Zover ben ik met Reading nog niet, als ik volgend jaar me kwalificeer voor de UEFAcup ben ik al dik tevreden. Mijn team wordt wel steeds beter alleen tegen de topclubs Arsenal, Man U en Chelsea kan ik lastig opboksen. Daarnaast doet Blackburn het boven verwachting goed en Liverpool heeft in het eerste seizoen 2 trainers ontslagen en ook de derde doet het niet goed. Liverpool was uiteindelijk als 12e geeindigd.quote:Op maandag 31 december 2007 09:10 schreef sjimz het volgende:
Ik ga op weg met Hull City om de wereldbeker te veroveren.
Heb je de afgelopen speeldag gezien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
In de laatste minuten wordt echt gigantisch veel gescoord. Beetje onrealistisch naar mijn mening.
Had je winterbanden op gedaan??quote:Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef Prik0 het volgende:
Ik heb het ook gehad ja. Eerste 22 wedstrijden op rij gewonnen. In de overige 12 wedstrijden verloor ik ineens 6x en 3x gelijk. Nog nipt kampioen geworden toen.
Ik heb nog nooit met die talenten gespeeld maar Piatti is in deze versie wel een held (maar erg standaard).quote:Op maandag 31 december 2007 20:51 schreef Lennox het volgende:
Zitten er in deze versie ook nog echte talenten? A la Tsigalko/Siqporsson enzo van de eerste generatie
Ga hem nu voor het eerst spelen. Mn broertje had hem voor kerst gehad.
\quote:Op maandag 31 december 2007 20:51 schreef Lennox het volgende:
Zitten er in deze versie ook nog echte talenten? A la Tsigalko/Siqporsson enzo van de eerste generatie
Ga hem nu voor het eerst spelen. Mn broertje had hem voor kerst gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |