Ik moet nog steeds beginnen. Het spel staat al een maand in de kast.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:41 schreef sjimz het volgende:
Heb al een paar dagen niet meer gespeeld.
Misschien binnenkort weer eens een keer beginnen.
Transferstatus op not needed by club gezet?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:51 schreef Ordinair het volgende:
Damn.. Ik kom ook maar niet van die Luque af.. En als ik zijn contract ontbindt moet ie 2,200,000 E hebben.
Slijngard van Ajax huren voor de LB positie en is Berg nu niet gratis over te nemen?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit nu in de winterstop met Leeds United en het is zeer spannend. Het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 10 is - uit mn hoofd gezegd - 6 punten. Ik zelf sta 2e, 1 puntje achter de nummer 1. Ik heb wel een spits nodig aangezien Voskamp steeds maar geblesseerd is. Iemand suggestie? Tevens zijn suggesties over linksbacks welkom, ik heb daar nu alleen Clapham en die is nog gehuurd ook.
San Roman?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel met MU update dus Berg is niet gratis af te halen. Slijngard zal ik eens naar kijken. Ik heb nog 750k, zou dat genoeg zijn om Slijngard definitief te kopen? Mijn andere linksback is namelijk ook een gehuurde speler dus dan zou ik volgend seizoen helemaal geen linksbacks meer hebben
Is een rechtsback toch?quote:
Slijngaard kan je dan wel kopen denk ik, in mijn spel is het een goede spelerquote:Op maandag 28 januari 2008 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel met MU update dus Berg is niet gratis af te halen. Slijngard zal ik eens naar kijken. Ik heb nog 750k, zou dat genoeg zijn om Slijngard definitief te kopen? Mijn andere linksback is namelijk ook een gehuurde speler dus dan zou ik volgend seizoen helemaal geen linksbacks meer hebben
Oja.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is een rechtsback toch?
[..]
Slijngaard kan je dan wel kopen denk ik, in mijn spel is het een goede speler
met landzaad erbij zeker!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
komende week nieuwe laptop,
lekker snel fm spelen
Leeds.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef DJWeisz het volgende:
Wat is een leuk buitenlands team om mee te beginnen om mee naar de top te groeien ???
Omniworld, Ajax als je parentclub.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef DJWeisz het volgende:
Wat is een leuk buitenlands team om mee te beginnen om mee naar de top te groeien ???
Sporting Portugalquote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef DJWeisz het volgende:
Leuke club idd, maar geen buitenland en daar vroeg hij omquote:Op maandag 28 januari 2008 21:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omniworld, Ajax als je parentclub.
Helemaal mee eens, en anders is Ipswich ook een erg leuk team. Sowieso zitten er in Engeland leuke ploegen.quote:
Hoe dan? Ik krijg dan altijd het bericht dat de transfer is afgeketst.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als je verzoek in hoger beroep afgewezen wordt en de speler dus geen permit krijgt, dan kun je ervoor kiezen de speler toch aan te trekken. Op dat moment stal je 'm zolang bij je feeder club en doet ie daar ervaring op en kan ie na verloop van tijd in aanmerking komen voor 'n permit.
Inderdaad.. Hetzelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik krijg dan altijd het bericht dat de transfer is afgeketst.
Als je een paar jaar bij dezelfde club zit kan je ook kiezen wat voor feederclub je wilt hebben (dus ook een work permit feederclub).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:21 schreef Harmen1984 het volgende:
Maar hoe krijg ik zo'n Belgische of Poolse feederclub?
Trouwens, kwartfinales EK 2008, wtf:
[ afbeelding ]
Dat kan dus alleen als je zo'n work permit feederclub hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik krijg dan altijd het bericht dat de transfer is afgeketst.
aahh een weer een gedownloade versie van FMquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:21 schreef Harmen1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Engeland:quote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef DJWeisz het volgende:
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:45 schreef Tim_G het volgende:
[..]
aahh een weer een gedownloade versie van FM
Bij een gedownloade versie heb je standaard al die k*tlandjes op het EK en nog wat van dat soort kleine dingetjesquote:
Zelfde tactiek, maar bijvoorbeeld wide spelen en hoger tempo, net als in het echt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:45 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is een goede tactiek tegen kleine clubs??
Je krijgt zo'n feederclub alleen als je het originele spel hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:21 schreef Harmen1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah vandaar, dan maar eens op zoek naar zo'n feederclub.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als je zo'n work permit feederclub hebt
Yeovil.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:06 schreef DJWeisz het volgende:
Kargbo als linksback?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Transfer van Pieters heb ik op het allerlaatste moment afgeblazen, hij was zwaar geblesseerd geraakt. Nu in onderhandeling met Pocognoli, anders ga ik eens naar Kargbo en dan toch Slijngard informeren
Zeker met Feyenoord, en dan met landzaat en podolski erbijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Altijd leuk al die verhalen hier.
Ik ga morgen op nieuwe laptop eens een kleine tijdelijke game beginnen, en dan begin feb weer met een goede data update eens wat successen bouwen
Dat zal best, maar je gaat Kargbo toch niet linksback zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij is in mijn game LM, V RLC, VM
Als ie er toch kan staan waarom nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zal best, maar je gaat Kargbo toch niet linksback zetten?
Dat is geen probleem, bied hem dan meer tekengeld aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ook zo gaar vind. Ik mag 1.4 miljoen aan salarissen uitgeven. Heb nu 800.000 uitgegeven. Wil een nieuwe speler die wil 89.000 per week maar ik mag maar 80.000 uitgeven
Soms gaan ze ervan uit dat je het totaal aan afbetalingen dan al moet hebben.. Beetje raar though.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:27 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil een Roemeen aantrekken voor 0¤ (afbetaling per maand) heb nog 300.000 op de rekening staan komt er een melding dat ik geen geld heb.
Omdat je niks hebt aan een buffel die de marathon heen en weer loopt op een linksback positie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ie er toch kan staan waarom nietMaar Pocognoli is nu de speler waar mijn pijlen op zijn gericht, eerst dat maar even afwachten
Ik heb nu toch al een akkoord over Pocognoli dus Kargbo is al niet meer nodigquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat je niks hebt aan een buffel die de marathon heen en weer loopt op een linksback positie.
De DM plaats is daar veel meer voorgeschikt,
Echt vervelend dat die er uit ligtquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:34 schreef BigKahuna het volgende:
Pff, ik heb zo'n Data Update nodig van ManUtd... ligt die site plat.
Heeft iemand zo'n update??
Van FM 2007 welteverstaan
Wanneer ga je beginnen mét Landzaat en Podolski?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt vervelend dat die er uit ligt
Als ie niet goed is, laat het ff weten ik heb de allerlaatste MU update voor FM2007 hier nog ergens staan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:38 schreef BigKahuna het volgende:
Aah, ik denk dat ik er al één hebt, van sortitoutsi
al gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:02 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen mét Landzaat en Podolski?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden dat je er niets van gaat bakken.
zal toch welquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden dat je er niets van gaat bakken.
Bij clubs als ManUtd, Chelsea ed is het ook een door de club bepaalde standaard dat er een loonsverlaging bij degradatie in het contract komt, dat is niet eens te verwijderenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Teken je een contract bij de regerend kampioen, bekerwinnaar en CL finalist wil je wel een ontsnappingsclausule bij degradatie in je contract
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jorien, als Ooijer toch naar Feyenoord gaat, begin je dan weer opnieuw?
eindelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
En voor de geinteresseerde mensen, ManUtd is weer bereikbaar!
Ondertussen al 8 spelers die 1 tot 4 maanden utigeschakeld zijn (geweest)quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff, af en toe word ik zo gek van dit spel. Tis nog geen winterstop of 3 belangrijke spelers zijn 2 + maanden utigeschakeld.
Ga ik proberen, bedanktquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:54 schreef markthemen het volgende:
@foepperdepoeppp: john goossens proberen te huren van Ajax, leuk spelertje
Ik heb hem zelf ook in mijn Sheffield game.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef andre347 het volgende:
B. Dzsudszak..Aardige speler, al zeg ik het zelf.
Realistisch spel dat FM, bijna altijd vertrekt ie daar in de winterstop naar Pompey hehe.quote:Pas na het sluiten van de transfermarkt kwamen Portsmouth en Tottenham Hotspur met het nieuws: Jermain Defoe verhuist van The Spurs naar Pompey.
saven en verder gaan met man utd als het nix is gewoon weer verder gaan met de anderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Feck, Man utd wil me hebben wel lachen maar wil eigenlijk ook wel bij kaisers blijven. Dillema.
Anybodyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Na 2 promoties op rij ben ik met Hyde United in de Coca Cola League 2 aanbeland. Met een transferbudget van 0 en een loonbudget van 14k per week moet je dan creatief worden.
Heb 4 man geleend van mn parentclub Man Utd, en dan heb ik nog 3 spelers, waarvan 2 nieuw, die het niveau aankunnen.
Oftewel, Nog dringend 4 goeie spelers nodig (Linksback, Centrale verdediger, Centrale middenvelder en een Spits). Iemand suggesties voor leuke spelers die voor een schijntje op dat niveau willen spelen?
Geen last van.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij een gedownloade versie heb je standaard al die k*tlandjes op het EK en nog wat van dat soort kleine dingetjes
Ik ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er al een update die future transfers doet en niet alle spelers direct al transfereert?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand al een goede update gezien met de transfers tm 31-1 daarin?
Ik had er een keer 1 die Jan Alonso heettequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
FM-Humor:
Een Colombiaanse FRED die Coca heet
Dat is gewoon apart. Net als bij mij bijvoorbeeld Mustafa Bos of Tayfun Willemsen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had er een keer 1 die Jan Alonso heette
Maar jij cheat met je editorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik blijf voor mijn feyenoord game gewoon spelen, met een vrij nieuwe update. zelf nog ff die spelers bij ajax gestopt enzo.
Maar voor de nieuwere games ga ik wachten op de nieuwste update.
Mijn Feyenoord game, na 1e seizoen![]()
![]()
![]()
Helemaal niets in Amsterdam !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch ook mogelijk om een speler me heimwee een maandje naar zijn eigen land op vakantie te laten gaan?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een probleem, misschien dat iemand mij hier kan helpen. Afgelopen zomer heb ik een hele talentvolle speler gehaald. UItgeleend geweest, nu af en toe ene invalbeurt en ik denk dat hij in de loop van volgend seizoen vaste waarde gaat worden. Helaas heeft hij al een jaar heimwee.De enige oplossing die mij bekend is, is een speler met dezelfde afkomst halen, maar ik heb geen geschikte speler kunnen vinden. Iemand een geniale ingeving om die arme jongen zich thuis te laten voelen?
*onderdrukt even een klein, smalend lachje*quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
...
Helemaal niets in Amsterdam !
...
Sowieso een linksback lijkt me. Ik zou eens kijken bij Jamie Clapham, volgens mij vragen oudere spelers meestal een lager salaris.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef donroyco het volgende:
Hehe... eindelijk heb ik tijd om weer het mooiste spel van de pc te spelenJammer dat er nog geen update is met de nieuwste tranfers, maar die wordt nog wel verwacht
![]()
Tot die tijd maar een game gestart met Sunder in combinatie met een Free Database..
[ afbeelding ]
Zoek nog wat versterkingen, iemand nog ideeen? Liefst wat spelers die niet zo zwaar op het salarisbudget drukken..
Welke skin is dat?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef donroyco het volgende:
Hehe... eindelijk heb ik tijd om weer het mooiste spel van de pc te spelenJammer dat er nog geen update is met de nieuwste tranfers, maar die wordt nog wel verwacht
![]()
Tot die tijd maar een game gestart met Sunder in combinatie met een Free Database..
[ afbeelding ]
Zoek nog wat versterkingen, iemand nog ideeen? Liefst wat spelers die niet zo zwaar op het salarisbudget drukken..
Met die clubs moet je ook een Doudin of een Altidore kopen in het eerste seizoen, Stancu is ook mogelijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ff in een enorme dip beland met Leeds. Ik stond eerste, maar nu loopt het al heel lang niet meer en moet ik vrezen voor mijn play-off plekje. Momenteel sta ik 7e (6e is nog play-offs), wel gelijk in punten met de nummer 4. Ik heb mezelf al voorgenomen om op te stappen als ik de play-offs niet haal, dan heb ik in mijn ogen echt gefaald.
Scoren is echt een groot probleem bij mij, alleen Flo en Kandol schieten er af en toe 1 in, maar beide zijn lang geblesseerd.
Flo 30 (3) wedstrijden, 17 doelpunten
Kandol 19 (9) wedstrijden, 11 doelpunten
Mols 12 (0) wedstrijden, 4 doelpunten
Voskamp 10 (10) wedstrijden 1 doelpunt
Speel ook met Leeds. Nog maar een aantal wedstrijden. Heb na 5 wedstrijden de punten mindering al weg dus kan ik weer naar boven kijken. Mijn team is eigenlijk veel te goed voor deze competitiequote:Op maandag 4 februari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ff in een enorme dip beland met Leeds. Ik stond eerste, maar nu loopt het al heel lang niet meer en moet ik vrezen voor mijn play-off plekje. Momenteel sta ik 7e (6e is nog play-offs), wel gelijk in punten met de nummer 4. Ik heb mezelf al voorgenomen om op te stappen als ik de play-offs niet haal, dan heb ik in mijn ogen echt gefaald.
Scoren is echt een groot probleem bij mij, alleen Flo en Kandol schieten er af en toe 1 in, maar beide zijn lang geblesseerd.
Flo 30 (3) wedstrijden, 17 doelpunten
Kandol 19 (9) wedstrijden, 11 doelpunten
Mols 12 (0) wedstrijden, 4 doelpunten
Voskamp 10 (10) wedstrijden 1 doelpunt
Zijn wel aardige talenten in FM mits je ze goed begeleidquote:Op maandag 4 februari 2008 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet niet hoe goed ze in het spel zijn, maar volgens ELF voetbal is dit "Het oranje van 2018":
Jeroen Zoet
Jeffrey Bruma
Daley Blind
Patrick van Aanholt
Marko Matic
Georginio Wijnaldum
Leroy Fer
Rodney Sneijder
Oguzhan Ozyakup
Vincent van den Berg
Nacer Barazite
Zitten ongetwijfeld wat leuke talentjes tussen.
Doe er je voordeel mee
Voornaam van Sharp ?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:56 schreef Ordinair het volgende:
Stancu (27 doelpunten) en Sharp (38 doelpunten) zijn bij mij in het eerste seizoen de absolute topscoorders!
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie het bedankt , mooie stats
33 duels 20 goals vorig seizoen in me game, goed hoor.
4,4 mil. moet eerst wat verkopen, heb niet zoveel geld meer.
Het probleem is dat ik slechts 2 VC's had, dus ik heb daar veel geld in geinvesteerd. Mols kon ik gratis en tegen een bescheiden salaris overnemen (in de winterstop) en hij heeft erg goede finishing skills dus ik nam de gok. Voskamp kon ik ook voor weinig geld en een laag salaris overnemen, maar die is of geblesseerd of hij scoort niet. Meer opties had ik eigenlijk niet in de spits, of ik had met 2 VC's het seizoen in moeten gaan, maar omdat ik al 3 spitsen had (Beckford, 2 goals in 1 (10) wedstrijden, inmiddels in het tweede) heb ik gekozen om geld in VC's te investeren.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Met die clubs moet je ook een Doudin of een Altidore kopen in het eerste seizoen, Stancu is ook mogelijk.
Hij is de assistmanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:25 schreef Jasza het volgende:
Ale Ale Ale Mauro Mauro.
Mooie skin, waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:59 schreef donroyco het volgende:
Even game (tegelijk met sjimz) gestart met PSG en een Free Database (tot de nieuwe update van vrijdag a.s.)
Van het loonbudget dat ik ter beschikking had (142K) heb ik nog 46K over
Team:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitslagen:
[ afbeelding ]
Stand:
[ afbeelding ]
Dit was trouwens daags na de 2-0 overwinning op Ajax (twee goals van... Tamuz), toen ik opmerkte dat Ajax niet klaar was om mee te doen om de titel:quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:47 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik me maar druk maken dat 'mijn enige goede spits' op het laatste moment werd weggekocht voor 18 miljoen op 30 augustus ofzo.
Deze knaap heeft er al 1 inliggen in de enige bekerwedstrijd, 10 in 10 in de competitie, en nu dus 5 goals in de eerste UEFA Cup-wedstrijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn sterspelers zijn Tamuz, Araujo, Yakubu (). Verder staan direct Stenman, Hofs, Hofland, Slory en Cahais opgesteld. De rest varieert.
Eind Feb. begin Maartquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:19 schreef Happel het volgende:
Wanneer komt die nieuwe patch?
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
Ik ga ook weer beginnen. Is die 8.01 patch de laatste die is uitgegeven?
Of je wacht tot de officiele data update die een stuk beter isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:14 schreef andre347 het volgende:
Heb eigenlijk wel zin in de nieuwe patch. Zien wat er allemaal is veranderd aan de game-engine. Vrijdag download ik wel even de winter-update van Manutd.nl.
Ik vind over het algemeen de MU updates veel beter dan de orginele. In de MU update zijn ook de namen van de Zomerbeker ed veranderd in Intertoto en dat soort kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:43 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Of je wacht tot de officiele data update die een stuk beter is
Manutd.nl, linkjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie skin, waar heb je die vandaan?
Dat ik ze niet genoeg krediet geef, maar ik snap het niet, want ik heb een basiself en die spelen altijd.. behalve als ze geblesseerd of geschorst zijn...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar zijn al die spelers ongerust om, donroyco?
Ach, het komt wel goed zo te zien aan die tweede wedstrijdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:09 schreef sjimz het volgende:
Waar donroyco het goed doet met PSG met de free transfer database ben ik de eerste wedstrijd tegen Lorient de boot in gegaan met 5-3.
Al zegt een slechte start bij mij niet zo veel.
Toppers in mijn selectie zijn Corluka, Escude, Huntelaar en Zokora.
Spelers beter toespreken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Manutd.nl, linkje
[..]
Dat ik ze niet genoeg krediet geef, maar ik snap het niet, want ik heb een basiself en die spelen altijd.. behalve als ze geblesseerd of geschorst zijn...
[..]
Ach, het komt wel goed zo te zien aan die tweede wedstrijd
Kan ik dat ook door mijn assistent laten doen?quote:
Je bedoelt statistieken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:22 schreef Lyzio het volgende:
Welke speler heeft eigenlijk de hoogste beoordeling als keeper in FM?
Ook. Maar ook beoordeling als keeper.quote:
Casillas en Buffonquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:22 schreef Lyzio het volgende:
Welke speler heeft eigenlijk de hoogste beoordeling als keeper in FM?
Oké. Welke veldspeler heeft de hoogste beoordeling als keeper?quote:
Free database? Maar zit je dan niet met het probleem dat je niet in de CL kan meespelen. En blijf je je jeugd dan houden? Of is dat ook allemaal vrij?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:59 schreef donroyco het volgende:
Even game (tegelijk met sjimz) gestart met PSG en een Free Database (tot de nieuwe update van vrijdag a.s.)
Van het loonbudget dat ik ter beschikking had (142K) heb ik nog 46K over
Team:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitslagen:
[ afbeelding ]
Stand:
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag tot de "winterstop" van seizoen 09/10 gespeeld met Man U. Sta fier aan kop met 13 punten voorsprong. Rooney en Ronaldo zijn helemaal los, voeren 't klassement aan qua goals, gemiddelde en MoM's
Hopelijk geen inzinking, dan kan 't een recordseizoen worden
Bij tactiek > Tackelen in het midden zetten en natuurlijk niet teveel heethoofden op het veld neerzettenquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:31 schreef Messenga het volgende:
Eerste in Spanje, kwartfinale CL tegen Liverpool, Copa Del Ray tegen Real, maar ik heb 79 gele kaarten in 35 wedstrijden.Wat 2.3 per wedstrijd is. De laatste wedstrijd win ik wel met 6-0, maar wel 5 gele kaarten.
Hoe zorg ik ervoor dat dat een beetje minder wordt?
Ja maarja, dan krijg je weer tegendoelpunten. En qua heethoofden, tja, ik kan Henry, Ronaldinho, Messi, Pirlo, Xavi, Eto'o, Iniesta, Poyul en Abidal er wel uithalen.. maarja.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij tactiek > Tackelen in het midden zetten en natuurlijk niet teveel heethoofden op het veld neerzetten
Dat is wel handig hoor, als je straks bij Stade Rennes zit en een deel van de spelers is het met jou eensquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Seizoen met Leeds succesvol afgerond ondanks een enorme dip rond de winterstop. Toch heb ik het helemaal verbruid bij fans en bestuur. Ik was de grootste kanshebber om manager van Wigan te worden volgens de media, ik solliciteerde bij Wigan en in mijn uitlatingen in de media vertelde ik ook dat ik liever naar Wigan wilde dan blijven bij Leeds. Fans en bestuur zijn woest, de fans hebben inmiddels een actiegroep gesticht en het bestuur heeft mij aangeboden om eervol ontslag te nemen voordat zij mij oneervol de laan uitsturen. Het is namelijk zo dat Wigan mij uiteindelijk niet gekozen heeft
Spelersgroep is trouwens verdeeld, er zijn spelers die mij niet loyaal vinden, maar anderen vinden dat ik ambitie mag tonen en zelf over mijn toekomst mag beslissen. Mijn hoop is nu op Stade Rennes gevestigd.
obina heeft voor afwerken een 7 hier, wtf heb je gedaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
Heenwedstrijd met 1-3 verloren, finale gaat dus niet door voor mij. Uiteindelijk gewonnen door Sporting Lissabon. Met Bahía in de basis.
Hmmquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:05 schreef sjimz het volgende:
donroyco ,Lyon staat bij mij stijf onderaan
Het is iets heel anders geworden als Stade Rennes, namelijk Alcoyano uit de tweede Spaanse profdivisie. Leuke club, talentvolle selectie en meer geld beschikbaar als Leeds. Op het eerste gezicht dus een stapje achteruit, maar in mijn ogen toch een mooie club met mogelijkheden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Seizoen met Leeds succesvol afgerond ondanks een enorme dip rond de winterstop. Toch heb ik het helemaal verbruid bij fans en bestuur. Ik was de grootste kanshebber om manager van Wigan te worden volgens de media, ik solliciteerde bij Wigan en in mijn uitlatingen in de media vertelde ik ook dat ik liever naar Wigan wilde dan blijven bij Leeds. Fans en bestuur zijn woest, de fans hebben inmiddels een actiegroep gesticht en het bestuur heeft mij aangeboden om eervol ontslag te nemen voordat zij mij oneervol de laan uitsturen. Het is namelijk zo dat Wigan mij uiteindelijk niet gekozen heeft
Spelersgroep is trouwens verdeeld, er zijn spelers die mij niet loyaal vinden, maar anderen vinden dat ik ambitie mag tonen en zelf over mijn toekomst mag beslissen. Mijn hoop is nu op Stade Rennes gevestigd.
Goede steunpilaar voor je elftalquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is iets heel anders geworden als Stade Rennes, namelijk Alcoyano uit de tweede Spaanse profdivisie. Leuke club, talentvolle selectie en meer geld beschikbaar als Leeds. Op het eerste gezicht dus een stapje achteruit, maar in mijn ogen toch een mooie club met mogelijkheden.
1 aankoop gedaan, Shota Arveladze. Levante ontbond zijn contract en ik vond dat ik deze kans kon laten liggen.
Ik ga nog even lekker verder met PSG aangezien het zo lekker gaatquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
http://fm.manutd.nl/content/blogcategory/71/162/
de nieuwe fm update
Het gaat bij mij met PSG nu ook goed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ga nog even lekker verder met PSG aangezien het zo lekker gaatEen Free Database is af en toe wel leuk voor de afwisseling
Anders kijk je even in de OP, lieve smurf van mequote:Op donderdag 7 februari 2008 16:39 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand een leuke site met skins? Ik vind de normale zo fel en strak. Die van 2007, met dat groene, dat wil ik.
En nu ik toch bezig ben. Ik zoek ook een site waar ik trainingschema's vandaan kan halen, want ik haat dat onderdeel van FM.
Ik speel FM07 en de betere spelers zijn allemaal al wat ouder dus weet niet of je er veel aan hebtquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goede steunpilaar voor je elftal
Verder nog bezienswaardige spelers daar?
Ik heb een vette gevonden, check ik wie het heeft geupload....ene smurfdudequote:Op donderdag 7 februari 2008 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Anders kijk je even in de OP, lieve smurf van me
Conspiracy theory!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb een vette gevonden, check ik wie het heeft geupload....ene smurfdude. Hoezo toeval.
Vet! Hoe gebruik ik die skin? Waar moet ik 'm neerpleuren? Anyway, hoe werkt dat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb een vette gevonden, check ik wie het heeft geupload....ene smurfdude. Hoezo toeval.
1. Download de skin in de map: Mijn Doc/SI/FM/skinsquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vet! Hoe gebruik ik die skin? Waar moet ik 'm neerpleuren? Anyway, hoe werkt dat.
Had hem ook gedownload maar ik kan dat zwarte lettertype bijna niet lezen kan je dit nog oplossen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
http://www.ikweetdewaarheid.nl/quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Conspiracy theory!!!
Joran zit erachter!!!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Download de skin in de map: Mijn Doc/SI/FM/skins
2. Pak de skin uit met winrar in die map
3. Start FM op
4. In FM: Opties -> Instellingen -> Weergave & Geluid -> Skin kiezen die je gedownload hebt -> Skin cache uitvinken -> Skin altijd herladen bij bevestiging aanvinken.
Ben ook met Sheffield United begonnen en begin is goed, eerste zes wedstrijden (vier in competitie en twee in League Cup) gewonnen en vooral Billy Sharp is de koning met alweer tien treffers. Ben benieuwd of ik meteen kan promoveren naar de PL en daar kan uitgroeien tot een (sub)topper, we'll see!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Engeland:
Sheffield United
Tottenham Hotspur
Portsmouth
Bij mij maar iets hoger, 10 ofzo. En ondanks dat volgens mijn assistenten en trainers Obinna net zo goed is als Tamuz (afwerking 19), is Tamuz zeker nummer een omdat hij gewoon veel minder kansen nodig heeft om te scoren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
obina heeft voor afwerken een 7 hier, wtf heb je gedaan
Hoeveel heb je voor Toto moeten betalen? Ik kreeg 'm pas binnen op 3,1 miljoen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij mij maar iets hoger, 10 ofzo. En ondanks dat volgens mijn assistenten en trainers Obinna net zo goed is als Tamuz (afwerking 19), is Tamuz zeker nummer een omdat hij gewoon veel minder kansen nodig heeft om te scoren.
Daarbij was Mokoena een betere keus geweest. In my opinion.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Piatti meteen al in de basis in het eerste seizoen? Dan kan je nog beter Doedelzak kopen.
Hij heeft ook nog die mocro's van PSV zelf.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daarbij was Mokoena een betere keus geweest. In my opinion.
Snap ik. Maar als je dan toch een soort van #10/aanvallende middenvelder zoekt, zweer ik bij Mokoena.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog die mocro's van PSV zelf.
Doedelzak heb ik al.. Ik had even een updateje gedaan van mn database..Doet het niet echt lekker op die positie.. Hij presteert overigens best wel op de WB positie toen Placente geblesseerd was.. Piatti presteert echt meteen al heel goed.. Hij is belangrijk en scoort ook nog..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Piatti meteen al in de basis in het eerste seizoen? Dan kan je nog beter Doedelzak kopen.
Die heb ik eigenlijk nog nooit bekeken in FM2008.. maar ik zal em eens opzoeken..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daarbij was Mokoena een betere keus geweest. In my opinion.
Cahais heb ik al gekocht en in mn reserves gezet... die kan ik dus beter overhevelen naar mijn A-ploeg...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wurdsje kijk eens naar Cahais of Donk als centrale verdediger, dan ben je in ieder geval goedkoper uit met 'n kwalitatief even sterke verdediger volgens mij.
Edman.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:07 schreef donroyco het volgende:
Nu nog op zoek naar een linksback (met goede voorzetten) voor 5 miljoen.. iemand een idee?
Kan jaquote:
Heb ik ook eens gehaald, prima linksback voor heel weinig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan jaIk kwam zelf al uit bij Antunes, zal zo even screenshot plaatsen
edit:
[ afbeelding ]
Je vergeet Wilhelmssonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef sjimz het volgende:
Speel je niet met Feyenoord met Landzaat en Podolski en Hansson?
Al 3x kampioen geworden, mij te saailquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef sjimz het volgende:
Speel je niet met Feyenoord met Landzaat en Podolski en Hansson?
En dan ga je maar een moeilijke uitdaging aan met Anderlechtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Al 3x kampioen geworden, mij te saail
Patch 8.0.2 Onderwegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:19 schreef Happel het volgende:
Kwam de patch nou vandaag?
Javi Martinez - Joris Delle - Pietje Velthuizen - Vincent Degrequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:27 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand nog een goede jeugdige keeper voor een miljoentje of 5-6?
Enyeama, Ustari, Delle, Degre, Manuel Neuer, Cassio, Fraga, Ochoa, Scribe, Jourdren, Rensing, Lehtovaara, Schmeichel, Begovic.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:27 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand nog een goede jeugdige keeper voor een miljoentje of 5-6?
Dan is er toch wat mis met je spitsen cq. aanvoer naar je spitsenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:41 schreef Urquhart het volgende:
Die Jan Vertonghen doet het erg goed bij mij. Topscorer van het elftal
Je hebt Urzaiz verkochtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:39 schreef Lyzio het volgende:
Transfers zijn ook weer gemaakt:
GEKOCHT
- Djamel Bakar
- Bogdan Stancu
- Lebohang Mokoena
- Michael Bradley
- Breno
- Toto Tamuz
- Erik Edman
- Mathías Cahais
VERKOCHT
- Edgar Manucharyan
- Gabri
- Ismael Urzaiz
- Jan Vertonghen
Spitsen scoren ook wel, maar hij staat altijd goed bij de dode-spel situaties.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan is er toch wat mis met je spitsen cq. aanvoer naar je spitsen
Cassio is qua talent veeel beter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:41 schreef Lyzio het volgende:
Lyzio dankt u allen.
Onderhandelingen lopen met Rensing en Fraga![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
Ik heb met mijn PSG game zelfs Urzaiz gekocht!
Niet dat hij speelt maar het is een belangrijke factor in de aanloop naar het kampioenschap!
2,4 miljoen, waarvan 4 ton direct.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor Toto moeten betalen? Ik kreeg 'm pas binnen op 3,1 miljoen.
Hij is onwijs goed. Net als Zuiverloon, die heb ik ook gehaald.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef sjimz het volgende:
Ryan Donk voor 10 miljoen gekocht
Wat een kapitaalverkrachting zeg
10 miljoenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is onwijs goed. Net als Zuiverloon, die heb ik ook gehaald.
Nogmaals, in 2009 is hij flink in waarde gestegen in mijn spel.quote:
Heeft ie al gescoord?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is onwijs goed. Net als Zuiverloon, die heb ik ook gehaald.
Had acute versterking nodig na het vertrek van een aantal verdedigers en nog precies 10 miljoen in kas. Voor minder kwam ie niet. Het is wel in 2009 he, niet aan het begin van het spel.![]()
Voor 10 M had je 2 verdedigers kunnen halen die beiden beter zijn dan Donk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nogmaals, in 2009 is hij flink in waarde gestegen in mijn spel.
Nee, Zuiverloon wel.quote:
Vertel...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor 10 M had je 2 verdedigers kunnen halen die beiden beter zijn dan Donk.
Je vergeet Cris, Leonardo, Samba, Nordtveit.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cahais, Digard, Cabral, Oliva, Schwechlen, Filipenko, Faraoni, Djourou, Radu.
Jordy Buijsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cahais, Digard, Cabral, Oliva, Schwechlen, Filipenko, Faraoni, Djourou, Radu.
Goede verdedigersquote:
Ik heb er 3 van deze gescout. Twee zijn 'kwalitatief minder goed', en hebben niet genoeg talent om net zo goed te worden, de andere 'komt qua niveau niet in de buurt', en heeft lang niet genoeg talent om net zo goed te worden. (Fabio Fária, Julian Schmidt, Ken Reichel.)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
Fabio Faria, Ranocchia, Andronic, Geiger, Julian Schmidt, Ken Reichel en Gavish zijn allemaal ongeveer evengoed als Donk en zijn gratis tot maximaal 200.000 euro op te halen
Dan zou ik je assistent niet meer laten beoordelenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Donk wordt door mijn assistent beoordeeld als beter dan Cahais.![]()
Er zijn ook zat spelers die een vaste PA hebben die hoger kan liggen dan een -9.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Alleen Oded Gavish ken ik uit dat lijstje en hij is tevens de enige uit jouw lijstje die een -9 rating heeft.
Ze vinden er 3 even goed (al mijn assistenten/scouts/trainers), alleen mijn assistent zet Donk wel in de basis en Cahais niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou ik je assistent niet meer laten beoordelen
Als die 37-jarige er 4 per wedstrijd inlegt, hoor je mij ook niet klagen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:21 schreef VoreG het volgende:
Als ik iets heb geleerd is om niet naar mijn assistent te luisteren.
Die vond het beter om een 37-jarige pinchhitter in de basis zetten ten faveure van mijn supertalentvolle aanvaller die op elk vlak beter was behalve in lengte en gewicht
Ja, ik heb wel gemerkt om er niet té veel waarde aan te hechten. Maar ik heb een aantal hele goede scouts en hun mening interesseert me wel degelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als die 37-jarige er 4 per wedstrijd inlegt, hoor je mij ook niet klagen hoor
Met een finishing en composure van onder de 14, neh denk het niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als die 37-jarige er 4 per wedstrijd inlegt, hoor je mij ook niet klagen hoor
Hallo? Trek jij nu de kwaliteiten van Urzaíz in twijfel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:21 schreef VoreG het volgende:
Als ik iets heb geleerd is om niet naar mijn assistent te luisteren.
Die vond het beter om een 37-jarige pinchhitter in de basis zetten ten faveure van mijn supertalentvolle aanvaller die op elk vlak beter was behalve in lengte en gewicht
Het was niet Urzaiz. Die had veeeeel betere stats. Die heeft ook bij moves staan: 'Kan vanaf de bank een wedstrijd beslissen'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hallo? Trek jij nu de kwaliteiten van Urzaíz in twijfel?
quote:
En bij omschrijving 'Tank'?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was niet Urzaiz. Die had veeeeel betere stats. Die heeft ook bij moves staan: 'Kan vanaf de bank een wedstrijd beslissen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |