abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55569315
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Je begint unemployed??
Gewoon naar Jobs gaan en dan op Job security klikken, dan kan je zien welke clubs geen manager hebben.

Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?
ik heb 'm voor 17.25 verkocht aan arsenal na paar weken.
pi_55569904
quote:
Op donderdag 27 december 2007 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?
Persoonlijk. natuurlijk
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator donderdag 27 december 2007 @ 14:00:31 #153
42184 crew  DaMart
pi_55571744
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Weet iemand trouwens hoe ik gemakkelijk alle resultaten van een scout kan wissen? Eentje vindt zoveel spelers goed en is aan zijn derde opdracht bezig, dus het wordt een beetje een zootje .
Ik ben er nog niet uit

En ligt het aan mij, of zijn de amateurclubs in het bekertoernooi weer eens overgewaardeerd? Had meer moeite met winnen van Quickboys dan van Vitesse, Roda en Twente, om maar een paar clubs te noemen.
pi_55571800
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet uit

En ligt het aan mij, of zijn de amateurclubs in het bekertoernooi weer eens overgewaardeerd? Had meer moeite met winnen van Quickboys dan van Vitesse, Roda en Twente, om maar een paar clubs te noemen.
Het ligt aan jouw

Heeft iemand al ervaring met die FM Genie Scout? Hoe werkt het?
pi_55573225
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:03 schreef Westplaya het volgende:

Hoe werkt het?
Niet
pi_55573887
Klopt ik moet bekennen gezocht te hebben naar FM genie scout, maar ik las ergens dat SI de coderingen ofzo moeilijker hebben gemaakt zodat het moeilijker is om dat soort programma's te maken.
pi_55573968

Ik kan niet geloven hoe goed het momenteel gaat met Hoffenheim. Ik ben in mijn eerste seizoen 3de geëindigd, waardoor ik ternauwernood promotie wist af te dwingen (maar het was kiele-kiele, dat terwijl aan het begin van het seizoen Hoffenheim werd gezien als een degradatie-kandidaat)

Na saneringen heb ik aan het begin van het tweede seizoen noodgedwongen van het bestuur een schlemielige bod voor Marvin Angulo ( 2,8 miljoen voor mijn onbetwiste basisspeler) moeten accepteren.

Voor Carlos Alberto werd mijn vraagprijs voor neergelegd (15 miljoen euro) dus die heb ik laten gaan, ik heb zoveel voor hem kunnen vangen omdat hij in het eerste seizoen tot beste speler met tevens de hoogte average rating werd uitgeroepen. Maar gelukkig had ik daarvoor Alex (Vasco - touted as the next Ronaldinho -9 potential rating) als vervanger weten te strikken. Ik heb nu een talentvolle selectie gevormd die het echt fantastisch doet. Putilo speelt de sterren van de hemel en Filipenko blijft maar scoren uit corners. Varela heb ik van Schalke transfervrij op kunnen pikken en heeft in 3 wedstrijden nu al 5 assists gemaakt. Een top-aankoop dus. Daarnaast ook talenten als Oliva, Forster, Murcia, Tales, Choco, Sadick Adams die vele potentie hebben maar nog de nodige ervaring op moeten doen. Collen van Feyenoord ook transfervrij kunnen halen, hij heeft best aardige statistieken. Als ik deze lijn kan doortrekken, zou ik best wel eens in de top 10 kunnen eindigen dit seizoen en dat zou sensationeel zijn binnen 2 seizoenen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55574972
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?

Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
  donderdag 27 december 2007 @ 16:44:43 #159
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_55575840
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?

Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
Everton heeft echt een zalig team.

Arteta

Mijn eerste seizoen met de Duitse tweede-divisionist Aue is niet zo best verlopen. Op de tiende plek geëindigd, maar het zat allemaal erg dicht bij elkaar. Het tweede seizoen moet toch zeker een plekje bij de top-6 haalbaar zijn.

Screen van het eerste seizoen:

Verdere screens op aanvraag
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_55576739
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:

Op mijn beurt snap ik weer niet waar mensen het wél een uitdaging vinden om met Liverpool een game te beginnen. Maar ik vindt dat iedereen vooral zelf moet weten wat ze doen. Daarbij is vindt ik genie echt handig om er snel achter te komen wie je beste hoekschopnemers zijn en vrijtrap nemers. Normaal moet je daar toch wel ff voor zitten om dat goed over te nemen. (FM is het enige spelletje waarbij ik regelmatig aantekeningen maak, ergens best sneu eigenlijk maar goed :p)

Anyhow omdat ik dus net het spel heb ik een heuse proefspiel gemaakt met mijn favo club Willem II. 3-tal spelers aangetrokken: Liviu Ganea, Kasper Hämäläinen en Celso Borges. In mijn oefencampagnes heb ik het mogen opnemen tegen AC Milan en Inter Milan (wtf) natuurlijk met 2-0 en 3-0 kansloos verloren. In de competitie ging ik er nipt met 0-1 onderuit thuis tegen twente en uit bij NEC met 4-2. Ik geloof dat mijn experiment met 4-5-1 niet echt geslaagd is. Thuis tegen Heerenveen kwam ik eerst met 0-2 achter en na de rust is dat recht gezet naar 2-2.

Ik erger me overigens kapot aan dat ik mijn verdedigers nauwelijks druk zie uitoefenen ondanks ik dat in de balkjes wel aangeef te doen!
pi_55576768
Heb je de patch al geïnstalleerd?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55576912
ah zal dat het hem zijn? Past die patch zich aan op je huidige game of dat niet?
pi_55576998
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef Herr_Munk het volgende:
ah zal dat het hem zijn? Past die patch zich aan op je huidige game of dat niet?
Deels wel, deels niet.

Maar de Closing Down bug wordt wel compatible gefixt, volgens mij.
pi_55577132
Dan ga ik hem eens downen thnx!
pi_55584959
tvp..
pi_55589582
Zojuist voorzichtig weer gespeeld met Manchester en zonder verlies en 3 keer gelijk spelen tegen respectievelijk Reading uit, Blackburn uit en Chelsea thuis

Tot mijn verbazing heeft niemand minder dan Ajax voor mijn topmiddenvelder Scholes ongeveer 10 miljoen geboden, maar Scholes gaat mijn club niet verlaten, hij is verreweg mijn beste compelte middenvelder, en ik wil hem graag een plek aangeven in mijn staff als datm ogelijk is, mocht hij stoppen met voetballen.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:06:42 #167
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55592010
Hopelijk komt er snel een nieuwe patch die het one-on-one probleem fixed. Heb nou al een stuk of 20 keer alleen voor de keeper van de tegenstander gestaan maar raak schieten is teveel gevraagd.

Gelukkig zijn Gomes, Farfan en Afellay ook geblesseerd dus het komt wel goed met PSV . Moraal is ook heerlijk poor . Heb ook net Fagner in de ploeg gegooid omdat Kromkamp 2 penalty's weggeeft en dan raakt Fagner gelijk geblesseerd . Lazovic is gelukkig constant waardeloos, dus dat klopt dan wel .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_55592073
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:06 schreef PirE het volgende:
Hopelijk komt er snel een nieuwe patch die het one-on-one probleem fixed. Heb nou al een stuk of 20 keer alleen voor de keeper van de tegenstander gestaan maar raak schieten is teveel gevraagd.

Gelukkig zijn Gomes, Farfan en Afellay ook geblesseerd dus het komt wel goed met PSV . Moraal is ook heerlijk poor . Heb ook net Fagner in de ploeg gegooid omdat Kromkamp 2 penalty's weggeeft en dan raakt Fagner gelijk geblesseerd . Lazovic is gelukkig constant waardeloos, dus dat klopt dan wel .
Heerlijke post
2de keeper Cassio wordt trouwens wel een goede

Lazovic heb ik meteen gedumpt... DIe speelt nu bij feyenoord in 't tweede.
En die kansen die gemist worden soms zijn idd niet te filmen. Dat er eens in de zoveel tijd een misgaat ok maar atm is het echt ongelofelijk.
pi_55592100
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:06 schreef PirE het volgende:

Dat is idd wel schijt irritant die one on one
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:19:44 #170
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55592325
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef jmac het volgende:

[..]

Heerlijke post
2de keeper Cassio wordt trouwens wel een goede

Lazovic heb ik meteen gedumpt... DIe speelt nu bij feyenoord in 't tweede.
En die kansen die gemist worden soms zijn idd niet te filmen. Dat er eens in de zoveel tijd een misgaat ok maar atm is het echt ongelofelijk.
Ja, heb daar alleen niks aan op het moment . Ik moet het nu met Bas, he er ligt weer een bal in de goal, Roorda doen .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_55593005
Drogba mist bij mij ook een hoop kansen. Arsenal heeft zojuist punten verspeelt, en nu kan ik de koppositie overnemen
pi_55593345
Bij mij heeft makaay al 9 wedstrijden op rij niet gescoord. Gelukkig krijg iik bijna geen goal tegen en wil Slory er af en toe een inschieten.
Breno is binnen...wat een beest van een verdediger Speel nu met Hofland, Vlaar en Breno achterin, veldhuizen op doel, komt bijna niets door. Maar aan de andere kant gaan er ook niet veel in
wie het kleine niet eert is ambitieus
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 09:09:28 #173
42184 crew  DaMart
pi_55595066
Breno komt bij mij in de winterstop. Een van mijn scouts had hem aanbevolen, en ik heb een keer naar de scouts geluisterd .

Goede aankoop, begrijp ik dus?
  vrijdag 28 december 2007 @ 09:21:38 #174
52871 Blight
Supersized.
pi_55595175
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 09:09 schreef DaMart het volgende:
Breno komt bij mij in de winterstop. Een van mijn scouts had hem aanbevolen, en ik heb een keer naar de scouts geluisterd .

Goede aankoop, begrijp ik dus?
Één van de standaard talenten, maar dan ook wel een erg goede verdediger.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 28 december 2007 @ 09:31:11 #175
52871 Blight
Supersized.
pi_55595268
Bij mij zit nu het eerste seizoen met FC Haarlem er op, trouwens. Die ploeg is echt tien keer niets, en de doelstelling was dan ook om in de middenmoot te eindigen. Dit doel mocht behaald worden met het astronomische transferbudget van 35k. .

Anyway, het eerste seizoen zit er op en Haarlem is koning gelijkspelletje geworden. 13 keer winst, 12 keer gelijk en 13 keer verlies heeft de club tot een 11e plaats gebracht. Er was één periode in het seizoen waarin alles mis ging, maar toen heb ik de tactiek omgegooid en wist ik toch nog te klimmen van de 16e naar de 11e plaats (wat overigens een nieuw clubrecord was volgens FM, ). In de beker hebben we het wel uitstekend gedaan! In de 4e ronde heb ik thuis Heerenveen verslagen op de counter met 3 - 1, en had ik mazzel met de loting voor de kwartfinale gezien we daar Volendam tegen kwamen. Hen hebben we verslagen op penalty's, en dus heb ik door weten te stoten tot de halve finale. In die halve finale moest ik thuis tegen PSV, maar ondanks een dappere strijd ging ik tegen hen wel ten onder: 1 - 2.

Al met al is het bestuur zeer tevreden over de prestaties, en dan met name omdat de club uit de schulden is. Dankzij de prestaties in de beker heb ik de -300k schuld om kunnen zetten in een redelijk stabiel saldo. Verder heb ik nog Ajax als moederclub weten te regelen, en spelen komend seizoen Marvin Hasselbaink en Siem de Jong bij mij op huurbasis. Vooral die laatste is een geweldenaar in vergelijking met het niveau van mijn eigen spelers. .

Tot slot heb ik voor het aankomende seizoen een stuk of 6 contracten af laten lopen, en in de plaats daarvan 6 transfervrije spelers weten aan te trekken. De selectie is beduidend sterker geworden, dus ik hoop in ieder geval een periode titel te kunnen pakken aankomend seizoen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')