abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2007 @ 23:26:28 #141
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55561911
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Knoekie het volgende:
Alle divisies?

Je moet eerst een manager aanmaken.
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_55561921
in het seizoen 15-16 voor de 2de keer met Newcastle kampioen geworden. ( had 1x vaker gescoord dan Liverpool)
Ik ben in de halve finale CL uitgeschakeld door Barcelona en de League cup en Fa cup ook niet goed gedaan.
Bestuur was eigenlijk niet tevreden en verwacht dat ik aankomend seizoen de doelstellingen waar ga maken.

Voor het eerst dat ik mijn selectie niet moet verbeteren maar ervoor moet zorgen dat die wat kleiner word door de aankopen van deze zomer.
Is me gelukt de selectie tot 23 man te brengen en zoals de afgelopen jaren gewoon weer met 2 selecties spelen.
Alleen vind jammer dat ik 3 spelers daardoor moest verkopen, met een paar nog op de TL en een jeugdspeler moet nog een jaartje wachten.
  woensdag 26 december 2007 @ 23:30:53 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55561998
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?
Het spel zal aangemaakt worden, zodra je op doorgaan klikt. Daarna kan je jezelf als manager aanmaken en een club, waarmee je wilt gaan spelen, kiezen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 26 december 2007 @ 23:33:27 #144
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55562058
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Je begint unemployed??
Gewoon naar Jobs gaan en dan op Job security klikken, dan kan je zien welke clubs geen manager hebben.

Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?

[ Bericht 8% gewijzigd door PirE op 26-12-2007 23:43:34 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 26 december 2007 @ 23:53:52 #145
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55562541
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand nog tips voor een goede 4-mans defensie in een 4-4-2? Bij mij is het weer traditioneel gatenkaas.
Baines/Bale - Breno - Kompany - Coloccini

Te halen voor circa 70 miljoen als je mazzel hebt
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55562567
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Ik bedoelde kwa instellingen. En ik ben Telstar, dus dat gaat niet lukken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55562575
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?
Nee, meer vragen. Evt veel geld voor "na 1 interland".
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55565053
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Da's echt teveel hoor.

Baines haal je voor 'n 10 mln, Breno ook 10 á 15, Kompany 20 (en da's veel) en Coloccini 25 max.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_55566001
quote:
Op donderdag 27 december 2007 01:46 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Da's echt teveel hoor.

Baines haal je voor 'n 10 mln, Breno ook 10 á 15, Kompany 20 (en da's veel) en Coloccini 25 max.
en die bedragen bij elkaar opgeteld zijn ongeveer 70 miljoen euro
pi_55566583
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik bedoelde kwa instellingen. En ik ben Telstar, dus dat gaat niet lukken.
Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55569315
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Je begint unemployed??
Gewoon naar Jobs gaan en dan op Job security klikken, dan kan je zien welke clubs geen manager hebben.

ik heb 'm voor 17.25 verkocht aan arsenal na paar weken.
pi_55569904
quote:
Op donderdag 27 december 2007 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?
Persoonlijk. natuurlijk
  Moderator donderdag 27 december 2007 @ 14:00:31 #153
42184 crew  DaMart
pi_55571744
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Weet iemand trouwens hoe ik gemakkelijk alle resultaten van een scout kan wissen? Eentje vindt zoveel spelers goed en is aan zijn derde opdracht bezig, dus het wordt een beetje een zootje .
Ik ben er nog niet uit

En ligt het aan mij, of zijn de amateurclubs in het bekertoernooi weer eens overgewaardeerd? Had meer moeite met winnen van Quickboys dan van Vitesse, Roda en Twente, om maar een paar clubs te noemen.
pi_55571800
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet uit

En ligt het aan mij, of zijn de amateurclubs in het bekertoernooi weer eens overgewaardeerd? Had meer moeite met winnen van Quickboys dan van Vitesse, Roda en Twente, om maar een paar clubs te noemen.
Het ligt aan jouw

Heeft iemand al ervaring met die FM Genie Scout? Hoe werkt het?
pi_55573225
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:03 schreef Westplaya het volgende:

Hoe werkt het?
Niet
pi_55573887
Klopt ik moet bekennen gezocht te hebben naar FM genie scout, maar ik las ergens dat SI de coderingen ofzo moeilijker hebben gemaakt zodat het moeilijker is om dat soort programma's te maken.
pi_55573968

Ik kan niet geloven hoe goed het momenteel gaat met Hoffenheim. Ik ben in mijn eerste seizoen 3de geëindigd, waardoor ik ternauwernood promotie wist af te dwingen (maar het was kiele-kiele, dat terwijl aan het begin van het seizoen Hoffenheim werd gezien als een degradatie-kandidaat)

Na saneringen heb ik aan het begin van het tweede seizoen noodgedwongen van het bestuur een schlemielige bod voor Marvin Angulo ( 2,8 miljoen voor mijn onbetwiste basisspeler) moeten accepteren.

Voor Carlos Alberto werd mijn vraagprijs voor neergelegd (15 miljoen euro) dus die heb ik laten gaan, ik heb zoveel voor hem kunnen vangen omdat hij in het eerste seizoen tot beste speler met tevens de hoogte average rating werd uitgeroepen. Maar gelukkig had ik daarvoor Alex (Vasco - touted as the next Ronaldinho -9 potential rating) als vervanger weten te strikken. Ik heb nu een talentvolle selectie gevormd die het echt fantastisch doet. Putilo speelt de sterren van de hemel en Filipenko blijft maar scoren uit corners. Varela heb ik van Schalke transfervrij op kunnen pikken en heeft in 3 wedstrijden nu al 5 assists gemaakt. Een top-aankoop dus. Daarnaast ook talenten als Oliva, Forster, Murcia, Tales, Choco, Sadick Adams die vele potentie hebben maar nog de nodige ervaring op moeten doen. Collen van Feyenoord ook transfervrij kunnen halen, hij heeft best aardige statistieken. Als ik deze lijn kan doortrekken, zou ik best wel eens in de top 10 kunnen eindigen dit seizoen en dat zou sensationeel zijn binnen 2 seizoenen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55574972
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?

Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
  donderdag 27 december 2007 @ 16:44:43 #159
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_55575840
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo'n genie scout gebruiken en elke keer als je een team begint weer dezelfde spelers en talenten koopt....Weinig uitdaging toch ofnie?

Laatst met Liverpool begonnen en na 2 seizoenen weer ontslagen, ik had de League Cup gewonnen, 2e in de competitie, halve finale eruit tegen Barca en FA Cup had ik tot de halve finale volgehouden maar blijkbaar allemaal nog niet genoeg! Ik heb wel besloten om in Engeland te blijven, deze week weer es opnieuw beginnen en dan misschien met Everton ofzo beginnen! Ook een leuke uitdaging denk ik
Everton heeft echt een zalig team.

Arteta

Mijn eerste seizoen met de Duitse tweede-divisionist Aue is niet zo best verlopen. Op de tiende plek geëindigd, maar het zat allemaal erg dicht bij elkaar. Het tweede seizoen moet toch zeker een plekje bij de top-6 haalbaar zijn.

Screen van het eerste seizoen:

Verdere screens op aanvraag
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_55576739
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:08 schreef Zinton het volgende:

Op mijn beurt snap ik weer niet waar mensen het wél een uitdaging vinden om met Liverpool een game te beginnen. Maar ik vindt dat iedereen vooral zelf moet weten wat ze doen. Daarbij is vindt ik genie echt handig om er snel achter te komen wie je beste hoekschopnemers zijn en vrijtrap nemers. Normaal moet je daar toch wel ff voor zitten om dat goed over te nemen. (FM is het enige spelletje waarbij ik regelmatig aantekeningen maak, ergens best sneu eigenlijk maar goed :p)

Anyhow omdat ik dus net het spel heb ik een heuse proefspiel gemaakt met mijn favo club Willem II. 3-tal spelers aangetrokken: Liviu Ganea, Kasper Hämäläinen en Celso Borges. In mijn oefencampagnes heb ik het mogen opnemen tegen AC Milan en Inter Milan (wtf) natuurlijk met 2-0 en 3-0 kansloos verloren. In de competitie ging ik er nipt met 0-1 onderuit thuis tegen twente en uit bij NEC met 4-2. Ik geloof dat mijn experiment met 4-5-1 niet echt geslaagd is. Thuis tegen Heerenveen kwam ik eerst met 0-2 achter en na de rust is dat recht gezet naar 2-2.

Ik erger me overigens kapot aan dat ik mijn verdedigers nauwelijks druk zie uitoefenen ondanks ik dat in de balkjes wel aangeef te doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')