Klopt, die kan ik nooit bedenkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
Saaie TT.
Gewoon ff het ManUtd forum in de gaten houden. Officiele SI-updates zijn nooit zo geweldig, je moet gewoon de MU-updates hebben, dan is ook de naam van Zomerbeker in Intertoto veranderd en dat soort kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:17 schreef M0NTANA het volgende:
Komt er meteen op 1 februari 2008 weer een patch in verband met de transfers?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:32 schreef VoreG het volgende:
Pff sinds begin december is het alleen maar berg afwaarts gegaan, ik kan m'n laatste overwinning niet herinneren. Veel gelijke spelen dat dan weer wel.
Sta nu 14e met nog 5 wedstrijden te gaan. 15 punten te pakken
Let me know how that worked outquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef VoreG het volgende:
Pfff laatste wedstrijd van het seizoen.
17. Wigan 37pt. doelsaldo - 25
18. Fulham 35 pt. doelsaldo -24
Fulham moet tegen Sunderland (20e gedegradeerd)
Ik tegen Portsmouth 9e, al een hele tijd niet verloren.
en ik heb al 14 wedstrijden op rij niet gewonnen....
Het begon zo goed... winnen van Scum, 9e etc etc... nu op de laatste speeldag gaat het misschien nog een ramp worden.
Je hoeft niet elke keer die hele screen te laten zien. Je kan ook alleen even het stukje van de score + doelpunten makers laten zienquote:
Gelijk ontslagen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:54 schreef VoreG het volgende:
4-1 verloren nadat mijn midmid al na 5 minuten z'n 2e gele kaart pakte....
Fulham bleef op 0-1 staan totdat er in de 87e minuut de 1-1 werd gemaakt
en in de 90e minuut maakt Fulham 1-2...
Gedegradeerd.
Nog niet.quote:
Teveel gedoe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer die hele screen te laten zien. Je kan ook alleen even het stukje van de score + doelpunten makers laten zien
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Let me know how that worked out
[ afbeelding ]
Is toch ook niet leuk meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |