Ik moet nog steeds beginnen. Het spel staat al een maand in de kast.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:41 schreef sjimz het volgende:
Heb al een paar dagen niet meer gespeeld.
Misschien binnenkort weer eens een keer beginnen.
Transferstatus op not needed by club gezet?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:51 schreef Ordinair het volgende:
Damn.. Ik kom ook maar niet van die Luque af.. En als ik zijn contract ontbindt moet ie 2,200,000 E hebben.
Slijngard van Ajax huren voor de LB positie en is Berg nu niet gratis over te nemen?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit nu in de winterstop met Leeds United en het is zeer spannend. Het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 10 is - uit mn hoofd gezegd - 6 punten. Ik zelf sta 2e, 1 puntje achter de nummer 1. Ik heb wel een spits nodig aangezien Voskamp steeds maar geblesseerd is. Iemand suggestie? Tevens zijn suggesties over linksbacks welkom, ik heb daar nu alleen Clapham en die is nog gehuurd ook.
San Roman?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel met MU update dus Berg is niet gratis af te halen. Slijngard zal ik eens naar kijken. Ik heb nog 750k, zou dat genoeg zijn om Slijngard definitief te kopen? Mijn andere linksback is namelijk ook een gehuurde speler dus dan zou ik volgend seizoen helemaal geen linksbacks meer hebben
Is een rechtsback toch?quote:
Slijngaard kan je dan wel kopen denk ik, in mijn spel is het een goede spelerquote:Op maandag 28 januari 2008 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel met MU update dus Berg is niet gratis af te halen. Slijngard zal ik eens naar kijken. Ik heb nog 750k, zou dat genoeg zijn om Slijngard definitief te kopen? Mijn andere linksback is namelijk ook een gehuurde speler dus dan zou ik volgend seizoen helemaal geen linksbacks meer hebben
Oja.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is een rechtsback toch?
[..]
Slijngaard kan je dan wel kopen denk ik, in mijn spel is het een goede speler
met landzaad erbij zeker!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
komende week nieuwe laptop,
lekker snel fm spelen
Leeds.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef DJWeisz het volgende:
Wat is een leuk buitenlands team om mee te beginnen om mee naar de top te groeien ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |