Ik denk dat ik Bojan in de winterstop maar alvast koop.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Jodelaar het volgende:
Iniesta en Bojan transfervrij overgenomen maar ben nu benaderd door ajax.. Ik wacht nog even het hele wk af. Heb 2 wedstrijden gewonnen met spanje nu en ben dus al door.
Huntelaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef Jodelaar het volgende:
Reyes kon ik ook transfervrij overnemen maar de fans gingen me wat aandoen als ik hem haalde (oud atletico enzo)![]()
heb een opvolger voor van Nistelrooy nodig die te oud wordt. Raul is ook bijna finito. Iemand een goede opvolger? <45 m?
Normaal gezien wel maar.quote:
quote:Julen Lopetegi ziet Raul als beste Spits van het team, Huntelaar zit niet op dit niveau
Julen denkt dat huntelaar kwaliatief de 5e spits van de ploeg wordt
Julen denkt dat Huntelaar al bijna aan zijn top zit
Lopetegi geeft aan dat je HUntelaar alleen in geval van nood moet halen
Ojaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar Raul en Ruud stoppen dus is KJH je 3e dan.
Balotteli van inter natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef Jodelaar het volgende:
Reyes kon ik ook transfervrij overnemen maar de fans gingen me wat aandoen als ik hem haalde (oud atletico enzo)![]()
heb een opvolger voor van Nistelrooy nodig die te oud wordt. Raul is ook bijna finito. Iemand een goede opvolger? <45 m?
Ik vertrouw niet echt meer op mijn scouts sinds er in een verslag van een of andere (clubloze) speler stond dat ie 3000-3500 per week salaris zou willen hebben. Niks geks, alleen een week later tekent hij een contract met een salaris van 450/week (niet bij mij, want hij was sowieso al slecht).quote:
Ik vertrouw niet meer op mijn fans omdat Vidal, Akinfeev en Guardado slechte aankopen waren terwijl ze nu (8 maandjes later) super spelers zijn en onmisbaar voor het team.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet echt meer op mijn scouts sinds er in een verslag van een of andere (clubloze) speler stond dat ie 3000-3500 per week salaris zou willen hebben. Niks geks, alleen een week later tekent hij een contract met een salaris van 450/week (niet bij mij, want hij was sowieso al slecht).
Ik heb ook wel eens iemand gezien waar de fans in oktober erg tevreden waren over de aankoop van speler X, maar speler Y liever niet hadden gezien. Maand later vonden ze speler Y een topper en speler X een miskoopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:34 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet meer op mijn fans omdat Vidal, Akinfeev en Guardado slechte aankopen waren terwijl ze nu (8 maandjes later) super spelers zijn en onmisbaar voor het team.
82e minuut 1-0 Joaquin
Dan heb je nog mazzel, in mijn seizoen met Ajax was hij al geaccepteerd door Jaakke, kon er niets meer tegen doen. Gebeurde ook met Heitinga. Verder kan je Higuin van real madrid kunnen proberen, is geloof ik niet zo duur en kan je goed trainen, zit momenteel op niveau Robinho.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen.Ik had me voorgenomen om Huntelaar niet te verkopen in het eerste seizoen. Nu de winterstop is aangebroken doet Inter een bod van 20 miljoen. Ik wil graag accepteren maar ik zou niet weten welke spits ik er voor terug moet halen en die net zoveel scoort.
Berg, Alex Teixeira, Alan Kardec, Tim Matavz, Kaludjerovic.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen.Ik had me voorgenomen om Huntelaar niet te verkopen in het eerste seizoen. Nu de winterstop is aangebroken doet Inter een bod van 20 miljoen. Ik wil graag accepteren maar ik zou niet weten welke spits ik er voor terug moet halen en die net zoveel scoort.
Berg is net met een vrijetransfer naar Derby gegaan en Kardec doet het nooit zo goed bij mij het eerste seizoen. Ik zal eens verder kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Berg, Alex Teixeira, Alan Kardec, Tim Matavz, Kaludjerovic.
Ziet er wel goed uitquote:
Bojan of Higuin?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Berg is net met een vrijetransfer naar Derby gegaan en Kardec doet het nooit zo goed bij mij het eerste seizoen. Ik zal eens verder kijken.
----------------------
Blegh, ik zit in het eerste seizoen heh, en in het eerste seizoen voldoen deze spelers niet aan mijn eisen. Mijn spits moet minstens net zo goed zijn als KJH.
PSG heeft van zichzelf al een aardig team. Laatst een game mee gehad 2e geworden achter Lyon. Je moet in ieder geval zorgen dat je Sakho (uit de jeugd) behoud!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik begin weer eens ff ergens anders.
Paris Saint Germain terug succes bezorgen. Volgens de media gaan ze 10e worden.
Eens ff wat spelers kopenVooral scorend vermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |