quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:
Hoe laat je iemand een ander begeleiden?
Bij satellietclubs gewoon "aanvragen" Dan komt 't bestuur daar de eerstvolgende vergadering op terug ..quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:00 schreef jmac het volgende:
Was deze al gepost: als je FM08 wil kopen krijg je 'm bij bol.com met 10euro korting nu. Je moet 'm bestellen en dan bij Vouchercode: BOLFM08 invoeren. Dan gaat er 10EUR van de prijs af. Stond in sport 1 magazine! 34 euro is 't dan.
Ik speel nu trouwens onderhand in 't 4de seizoen en kan nog steeds niet kiezen wat voor soort sat.club ik wil. Wanneer moet je dat PRECIES kunnen kiezen?
ja i know. Maar krijg als psv standaard belgische clubs uit de laagste divisie waar er hoogstens 3 man en een frietbakker langs de lijn zitten. Op andere fora had ik gelezen dat je na 3 jaar kon kiezen voor "commerciele satellietclub" of andere mogelijkheden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Bij satellietclubs gewoon "aanvragen" Dan komt 't bestuur daar de eerstvolgende vergadering op terug ..
Ja klopt, als je een tijdje bezig bent geeft het bestuur je de keuze uit wat voor soort satellietclub je wil kiezen, maar als er geen club gevonden kan worden dan is ook je kans op een satellietclub verloren gegaan, zeg maar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef jmac het volgende:
[..]
ja i know. Maar krijg als psv standaard belgische clubs uit de laagste divisie waar er hoogstens 3 man en een frietbakker langs de lijn zitten. Op andere fora had ik gelezen dat je na 3 jaar kon kiezen voor "commerciele satellietclub" of andere mogelijkheden.
Of een portugese of poolse clubquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als je een Engelse club bent, probeer dan een belgische club als sateliet te krijgen, scheelt weer gezeik met werkvergunning blijkbaar
Gewoon de wedstrijden uitgebreider in 2D bekijken, dan kan je goed zien wat er goed en misgaat tijdens het spelen van de wedstrijden. aan de hand van die informatie kan je dan dingen aanpassen in je opstelling.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:01 schreef andre347 het volgende:
Het is nu vakantie dus ben een nieuwe (hopelijk serieuze) game begonnen met PSV. Ik wil graag het tactische gedeelte van FM goed onder de knie te krijgen want ik ben het zat om maar steeds tactieken te downloaden. Ik heb al gezocht op het officiële forum van SI. Daar vind ik alleen maar tactische gidsen voor FM07 en lager. Ook heb ik de topics over RoT en RoO gelezen en ook toegepast op FM08 maar dat werkt niet goed. Zelf heb ik ook al verscheidene dingen geprobeerd maar niks lukt.
Ik zou kijken in deze thread, heeft mij wel geholpen en vormt een goede basis voor het uitbouwen van je eigen tactieken: http://community.sigames.(...)717/m/9962061263/p/1quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:01 schreef andre347 het volgende:
Het is nu vakantie dus ben een nieuwe (hopelijk serieuze) game begonnen met PSV. Ik wil graag het tactische gedeelte van FM goed onder de knie te krijgen want ik ben het zat om maar steeds tactieken te downloaden. Ik heb al gezocht op het officiële forum van SI. Daar vind ik alleen maar tactische gidsen voor FM07 en lager. Ook heb ik de topics over RoT en RoO gelezen en ook toegepast op FM08 maar dat werkt niet goed. Zelf heb ik ook al verscheidene dingen geprobeerd maar niks lukt.
Ik zou hem verkopen, en er leuke clausules voor jou erin doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar heeft om een transfer gevraagd, omdat ie naar een grotere club wil. Is er enige kans dat ik hem kan gaan houden?
Hij heeft in April van het vorig seizoen nog een nieuw 5 jarig contract getekend.
Bedankt, die topic had ik nog niet gevondenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou kijken in deze thread, heeft mij wel geholpen en vormt een goede basis voor het uitbouwen van je eigen tactieken: http://community.sigames.(...)717/m/9962061263/p/1
Daarnaast zoeken op topics van Cleon, Rashadi1. Die ownen dat hele spel. al jaren.
Ik heb hem inderdaad maar verkocht, voor in totaal 40 miljoen aan Manchester United. 25 nu, de overige 15 na x aantal wedstrijden en doelputen. Nu een vervanger. Ik zit halverwege mijn tweede seizoen. Ik zit te denken aan Bruno Bonfim, Bruno Mezenga en Alex Kardec. Is Kardec echt de beste optie van de drie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik zou hem verkopen, en er leuke clausules voor jou erin doen.
Kardec lijkt me wel de beste optie maar als je al 3 basiswaardige spitsen hebt dan zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad maar verkocht, voor in totaal 40 miljoen aan Manchester United. 25 nu, de overige 15 na x aantal wedstrijden en doelputen. Nu een vervanger. Ik zit halverwege mijn tweede seizoen. Ik zit te denken aan Bruno Bonfim, Bruno Mezenga en Alex Kardec. Is Kardec echt de beste optie van de drie?
Ik wil niet een 15+ miljoenen aankoop doen, aangezien ik sowieso al drie basiswaardige spitsen heb lopen.
Ik speel met FC Erzgebirge Aue, een tweede-divisionist uit Duitsland. Leuk clubjequote:
Nee, houd meer van lager-spelende clubs. Alhoewel, ik begin wel elk eerste FM-spel met Ajaxquote:
gecondoleerdquote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef Happel het volgende:
Kut! Mijn save game laad niet meer.
Fijn....
Voor het LLM'en: klikquote:Op zondag 23 december 2007 16:50 schreef Happel het volgende:
Bestaat die site nog waar er random een club voor je wordt gekozen? Kan het nergens terugvinden.
Zelf ontdekt?quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef Survivalism het volgende:
Mika Ääritalo, wat een aankoop is dat zeg.
Voor 300k binnengehaald, en na nog geen 1 seizoen al een 2 miljoen waard.
Met 9 assists en 7 doelpunten een prachtige aankoop.
Pablo, Coloccini, Zapata (Udinese), Kompany; mogelijkheden genoegquote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef DANILXL het volgende:
heeft er iemand nog een paar goede verdedigers voor newcastle. Ik heb nog een budget van 23 miljoen en waars komt daar nog wat bij aan de verdedigers die ik ga verkopen.
Ik krijg gemiddeld 4 tegendoelpunten
als keeper ga ik denk ik akinfeev halen, krul is nog niet goed genoeg
kompany is voor 40 (veertig) miljoen vertrokken naar arsenal en idd die andere twee willen nietquote:Op zondag 23 december 2007 21:47 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Pablo, Coloccini, Zapata (Udinese), Kompany; mogelijkheden genoeg![]()
Al weet ik niet of Pablo en Coloccini willen komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |