Aha. Heb ik ongemerkt toch nog zo'n standaardtalent gestrikt dus...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Één van de standaard talenten, maar dan ook wel een erg goede verdediger.
Als je laatste geworden was, was dat ook zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef Blight het volgende:
(wat overigens een nieuw clubrecord was volgens FM,)
Volgens FM was het vorige record een 14e plaats,quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je laatste geworden was, was dat ook zo
Welke skin is dat? Ik wil die ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef PirE het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is Zonneveld een beetje overrated. Zijn vrije trappen zijn dodelijk. 3 doelpunten en allemaal vrije trappen
![]()
Gewoon de skin downloaden, daarna uitpakken en dan in deze map gooien:quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef DANILXL het volgende:
hoe installeer je die skin?
http://www.fmeurope.net/index.php?option=com_remository&Itemid=49&func=fileinfo&id=335quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Welke skin is dat? Ik wil die ook
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Poehoe, lekker uitdagend zeg met Man Utd, met een transferbudget van 50+ miljoen en een sterrenensemble. Probeer eens met een tweede divisionist of een degradatiekandidaat in de Premier League.
Laat mensen toch spelen met het team dat ze willen, ken genoeg mensen die zelfs met zo'n Utd team er geen flikker van bakken hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Poehoe, lekker uitdagend zeg met Man Utd, met een transferbudget van 50+ miljoen en een sterrenensemble. Probeer eens met een tweede divisionist of een degradatiekandidaat in de Premier League.
Ik sta met Chelsea eerste, 10 gewonnen 1 gelijk. Zeer netjes als je het mij vraagt. Alleen in de CL groep sta ik laatste na verloren te hebben van PSV en Bremenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat mensen toch spelen met het team dat ze willen, ken genoeg mensen die zelfs met zo'n Utd team er geen flikker van bakken hoor
Niet iedereen is een top managerquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
bij dat uitklapmenu krijg ik de skins niet te zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon de skin downloaden, daarna uitpakken en dan in deze map gooien:
X:\My Documents/Sports Interactive/Football Manager 2008/skins
(als die map nog niet bestaat dan moet je hem even aanmaken. X is bij de meeste mensen gewoon de C-schijf)
Daarna start je FM op:
- Ga naar Options/Preferences/Display & Sound en haal het vinkje weg bij "Use Skin Cache en zet een vinkje bij "Alway Reload Skin on Confirm". Kies een skin uit (pull-down menuutje bij skin en druk op Confirm om de nieuwe skin te laden.
Laat iedereen lekker met z'n eigen gekozen team spelen. Iedereen beleeft op zijn eigen manier plezier aan het spel, hetzij met een grote club, hetzij met een kleine club. Dat niet iedereen dezelfde ideeën daarover heeft als jij, is normaal. Dus als jij gewoon iedereen z'n eigen plezier laat beleven, dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Jij moet nog maar zien dat je bij een grote club komt jij traint alleen maar kutclubs als vauxhall motors uit de engelse 6e klassequote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo zou het eruit moeten zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:57 schreef DANILXL het volgende:
[..]
bij dat uitklapmenu krijg ik de skins niet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |