Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Knoekie het volgende:
Alle divisies?![]()
Je moet eerst een manager aanmaken.
Het spel zal aangemaakt worden, zodra je op doorgaan klikt. Daarna kan je jezelf als manager aanmaken en een club, waarmee je wilt gaan spelen, kiezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?
Je begint unemployed??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?
Baines/Bale - Breno - Kompany - Colocciniquote:Op woensdag 26 december 2007 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand nog tips voor een goede 4-mans defensie in een 4-4-2? Bij mij is het weer traditioneel gatenkaas.
Ik bedoelde kwa instellingen. En ik ben Telstar, dus dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Baines/Bale - Breno - Kompany - Coloccini
Te halen voor circa 70 miljoen als je mazzel hebt
Nee, meer vragen. Evt veel geld voor "na 1 interland".quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?
Da's echt teveel hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Baines/Bale - Breno - Kompany - Coloccini
Te halen voor circa 70 miljoen als je mazzel hebt
en die bedragen bij elkaar opgeteld zijn ongeveer 70 miljoen euroquote:Op donderdag 27 december 2007 01:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's echt teveel hoor.
Baines haal je voor 'n 10 mln, Breno ook 10 á 15, Kompany 20 (en da's veel) en Coloccini 25 max.
Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde kwa instellingen. En ik ben Telstar, dus dat gaat niet lukken.
ik heb 'm voor 17.25 verkocht aan arsenal na paar weken.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Je begint unemployed??
Gewoon naar Jobs gaan en dan op Job security klikken, dan kan je zien welke clubs geen manager hebben.
Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?
Persoonlijk. natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?
Ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe ik gemakkelijk alle resultaten van een scout kan wissen? Eentje vindt zoveel spelers goed en is aan zijn derde opdracht bezig, dus het wordt een beetje een zootje.
Het ligt aan jouwquote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit![]()
En ligt het aan mij, of zijn de amateurclubs in het bekertoernooi weer eens overgewaardeerd? Had meer moeite met winnen van Quickboys dan van Vitesse, Roda en Twente, om maar een paar clubs te noemen.
Everton heeft echt een zalig team.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?
Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
Op mijn beurt snap ik weer niet waar mensen het wél een uitdaging vinden om met Liverpool een game te beginnen. Maar ik vindt dat iedereen vooral zelf moet weten wat ze doen. Daarbij is vindt ik genie echt handig om er snel achter te komen wie je beste hoekschopnemers zijn en vrijtrap nemers. Normaal moet je daar toch wel ff voor zitten om dat goed over te nemen. (FM is het enige spelletje waarbij ik regelmatig aantekeningen maak, ergens best sneu eigenlijk maar goed :p)quote:Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?
Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |