abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55516310
Ik heb een nieuwe skin gedownload maar ik wil daar de background van veranderen. Nu is het probleem dat het bestand wat ik gedownload heb een .fmf bestand is waardoor ik nu niet weet hoe ik een nieuwe background toevoeg.
pi_55516629
Ben in het seizoen 2010/11 binnengestapt bij een noodlijdend Villarreal, dat op de 15e plek staat na 14 speelrondes. De afgelopen 2 jaar werd er steeds een 8e plek behaald, maar in het huidige seizoen kon de nieuwe trainer Felipe Miñambres de ploeg niet op de rails krijgen. Ik heb geen slechte selectie, maar voor die hele rits aan goede subtoppers/middenmoters achter me te laten heb ik zeker wat versterkingen nodig. Veel van de betere spelers zijn dan ook verkocht, ze hebben deze zomer voor 50 miljoen verkocht, hierdoor heb ik wel het nodige geld tot mijn beschikking (30 miljoen).

In de UEFA Cup is de eerste wedstrijd in de poulefase met Feyenoord op een 0-0 gelijkspel geëindigd.

De inmiddels 32-jarige Riquelme en Makoun zijn de toppers in de selectie.

Ik probeer alvast mijn bij Oranje altijd uitblinkende Emanuelson te halen(Rijkaard heeft het overigens van me over genomen), ik heb alleen een jeugd linksback Wil ook nog een spits, Milevsky en Gignac zijn kandidaten.
pi_55518216
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef DaMart het volgende:
Nadat ik het spel al een maand of zo ongebruikt had liggen hier (veel te druk gehad om te spelen ), ben ik vandaag ook maar eens begonnen met Feyenoord. Heb DeGuzman voor 12,5 miljoen euro aan Inter verkocht en probeer nu nog wat versterkingen te halen.
Zonde, je had m voor meer dan het dubbele kunnen verkopen.
Ik miste m wel, maar het begint te draaien. Bij de start speelde ik alleen maar gelijk.
Dus ik ben nog ongeslagen
wie het kleine niet eert is ambitieus
  Moderator maandag 24 december 2007 @ 19:51:57 #104
42184 crew  DaMart
pi_55518667
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:40 schreef Coencordia het volgende:

[..]

Zonde, je had m voor meer dan het dubbele kunnen verkopen.
Ik miste m wel, maar het begint te draaien. Bij de start speelde ik alleen maar gelijk.
Dus ik ben nog ongeslagen
Hij begon zelf ook te muiten toen ik eerder een bod van Barcelona van 9 miljoen weigerde... dus toen deze kans kwam... en ach, we hebben 3 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 11 doelpunten voor en 2 tegen... geen slechte start dus .

Weet iemand trouwens hoe ik gemakkelijk alle resultaten van een scout kan wissen? Eentje vindt zoveel spelers goed en is aan zijn derde opdracht bezig, dus het wordt een beetje een zootje .
pi_55520945
Hallo luitjes, ik snap iets niet.

Ik ben bezig met het binnen loodsen van 2 spelers. Echter mag ik de ene een salaris aanbieden tot en met 72.000 euro en bij de ander begint het bestuur te zeuren dat ik eerst wat op personeel moet korten en is m'n maximale salarisaanbod beperkt tot 7.000 euro. Wat zou daar de achterliggende reden van kunnen zijn?

Ik heb geen van beiden nog een contractvoorstel gedaan, dus het heeft niks met een voorschot te maken ofzo. En ik heb ze beiden geschaald als topspelers.
Woo-loo-loo!
  maandag 24 december 2007 @ 21:21:27 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55521076
De een is een absolute toppert en de andere een goede aanvulling op de selectie?

Heb het ook regelmatig. Zou niet echt een reden kunnen bedenken, waarom het de ene keer wel mag en de andere keer niet...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 24 december 2007 @ 21:53:15 #107
42184 crew  DaMart
pi_55521790
Bied je ze ook dezelfde elftalstatus? Voor een back-up speler is het maximale salaris immers lager dan voor iemand die je aantrekt voor je basiselftal .

En zoals Happel zegt, een bestuur zal ook meer over hebben voor iemand die zeker een versterking zal zijn, dan iemand die weinig meer toevoegt dan een extra speler te zijn voor de breedte van je selectie .
pi_55522692
Ja, ze krijgen dezelfde elftalstatus. En het ging in dit geval om Jeroen Fuhler (amateur) en mijn gehuurde spits Lorca. Voor Fuhler mag ik juist de 70.000 besteden en voor Lorca (topscorer met 20 goals) maar 7.000. Zou je eerder andersom verwachten. Ook Kenneth Perez, transfervrij, kreeg ik eerder al niet binnen omdat ik zijn salaris niet kon betalen, terwijl ik dat bij een andere speler wel kon.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyHill op 24-12-2007 22:44:42 ]
Woo-loo-loo!
pi_55524360
Ik begin Telstar in het seizoen '12-'13 weer langzaam op de rails te krijgen.

De start was namelijk slecht. In de UEFA Cup uitgeschakeld door Rangers, wat niet zo verrassend is.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55524419
Ik sta met Vitesse na 34 wedstrijden bovenaan, met 3 punten voor op AZ, maar dat moet z'n laatste wedstrijd nog spelen. Vreemd genoeg valt de laatste competitieronde niet voor elk team op dezelfde dag, dus ik ben zometeen waarschijnlijk alsnog 2e op doelsaldo

AZ speelde tegelijk met mij (alleen was het voor hun de 33e wedstrijd) en ze wonnen in de laatste minuut. Erg zuur, want anders was ik (al) kampioen. En mijn directe tegenstander De Graafschap ging door het 3-0 verlies van de 17e naar de 18e plaats, en is dus gedegradeerd. Dit is spannender dan het afgelopen voetbalseizoen
Woo-loo-loo!
pi_55524513
AZ - PSV 3-2
Ik was zo dichtbij
Woo-loo-loo!
pi_55527123
Ik heb toch wel een klein probleempje. Ik speel nu nacompetitie met SCC Venezia in de Italiaanse Serie C1, maar dreig nu failliet te gaan. Veel spelers zullen dus vertrekken. Ik vraag me af of het wel verstandig is te promoveren en straks met een jong onervaren team in de Serie B te gaan spelen.
pi_55528452
quote:
Op zondag 23 december 2007 14:52 schreef Mr-Sander het volgende:
[ afbeelding ]

Geweldig
What the
pi_55531205
Dat dacht ik ook... Dat kan echt nooit hoor. 55.000 voor zo'n speler. Mag je me toch eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt.
pi_55531341
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef JantjeW het volgende:
Dat dacht ik ook... Dat kan echt nooit hoor. 55.000 voor zo'n speler. Mag je me toch eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt.
Ik denk 55k in eens en dan veel geld na zoveel wedstrijden. Dat staat er dan nooit bij.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 25 december 2007 @ 15:13:58 #116
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55534052
quote:
wel hoor, ik heb hem gratis weggeplukt aangezien hij elk contractvoorstel bij cska weigerde. dat is dus nog goedkoper.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 25 december 2007 @ 17:28:39 #117
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_55535684
quote:
Hij stond op de transferlijst bij CSKA, for some strange reason. De vraagprijs was 55k en z'n waarde was 700k ofzo. Die vraagprijs komt denk ik onder andere omdat hij nog een contract voor een maand had. En nee, ik heb ook geen premies uitgeloofd. Ik vond het zelf ook erg vreemd, maar toch; ik ben er blij mee
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_55535708
7 wedstrijden te gaan in mijn 3e seizoen van mijn West Bromwich game.

Mijn eerste seizoen in de Premier League begint nu langzaam op zijn einde te geraken en de scheurtjes richting de afgrond van de Coca Cola Championship beginnen langzaam zichtbaar te worden. Na maar liefst 9 wedstrijden zonder overwinning (met o.a. een 7-1 en 8-1 verlies tegen resp. Aston Villa en Arsenal (FA Cup uit) begin ik langzaam uit een dal te klimmen. Uit gelijkgespeeld met 1-1 tegen Arsenal en vervolgens redelijk gemakkelijke thuis en uitoverwinning geboekt op de nummer 10 en 11 van de competitie West Ham en Porthsmouth.

Komende 7 wedstrijden moet het gaan gebeuren. Mijn schema is relatief te doen, maar ja ik heb wel nog wedstrijden tegen o.a. Liverpool en ManU in het verschiet.
Ben eens benieuwd. Zou mooi zijn om mijn verblijf met nog een jaartje te verlengen.
U MAD?
pi_55536802
De kerstdagen, heerlijk om dan FM te spelen. Ik ben vandaag begonnen met Arsenal. De doelstelling van de club was om via de competitie Europees voetbal te halen, maar met The Gunners moest er, naar mijn mening, een gooi naar de titel gedaan kunnen worden.
Luka Modric werd voor 11 miljoen euro naar Londen gehaald. Reservekeeper Almunia werd voor 5 miljoen euro verkocht aan Man. City en als opvolger kwam de ervaren en goedkope Hilario van Chelsea.
Ik hoop het elftal in de winterstop nog te versterken met Manuel Pasqual van Fiorentia (VVL) en Wijnaldum van Feyenoord. Ook wil ik proberen om mijn selectie wat Engelser te maken, maar tot nu toe lijken mij de Engelse spelers of te duur, of niet goed genoeg.
In de competitie gaat het matig, met een 10e plaats na 8 speelrondes. In de CL heb ik mij via Rapid Boekarest voor het hoofdtoernooi geplaatst. In een poule met Marseille, Benfica en Sparta Praag, heb ik in Praag de eerste wedstrijd verloren. Voorlopig gaat het dus nog niet zo goed, en ik ben nog zoekende naar de juiste tacktiek voor Arsenal.
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:51:09 #120
146874 DANILXL
pi_55537703
Ik ben met NUFC. Ik heb een heleboel spelers verkocht. (mills, ameobi, duff, smith, owen, enrique, emre, harper, viduka, carroll, etc.)
Vervolgens heb ik een steengoed elftal bij elkaar gekocht
modric
aaritalo
ninis
banega
belluschi
palacio
coloccini
breno
sidwell

Hiermee probeer ik mn doelstelling te halen
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:52:42 #121
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55538633
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef tukkeronline het volgende:
De kerstdagen, heerlijk om dan FM te spelen. Ik ben vandaag begonnen met Arsenal. De doelstelling van de club was om via de competitie Europees voetbal te halen, maar met The Gunners moest er, naar mijn mening, een gooi naar de titel gedaan kunnen worden.
Luka Modric werd voor 11 miljoen euro naar Londen gehaald. Reservekeeper Almunia werd voor 5 miljoen euro verkocht aan Man. City en als opvolger kwam de ervaren en goedkope Hilario van Chelsea.
Ik hoop het elftal in de winterstop nog te versterken met Manuel Pasqual van Fiorentia (VVL) en Wijnaldum van Feyenoord. Ook wil ik proberen om mijn selectie wat Engelser te maken, maar tot nu toe lijken mij de Engelse spelers of te duur, of niet goed genoeg.
In de competitie gaat het matig, met een 10e plaats na 8 speelrondes. In de CL heb ik mij via Rapid Boekarest voor het hoofdtoernooi geplaatst. In een poule met Marseille, Benfica en Sparta Praag, heb ik in Praag de eerste wedstrijd verloren. Voorlopig gaat het dus nog niet zo goed, en ik ben nog zoekende naar de juiste tacktiek voor Arsenal.
Luke Moore Ashley Young Leroy Lita Micah Richards Micheal Johnson

Hoezo niet goed genoeg
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  dinsdag 25 december 2007 @ 22:29:51 #122
146874 DANILXL
pi_55539441
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:52 schreef Joe. het volgende:

[..]

Luke Moore Ashley Young Leroy Lita Micah Richards Micheal Johnson

Hoezo niet goed genoeg
niet te betalen
  Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 23:41:06 #123
42184 crew  DaMart
pi_55540829
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:51 schreef DANILXL het volgende:
Ik ben met NUFC. Ik heb een heleboel spelers verkocht. (mills, ameobi, duff, smith, owen, enrique, emre, harper, viduka, carroll, etc.)
Vervolgens heb ik een steengoed elftal bij elkaar gekocht
modric
aaritalo
ninis
banega
belluschi
palacio
coloccini
breno
sidwell

Hiermee probeer ik mn doelstelling te halen
Die Aaritalo heb ik met Feyenoord ook aangetrokken. Bij mij speelt hij erg goed, samen met Makaay in de spits .
pi_55547530
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hij begon zelf ook te muiten toen ik eerder een bod van Barcelona van 9 miljoen weigerde... dus toen deze kans kwam... en ach, we hebben 3 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 11 doelpunten voor en 2 tegen... geen slechte start dus .
Dan moet je een hoge vraagprijs stellen. Bij ieder bod zei ik dat ze m voor 26 miljoen mee mochten nemen. Toen kwam Porto met 26 miljoen...
wie het kleine niet eert is ambitieus
  woensdag 26 december 2007 @ 12:56:48 #125
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55548927
TVP
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')