.
Tsja.. Als je eenmaal begonnen bent, zijn alle variabelen/spelers etc ook veranderd in de landen die je zou willen toevoegen. Logisch dus dat het niet kan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:47 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Lekker kut dan, ook niet met een dbeditor of weet ik het, geen zin om weer opnieuw te beginnen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:19 schreef Happel het volgende:
Een record, 69 seizoenskaarten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |