Als je met de patch speelt vind je Aaritalo alleen als je de competitie of spelers van Finland hebt geladen. Maar hij is nu ook niet meer zo'n heldquote:Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef BobbyHill het volgende:
Ik speel met een medium database, vandaar dat ik die Aaritalo nooit vind zeker?
Ik begin met Vitesse aan m'n tweede seizoen en ga het dit jaar met een 4-2-3-1 opstelling proberen.
Heb onder andere Amrabat, Gregoor van Dijk, Rene Bot, Alex Texeira en Alexander Prudnikov aangetrokken.
Yakubu is helaas vertrokken naar Ajax, maar hij wilde niet verlengen en ik had geld nodig. Lorca is terug naar Chili. Ik had een clausule voor 1,5 miljoen terwijl hij al 5 miljoen waard is. Ik kon alleen z'n salaris niet betalen om de al eerder opgegeven onduidelijke reden. Want de gemiddelde knakker van FC Biggenkerke kon ik op hetzelfde moment zo 50.000 euro betalen. Verder is m'n team redelijk intact gebleven, behalve wat spelers die ik toch al nooit gebruikte.
Je 2 centrale middenvelders met een pijltje naar achter, zal straks even een screen maken hoe ik het speelquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef BobbyHill het volgende:
Zo, ik ik ga ook maar een paar wedstrijden spelen
Nog collega 4-2-3-1 spelers met goede tips wat betreft wedstrijdinstelling? Ik heb m'n twee verdedigende middenvelders een pijltje achteruit gegeven, omdat het gat tussen hen en m'n verdedigers vrij groot is. Misschien dat ik met een voorstopper ga spelen om dat gat in te vullen.
Ik ga m binnen hengelen voor 1 miljoenquote:
Als je eenmaal begonnen bent, miep je wel andersquote:Op woensdag 26 december 2007 22:27 schreef Lyzio het volgende:
(mijn pc trekt dat makkelijk)
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Knoekie het volgende:
Alle divisies?![]()
Je moet eerst een manager aanmaken.
Het spel zal aangemaakt worden, zodra je op doorgaan klikt. Daarna kan je jezelf als manager aanmaken en een club, waarmee je wilt gaan spelen, kiezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?
Je begint unemployed??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb ik. Alles wat ik kan doen is op Doorgaan klikken. Banencentrum doet niks. F2 werkt ook niet echt, want dan kom ik weer in hetzelfde scherm als waar ik was toen ik op F2 duwde. Misschien dat het met de datum te maken heeft? Het is juli 2007 bij mij, misschien dat ik dan moet wachten tot de zomerstop voorbij is?
Baines/Bale - Breno - Kompany - Colocciniquote:Op woensdag 26 december 2007 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand nog tips voor een goede 4-mans defensie in een 4-4-2? Bij mij is het weer traditioneel gatenkaas.
Ik bedoelde kwa instellingen. En ik ben Telstar, dus dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Baines/Bale - Breno - Kompany - Coloccini
Te halen voor circa 70 miljoen als je mazzel hebt
Nee, meer vragen. Evt veel geld voor "na 1 interland".quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Edit: Korte vraag. Ben net met PSV begonnen. Is 6,5mln direct + 3.2mln over 24 maanden een acceptabel bod voor Farfan?
Da's echt teveel hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Baines/Bale - Breno - Kompany - Coloccini
Te halen voor circa 70 miljoen als je mazzel hebt
en die bedragen bij elkaar opgeteld zijn ongeveer 70 miljoen euroquote:Op donderdag 27 december 2007 01:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's echt teveel hoor.
Baines haal je voor 'n 10 mln, Breno ook 10 á 15, Kompany 20 (en da's veel) en Coloccini 25 max.
Speel je veel met individuele instellingen of alleen op teaminstellingen?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde kwa instellingen. En ik ben Telstar, dus dat gaat niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |