Dat is het mooiste wat er is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij moet nog maar zien dat je bij een grote club komt jij traint alleen maar kutclubs als vauxhall motors uit de engelse 6e klasse
Wel lastig, ik vind het altijd lastig om met 't financiële aspect veel rekening te houden. Zeker als je nog geen professionele club bentquote:
Bij grote clubs moet je gelijk presteren en je hebt weinig ruimte om te experimenteren. Een budget van 50 mln. is leuk, maar vaak is het zo dat de speler die je wilt hebben 60 mln of meer kostquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Poehoe, lekker uitdagend zeg met Man Utd, met een transferbudget van 50+ miljoen en een sterrenensemble. Probeer eens met een tweede divisionist of een degradatiekandidaat in de Premier League.
ik krijg dat uitklapmenu niet te zien als ik 'always reload...' aanklikquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Zo zou het eruit moeten zien.
[ link | afbeelding ]
Ik heb overigens de default-lokatie aangepast en mijn bestandspad ziet er dus anders uit.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:02 schreef Mr-Sander het volgende:
Waar downloaden jullie eigenlijk kits, skins, logo's en facepacks e.d.? Ik ben namelijk op zoek naar een site met een groot aanbod.
Ik trek me gewoon niks aan van wat m'n board zegt. Als ze willen dat ik maximaal 6 coaches mag hebben, maar ik vind het niet genoeg, trek ik er gewoon nog eentje aan hoor. Ze houden het toch niet tegen (bij mij niet iig).quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
Hoe kun je zorgen dat je board meer coaches wil hebben. Bij Reading mag ik er nu maximaal 6 en dat is niet genoeg ben ik van mening
Dat is zo, maar spelers hebben toch ook niet eens mindere eisen als je bij contractonderhandelingen de status van eerste elftal naar rotatiesysteem veranderd?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:08 schreef Zinton het volgende:
Dat is gewoon normaal hoor Irritatie, je wilt toch ook meer verdienen als je het eerste elftal traint dan dat je het jeugdteam traint? Hetzelfde met de coaches, keeperstrainers en fitnesstrainers kan je ook minder aanbieden dan de normale coaches, ook al zet je die op strength en aerobic ofzo...
Andreolliquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Post eens de stats van Trecarichi en Andreolli, ben benieuwd hoe ze zich ontwikkeld hebben.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef MahirBurekovic het volgende:
Ik speel nu met De Treffers UEFA Cup-finale![]()
haha jij ook al? Volgende TT : Real Football Managers need boozequote:Op zaterdag 29 december 2007 03:45 schreef Zinton het volgende:
[..]
Serieus? We want proof!!
Nu naar bed met me zatte klote!!1!Ik wil dit spe, b zeker ng een kee rzo goed beeheersen dat ik de master ben ik Fm08!~Tot nu toe erg moeilijk,, vooral de tactieken zxijn blangrijk!!!
Ik heb zulke dingen nou gvd al 3 x gehad ofzo, alleen scoorde ze dan tegen mij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:27 schreef Jasza het volgende:
Luirink schiet hem in de 95.30e minuut in eigen doel terwijl er 4 minuten extra waren, ik ging hier ff los, vooral omdat het tegen az was
Prachtig
Die té lange extra time is me vaak een doorn in het oog ja. Billenknijpen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen nou gvd al 3 x gehad ofzo, alleen scoorde ze dan tegen mij.
Kan wat aan gedaan worden natuurlijk. Sta ik bijvoorbeeld 1-0 voor met 10 minuten te gaan, dan switch ik naar een 5-4-1 tactiek. 1 sweeper, 4 verdedigers, 4 middenvelders en 1 diepe spits. Is nog nooit iemand doorheen gekomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Die té lange extra time is me vaak een doorn in het oog ja. Billenknijpen..
Scoort hij in ieder geval niet meer tegen jequote:Op zaterdag 29 december 2007 11:55 schreef Happel het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Jack Tuyp van Volendam. Die koekebakker schiet er altijd 2 of meer in tegen mijn ploegen. Word ik echt schijtziek van. Bij de eerste de beste gelegenheid ga ik hem ook overnemen. Zul je zien dat hij er niks meer van bakt.
Het kan zijn dat er wel meer geld beschikbaar is. Dat kun je krijgen door inde bestuurskamer om meer transfergeld te vragen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef WRNL het volgende:
Ik snap het transferbudget niet zo. Als ik ajax begin te coachen krijg ik minimaal 8 miljoen euro. Maar als ik een andere team ga coachen dan lijkt het wel dat ze veel meer hebben. Er komen dan bedragen naar voren als 9 miljoen, 12 miljoen en nog een paar van een paar miljoenen.
Merkten jullie dit ook al?
Je transferbudget is hoger als je een hogere reputatie hebt. Je krijgt automatisch een hoger budget als je je bewezen hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef WRNL het volgende:
Ik snap het transferbudget niet zo. Als ik ajax begin te coachen krijg ik minimaal 8 miljoen euro. Maar als ik een andere team ga coachen dan lijkt het wel dat ze veel meer hebben. Er komen dan bedragen naar voren als 9 miljoen, 12 miljoen en nog een paar van een paar miljoenen.
Merkten jullie dit ook al?
Aha. Dat zit dus op zo'n manier in elkaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Je transferbudget is hoger als je een hogere reputatie hebt. Je krijgt automatisch een hoger budget als je je bewezen hebt.
Ajax - FC Twentequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
In de laatste minuten wordt echt gigantisch veel gescoord. Beetje onrealistisch naar mijn mening.
Ja, de Nederlandse vertaling laat weer flink te wensen over...quote:
Ik speel nu (nog steeds) met Sheffield United. Speelt wel een competitie lager dan Manchester City maar het is een leuke uitdaging om weer te promoveren. Als je toch in de Premier League zoekt kun je ook kijken naar Portsmouth en Reading. Beide leuke teams met wel aardig wat geld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:20 schreef Zinton het volgende:
Iemand nog een leuke club in Engeland om mee te beginnen? Is toch wel DE leukste competitie vind ik...
Zat zelf te denken aan Manchester City, leuke subtopper denk
EPL:quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:20 schreef Zinton het volgende:
Iemand nog een leuke club in Engeland om mee te beginnen? Is toch wel DE leukste competitie vind ik...
Zat zelf te denken aan Manchester City, leuke subtopper denk
Je vergeet LEEDSquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:31 schreef PirE het volgende:
[..]
EPL:
- Middlesbrough
Championship:
- Hull City
League One:
- Nottingham Forest
- Brighton
League Two:
-Bradford (is ver afgezakt de laatste jaren)
Blue Square Premier League:
- Northwich![]()
(behoorlijke uitdaging, ze zijn zo goed als failliet en er komt geen hond kijken)
Blue Square North/South:
- Telford
- Havant & Waterlooville
- Hampton & Richmond Borough
Die laatste twee alleen vanwege de naam
Ik heb niks met Leedsquote:
Hull blijft een geweldige club om mee te beginnen.quote:
Ik ben nu ook met Hull bezigquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Hull blijft een geweldige club om mee te beginnen.
FM2005. Beckham op zijn oude dag bij Hull. Zijn salaris werd betaald door de shirtverkoop![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |