Zonde, je had m voor meer dan het dubbele kunnen verkopen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef DaMart het volgende:
Nadat ik het spel al een maand of zo ongebruikt had liggen hier (veel te druk gehad om te spelen), ben ik vandaag ook maar eens begonnen met Feyenoord. Heb DeGuzman voor 12,5 miljoen euro aan Inter verkocht en probeer nu nog wat versterkingen te halen.
Hij begon zelf ook te muiten toen ik eerder een bod van Barcelona van 9 miljoen weigerde... dus toen deze kans kwam... en ach, we hebben 3 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 11 doelpunten voor en 2 tegen... geen slechte start dusquote:Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Zonde, je had m voor meer dan het dubbele kunnen verkopen.
Ik miste m wel, maar het begint te draaien. Bij de start speelde ik alleen maar gelijk.
Dus ik ben nog ongeslagen
Ik denk 55k in eens en dan veel geld na zoveel wedstrijden. Dat staat er dan nooit bij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef JantjeW het volgende:
Dat dacht ik ook... Dat kan echt nooit hoor. 55.000 voor zo'n speler. Mag je me toch eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt.
wel hoor, ik heb hem gratis weggeplukt aangezien hij elk contractvoorstel bij cska weigerde. dat is dus nog goedkoper.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef JantjeW het volgende:
Dat dacht ik ook... Dat kan echt nooit hoor. 55.000 voor zo'n speler. Mag je me toch eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt.
Hij stond op de transferlijst bij CSKA, for some strange reason. De vraagprijs was 55k en z'n waarde was 700k ofzo. Die vraagprijs komt denk ik onder andere omdat hij nog een contract voor een maand had. En nee, ik heb ook geen premies uitgeloofd. Ik vond het zelf ook erg vreemd, maar toch; ik ben er blij meequote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef JantjeW het volgende:
Luke Moorequote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef tukkeronline het volgende:
De kerstdagen, heerlijk om dan FM te spelen. Ik ben vandaag begonnen met Arsenal. De doelstelling van de club was om via de competitie Europees voetbal te halen, maar met The Gunners moest er, naar mijn mening, een gooi naar de titel gedaan kunnen worden.
Luka Modric werd voor 11 miljoen euro naar Londen gehaald. Reservekeeper Almunia werd voor 5 miljoen euro verkocht aan Man. City en als opvolger kwam de ervaren en goedkope Hilario van Chelsea.
Ik hoop het elftal in de winterstop nog te versterken met Manuel Pasqual van Fiorentia (VVL) en Wijnaldum van Feyenoord. Ook wil ik proberen om mijn selectie wat Engelser te maken, maar tot nu toe lijken mij de Engelse spelers of te duur, of niet goed genoeg.
In de competitie gaat het matig, met een 10e plaats na 8 speelrondes. In de CL heb ik mij via Rapid Boekarest voor het hoofdtoernooi geplaatst. In een poule met Marseille, Benfica en Sparta Praag, heb ik in Praag de eerste wedstrijd verloren. Voorlopig gaat het dus nog niet zo goed, en ik ben nog zoekende naar de juiste tacktiek voor Arsenal.
niet te betalenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:52 schreef Joe. het volgende:
[..]
Luke MooreAshley Young
Leroy Lita
Micah Richards
Micheal Johnson
Hoezo niet goed genoeg
Die Aaritalo heb ik met Feyenoord ook aangetrokken. Bij mij speelt hij erg goed, samen met Makaay in de spitsquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:51 schreef DANILXL het volgende:
Ik ben met NUFC. Ik heb een heleboel spelers verkocht. (mills, ameobi, duff, smith, owen, enrique, emre, harper, viduka, carroll, etc.)
Vervolgens heb ik een steengoed elftal bij elkaar gekocht
modric
aaritalo
ninis
banega
belluschi
palacio
coloccini
breno
sidwell
Hiermee probeer ik mn doelstelling te halen
Dan moet je een hoge vraagprijs stellen. Bij ieder bod zei ik dat ze m voor 26 miljoen mee mochten nemen. Toen kwam Porto met 26 miljoen...quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij begon zelf ook te muiten toen ik eerder een bod van Barcelona van 9 miljoen weigerde... dus toen deze kans kwam... en ach, we hebben 3 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 11 doelpunten voor en 2 tegen... geen slechte start dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |