abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55672668
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Patch 8.0.1 PC Boxed - Mirror - Torrent Mac Boxed - Torrent

Changelist

FM Genie Scout

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/FM2008"

[ Bericht 2% gewijzigd door Herr_Munk op 31-12-2007 03:18:03 ]
  •   maandag 31 december 2007 @ 03:14:28 #2
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_55672680
    TVP voor na 1 januari!
    pi_55673226
    Hier ook, al is m'n laptop-hd gecrashed en kan ik voorlopig niet aan de gang
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_55673619
    Ik ga op weg met Hull City om de wereldbeker te veroveren.
    pi_55674195
    Straks ook maar weer even een paar wedstrijden spelen.
      maandag 31 december 2007 @ 10:14:26 #6
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_55674485
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 09:10 schreef sjimz het volgende:
    Ik ga op weg met Hull City om de wereldbeker te veroveren.
    Zover ben ik met Reading nog niet, als ik volgend jaar me kwalificeer voor de UEFAcup ben ik al dik tevreden. Mijn team wordt wel steeds beter alleen tegen de topclubs Arsenal, Man U en Chelsea kan ik lastig opboksen. Daarnaast doet Blackburn het boven verwachting goed en Liverpool heeft in het eerste seizoen 2 trainers ontslagen en ook de derde doet het niet goed. Liverpool was uiteindelijk als 12e geeindigd.

Op de laatste speeldag werd Man U kampioen omdat ik thuis gelijkspeelde tegen Chelsea.
    pi_55675738
    even een tvp
    pi_55676696
    TVP
    pi_55677445
    Ik ben zojuist aan mijn eerste game met de echte patch begonnen, natuurlijk met Chelsea
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_55677877
    Nog even een quote van een tijdje geleden!
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
    In de laatste minuten wordt echt gigantisch veel gescoord. Beetje onrealistisch naar mijn mening.
    Heb je de afgelopen speeldag gezien?

VVV - Ajax
    PSV - NAC
    Heerenveen - Feyenoord
    Excelsior - Roda
    Willem II - NEC
    Heracles - Willem II

Allemaal in de 84e minuut gescoord of later dus waar je dit op baseert vind ik nogal bullshit...Het is niet altijd even leuk als het tegen je gebeurd, helemaal mee eens maar het komt echt wel vaker voor dan je denkt!
    pi_55680174
    TVP is heul niet gay
    wie het kleine niet eert is ambitieus
    pi_55681496
    TVP is heul niet lesbisch.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_55682107
    Ja, nu dus een gewone TVP
    pi_55683268
    Om de TT eer aan te doen. Snode plannen!
    Ik las op Fuck the Ref een intressante theorie over een tactiek of iig een deel ervan.

Het gaat om de zogenoemde Benítez truuk. De Platte theorie hierin is dat een verdedigende middenvelder, zeg maar een type Gatusso, niet DMC laat functioneren maar als AMC. Waarom? Om de tegenstander het voetballen onmogelijk te maken.

Je zou hiervoor voetballers moeten gebruiken die hoge waardes hebben voor aggresiviteit, Anticipation en tackeling en verder fysiek heel erg sterk zijn! Wat je hierin moet doen bij deze voetballers is hun pressing helemaal open zetten! Dan zouden ze dus constand op de bal jagen en succesvol de opbouw verstoren.

Er zit wel een grote maar aan dit concept! Dit zou alleen maar goed tot zijn recht komen als je in een wedstrijd duidelijk de underdog bent. BV Ik met mijn Willem II tegen Ajax, PSV en Feyenoord. HEt is ook niet bedoeld om zelf aan het voetballen te komen, het draait voornamelijk op verstoren en counteren.

Ik heb dit in een oefenwedstrijd ook toegepast op een Duits team wat duidelijk de underdog was ik werd kansloos met 4-0 opzij geschoven waarom? Die stofzuiger die ik juist in de "aanval" had gezet had ik achterin nodig bij de weinige uitbrake van dat team en die stofzuiger hield een plaats bezet van een creatieve geest die ik nodig had.

Ik heb ook de voordelen gezien. In een oefenwedstrijd tegen AGOVV kreeg ik in het eerste halfuur totaal geen vat op de wedstrijd. AGOVV was constand in de aanval en scoorde zelfs een goal. Vanaf dat punt probeerde ik de Benítez- Truuk en wist de wedstrijd naar mijn hand te zetten en won nog met 1-4.

Iemand nog aanvullingen? Of nog meer snode plannen?
      maandag 31 december 2007 @ 16:09:44 #15
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_55685124
    Wijnaldum is weg naar Juventus voor 20 + 50%, bedankt PSV-bestuur

Zojuist een nieuw 5-jarig contract gehad bij PSV(begin seizoen 5) terwijl ik nog 2 jaar onder contract lag en de prestaties helemaal niet je van het zijn. Ook nu 62 miljoen loonbudget per jaar gehad terwijl ik maar 25 pj gebruik en iedereen nog voor 5 jaar vastligt.

[ Bericht 60% gewijzigd door Prik0 op 31-12-2007 16:34:40 ]
    Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
    pi_55685770
    TVP..
      maandag 31 december 2007 @ 16:33:35 #17
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_55685841
    Het seizoen nadert zijn ontknoping en het grote "hoe verneuk ik een voorsprong" festival is begonnen .

Laatste corner van de wedstrijd
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_55688196
    Hebben jullie dat ook? Eerste seizoenshelft ben je onverslaanbaar maar na de winterstop zakt heel de ploeg in... Is dat op te lossen?
      maandag 31 december 2007 @ 18:53:52 #19
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_55689449
    Ik heb het ook gehad ja. Eerste 22 wedstrijden op rij gewonnen. In de overige 12 wedstrijden verloor ik ineens 6x en 3x gelijk. Nog nipt kampioen geworden toen.
    Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
    pi_55689831
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef Prik0 het volgende:
    Ik heb het ook gehad ja. Eerste 22 wedstrijden op rij gewonnen. In de overige 12 wedstrijden verloor ik ineens 6x en 3x gelijk. Nog nipt kampioen geworden toen.
    Had je winterbanden op gedaan??
    wie het kleine niet eert is ambitieus
    pi_55689922
    Ik ga weer verder met het naar de klote helpen van mijn elftal.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_55690913
    Ben kampioen geworden met Sheffield United. Maar nu verlies ik echt alles
    pi_55692216
    Zitten er in deze versie ook nog echte talenten? A la Tsigalko/Siqporsson enzo van de eerste generatie

Ga hem nu voor het eerst spelen. Mn broertje had hem voor kerst gehad.
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_55692457
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 20:51 schreef Lennox het volgende:
    Zitten er in deze versie ook nog echte talenten? A la Tsigalko/Siqporsson enzo van de eerste generatie

Ik heb nog nooit met die talenten gespeeld maar Piatti is in deze versie wel een held (maar erg standaard).
    pi_55696523
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 20:51 schreef Lennox het volgende:

\

Welke positie?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')