Het kan zijn dat er wel meer geld beschikbaar is. Dat kun je krijgen door inde bestuurskamer om meer transfergeld te vragen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef WRNL het volgende:
Ik snap het transferbudget niet zo. Als ik ajax begin te coachen krijg ik minimaal 8 miljoen euro. Maar als ik een andere team ga coachen dan lijkt het wel dat ze veel meer hebben. Er komen dan bedragen naar voren als 9 miljoen, 12 miljoen en nog een paar van een paar miljoenen.
Merkten jullie dit ook al?
Je transferbudget is hoger als je een hogere reputatie hebt. Je krijgt automatisch een hoger budget als je je bewezen hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef WRNL het volgende:
Ik snap het transferbudget niet zo. Als ik ajax begin te coachen krijg ik minimaal 8 miljoen euro. Maar als ik een andere team ga coachen dan lijkt het wel dat ze veel meer hebben. Er komen dan bedragen naar voren als 9 miljoen, 12 miljoen en nog een paar van een paar miljoenen.
Merkten jullie dit ook al?
Aha. Dat zit dus op zo'n manier in elkaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Je transferbudget is hoger als je een hogere reputatie hebt. Je krijgt automatisch een hoger budget als je je bewezen hebt.
Ajax - FC Twentequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
In de laatste minuten wordt echt gigantisch veel gescoord. Beetje onrealistisch naar mijn mening.
Ja, de Nederlandse vertaling laat weer flink te wensen over...quote:
Ik speel nu (nog steeds) met Sheffield United. Speelt wel een competitie lager dan Manchester City maar het is een leuke uitdaging om weer te promoveren. Als je toch in de Premier League zoekt kun je ook kijken naar Portsmouth en Reading. Beide leuke teams met wel aardig wat geld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:20 schreef Zinton het volgende:
Iemand nog een leuke club in Engeland om mee te beginnen? Is toch wel DE leukste competitie vind ik...
Zat zelf te denken aan Manchester City, leuke subtopper denk
EPL:quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:20 schreef Zinton het volgende:
Iemand nog een leuke club in Engeland om mee te beginnen? Is toch wel DE leukste competitie vind ik...
Zat zelf te denken aan Manchester City, leuke subtopper denk
Je vergeet LEEDSquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:31 schreef PirE het volgende:
[..]
EPL:
- Middlesbrough
Championship:
- Hull City
League One:
- Nottingham Forest
- Brighton
League Two:
-Bradford (is ver afgezakt de laatste jaren)
Blue Square Premier League:
- Northwich![]()
(behoorlijke uitdaging, ze zijn zo goed als failliet en er komt geen hond kijken)
Blue Square North/South:
- Telford
- Havant & Waterlooville
- Hampton & Richmond Borough
Die laatste twee alleen vanwege de naam
Ik heb niks met Leedsquote:
Hull blijft een geweldige club om mee te beginnen.quote:
Ik ben nu ook met Hull bezigquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Hull blijft een geweldige club om mee te beginnen.
FM2005. Beckham op zijn oude dag bij Hull. Zijn salaris werd betaald door de shirtverkoop![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |