ik heb 'm voor 17.25 verkocht aan arsenal na paar weken.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Je begint unemployed??
Gewoon naar Jobs gaan en dan op Job security klikken, dan kan je zien welke clubs geen manager hebben.
Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?
Persoonlijk. natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?
Ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe ik gemakkelijk alle resultaten van een scout kan wissen? Eentje vindt zoveel spelers goed en is aan zijn derde opdracht bezig, dus het wordt een beetje een zootje.
Het ligt aan jouwquote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit![]()
En ligt het aan mij, of zijn de amateurclubs in het bekertoernooi weer eens overgewaardeerd? Had meer moeite met winnen van Quickboys dan van Vitesse, Roda en Twente, om maar een paar clubs te noemen.
Everton heeft echt een zalig team.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?
Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
Op mijn beurt snap ik weer niet waar mensen het wél een uitdaging vinden om met Liverpool een game te beginnen. Maar ik vindt dat iedereen vooral zelf moet weten wat ze doen. Daarbij is vindt ik genie echt handig om er snel achter te komen wie je beste hoekschopnemers zijn en vrijtrap nemers. Normaal moet je daar toch wel ff voor zitten om dat goed over te nemen. (FM is het enige spelletje waarbij ik regelmatig aantekeningen maak, ergens best sneu eigenlijk maar goed :p)quote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?
Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
Deels wel, deels niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef Herr_Munk het volgende:
ah zal dat het hem zijn? Past die patch zich aan op je huidige game of dat niet?
Heerlijke postquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:06 schreef PirE het volgende:
Hopelijk komt er snel een nieuwe patch die het one-on-one probleem fixed. Heb nou al een stuk of 20 keer alleen voor de keeper van de tegenstander gestaan maar raak schieten is teveel gevraagd.
Gelukkig zijn Gomes, Farfan en Afellay ook geblesseerd dus het komt wel goed met PSV![]()
. Moraal is ook heerlijk poor
![]()
. Heb ook net Fagner in de ploeg gegooid omdat Kromkamp 2 penalty's weggeeft en dan raakt Fagner gelijk geblesseerd
![]()
. Lazovic is gelukkig constant waardeloos, dus dat klopt dan wel
.
Dat is idd wel schijt irritant die one on onequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:06 schreef PirE het volgende:
Hopelijk komt er snel een nieuwe patch die het one-on-one probleem fixed. Heb nou al een stuk of 20 keer alleen voor de keeper van de tegenstander gestaan maar raak schieten is teveel gevraagd.
Gelukkig zijn Gomes, Farfan en Afellay ook geblesseerd dus het komt wel goed met PSV![]()
. Moraal is ook heerlijk poor
![]()
. Heb ook net Fagner in de ploeg gegooid omdat Kromkamp 2 penalty's weggeeft en dan raakt Fagner gelijk geblesseerd
![]()
. Lazovic is gelukkig constant waardeloos, dus dat klopt dan wel
.
Ja, heb daar alleen niks aan op het momentquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Heerlijke post
2de keeper Cassio wordt trouwens wel een goede
Lazovic heb ik meteen gedumpt... DIe speelt nu bij feyenoord in 't tweede.
En die kansen die gemist worden soms zijn idd niet te filmen. Dat er eens in de zoveel tijd een misgaat ok maar atm is het echt ongelofelijk.
Één van de standaard talenten, maar dan ook wel een erg goede verdediger.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:09 schreef DaMart het volgende:
Breno komt bij mij in de winterstop. Een van mijn scouts had hem aanbevolen, en ik heb een keer naar de scouts geluisterd.
Goede aankoop, begrijp ik dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |